Rejestracja pracy zdalnej z Comarch TNA

Efektywne zarządzanie czasem pracy to temat nurtujący wiele osób. W czasie, gdy praca zdalna staje się normą, warto zainwestować w rozwiązania, które pomogą zwiększyć produktywność oraz efektywność, zarówno pracodawców, kierowników, jak i pracowników. 

Rejestracja czasu pracy może być łatwa

Zarejestrowanie czasu pracy w firmie może stać się łatwe z odpowiednim narzędziem. Comarch TNA to innowacyjny system do rejestracji oraz zarządzania czasem pracy, delegacjami, urlopami, a także innymi procesami skupionymi wokół pracownika w firmie.

Z perspektywy pracownika wystarczy zainstalować darmową aplikację na system Android lub iOS oraz zalogować się do Comarch TNA. Po przyjściu do pracy należy przyłożyć telefon do urządzania Comarch Gateway, wtedy automatycznie rozpocznie się naliczanie czasu pracy, jeśli pracownik pracuje w biurze. Należy pamiętać, aby powtórzyć czynność przyłożenia smartfonu do urządzenia Gateway, aby dzień pracy został zamknięty. Tym samym godziny się sumują i pracownik widzi, ile godzin pracował w danym dniu. Ponadto w zakładce Raport obecności, pracownik zobaczy podsumowanie czasu pracy w danym miesiącu.

Jak zarejestrować pracę zdalną w Comarch TNA z poziomu przeglądarki internetowej?

Pracownik może zarejestrować pracę zdalną w Comarch TNA z poziomu przeglądarki internetowej, aby to zrobić, należy zalogować się do panelu. Po zalogowaniu dostępny jest widok kalendarza. Automatycznie pokazuje się aktualna data. Można też wybrać dowolny dzień, miesiąc lub rok. 

Po wybraniu dnia należy kliknąć zielony przycisk Zgłoś, który znajduje się w prawym górnym rogu.

Zgłoś pracę zdalną

 

Następnie wybrać przycisk Praca zdalna, a potem Zgłoś. W ten sam sposób zostanie zgłoszone wejście do pracy. Należy powtórzyć tę samą czynność w momencie zakończenia pracy. Dzień pracy zostanie zamknięty. Ręcznie można zarejestrować również obecność, urlop, zwolnienie chorobowe, delegacje oraz szkolenie. 

Jak zarejestrować pracę zdalną w Comarch TNA z poziomu aplikacji mobilnej?

Pracownik może również zainstalować aplikację Comarch TNA na system iOS lub Android. Po zainstalowaniu i zalogowaniu się do aplikacji wystarczy kliknąć zielony przycisk ,,+”, który znajduje się w prawym dolnym rogu. Następnie wybrać Praca zdalna i zarejestrować wejście. Po skończonej pracy należy zarejestrować wyjście.

Rejestracja pracy zdalnej w Comarch TNA z poziomu aplikacji mobilnej Rejestracja pracy zdalnej w Comarch TNA z aplikacją mobilną

Dlaczego warto rejestrować czas pracy w Comarch TNA?

Korzystanie z Comarch TNA jest wygodne, intuicyjne i łatwe. Już w kilka sekund można zarejestrować wejście i wyjście z pracy. Przynosi to zalety zarówno dla pracodawcy, kierownika, jak i dla pracownika. Ponadto:

  • Oszczędzasz czas związany z prowadzeniem rejestracji czasu pracy.
  • Zwiększasz efektywność pracy i dyscypliny pracowników.
  • Oszczędzasz pieniądze poprzez zmniejszenie kosztów obsługi pracowników.
  • Redukujesz błędy.
  • Masz dostęp do raportów.
  • Pozytywnie wpływasz na zachowanie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym tzw. work-life balance. Zwłaszcza w czasach, gdy większość z nas pracuje zdalnie. 

Wygoda i zgodność z polskim Kodeksem Pracy

Rozwiązanie Comarch TNA pozwala na wygodną rejestrację czasu pracy, czytelne raportowanie, zgłaszanie delegacji, czy też proste zarządzanie urlopami. Ponadto jest to intuicyjny kanał komunikacji pracownika z pracodawcą. Kierownik może stworzyć grafik w pełni dopasowany do potrzeb swojego zespołu, dzięki elastycznym regułom planowania. Aplikacja dba o zgodność tworzonego grafiku z wymogami polskiego Kodeksu Pracy. 

Szansa dla e-commerce? Warunkiem odpowiednia technologia

Zmienia się oblicze poszczególnych dziedzin gospodarki, głównie handlu. Przymusowa digitalizacja tego obszaru wymaga od przedsiębiorców zmian w zakresie funkcjonowania ich działalności. Rosnące zapotrzebowanie na zakupy dokonywane przez Internet prowadzi do konieczności zastosowania nowych rozwiązań takich jak np. sklep internetowy.

Digitalizacja w firmie – oszczędź czas i pieniądze

Nowoczesne technologie pomagają w rozwoju biznesu. Digitalizacja to nie tylko trend, ale wręcz konieczność dla przedsiębiorstw, które chcą osiągnąć przewagę konkurencyjną lub utrzymać się na rynku. Zaletą wprowadzenia takich rozwiązań jest oszczędność czasu i pieniędzy. Szczególnie w czasach kiedy praca zdalna to już codzienność w niektórych firmach.

Poznaj zasady właściwego wyboru systemu ERP i wyznacz kurs na sukces – cz.1 [PORADNIK]

Z przyjemnością przedstawiamy pierwszą część naszego poradnika „Poznaj zasady właściwego wyboru systemu ERP i wyznacz kurs na sukces”. W pierwszej części naszego poradnika krótko wyjaśnimy Państwu co to jest system ERP, określimy cztery podstawowe cechy, które charakteryzują systemy ERP…

Jak przenieść certyfikat kwalifikowany z karty kryptograficznej na SimplySign?

Prowadząc własną działalność lub zarządzając ludźmi, znajdziesz się w mnóstwie sytuacji, w których trzeba złożyć podpis. Koniec ze stratą czasu na podpisywanie masy dokumentów. Koniec z szukaniem czytnika i myśleniem o tym, że trzeba go wszędzie nosić ze sobą. Postaw na wygodę, oszczędność czasu i pieniędzy. Wystarczy jeden podpis dający wiele możliwości, urządzenie mobilne, dostęp do Internetu i dedykowana aplikacja.