Jak odnowić podpis elektroniczny bez wychodzenia z domu?

Podpis kwalifikowany to podpis elektroniczny. Zwany jest również e-podpisem. Służy do podpisywania dokumentów w formie elektronicznej i jest odpowiednikiem tradycyjnego podpisu. Pozwala na załatwienie wszystkich formalności urzędowych online np. ZUS, US, JPK, założenie firmy lub wysłanie sprawozdania finansowego do KRS. 

Dlaczego warto zainwestować w e-podpis?

Dlaczego warto zainwestować w e-podpis

  • Zaoszczędzisz cenny czas i podpiszesz elektroniczne dokumenty, które będą miały moc prawną.
  • e-Podpis jest automatycznie rozpoznawany w oprogramowaniu Adobe (w fakturach, umowach w PDF, które podpisujesz).
  • Otrzymasz 5000 kwalifikowanych znaczników czasu miesięcznie.
  • Odnowienie wykonasz szybko, przez Internet, bez wychodzenia z domu. 
  • Usługa jest gotowa do aktywacji zaraz po zamówieniu (nie czekasz na przesyłkę).

Zastosowanie podpisu kwalifikowanego umożliwia:

  • Kontakt drogą elektroniczną z ZUS-em, podpisanie wniosku o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne, podpisanie deklaracji.
  • Składanie wniosków i pozyskiwanie wypisów do KRS-u.
  • Składanie e-deklaracji podatkowych.
  • Składanie e-deklaracji do UFG (Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny).
  • Podpisywanie raportów do GIIF (Generalny Inspektor Informacji Finansowej).
  • Korespondencję z urzędami administracji publicznej.
  • Zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej.
  • Podpisywanie faktur elektronicznych.
  • Uwierzytelnianie transakcji w Banku.

Jak odnowić certyfikat kwalifikowany CERTUM?

Ważne jest, aby pamiętać o odnowieniu podpisu elektronicznego, ponieważ ma on datę ważności. W naszym sklepie internetowym oferujemy przedłużenie ważności podpisu elektronicznego na rok, dwa lub trzy lata. Odnowienie możesz zrealizować bez wychodzenia z domu. Ponadto przypominamy naszym Klientom o ponownym odnowieniu, dzięki czemu nie muszą się oni martwić utratą ważności certyfikatu, jeśli chcą z niego korzystać znacznie dłużej. 

Odnowić można tylko te certyfikaty kwalifikowane, które są jeszcze ważne. Proces odnowienia najlepiej rozpocząć co najmniej 14 dni przed jego wygaśnięciem. Pozwoli to uniknąć dodatkowych kosztów związanych z wydaniem nowego certyfikatu kwalifikowanego.

Jak wygląda proces odnowienia przez nasz sklep internetowy? 

  1. Wybierz rodzaj odnowienia np. „Odnowienie e-podpisu CERTUM na 3 lata – szybko i wygodnie„.
  2. Kliknij „Dodaj do koszyka” i „Przejdź do koszyka”.
  3. Możesz wybrać więcej niż jedno odnowienie np. dla kilku osób z Twojej firmy, wtedy zwiększ ilość. 
  4. Automatycznie ustawiona jest darmowa dostawa online. Możesz wybrać sposób płatności np. Dotpay lub Przedpłata. 
  5. Jeśli nie masz konta to wybierz opcję „Zarejestruj się”. 
  6. Po utworzeniu konta możesz kontynuować zakupy i opłacić odnowienie.
  7. Na e-mail otrzymasz kod, który należy aktywować przed końcem ważności posiadanego certyfikatu. Kod aktywacyjny jest ważny przez dwa miesiące od momentu zakupu.

W razie dodatkowych pytań możesz skorzystać z naszego czatu.

Nie posiadasz jeszcze kwalifikowanego podpisu elektronicznego?

Certum

Oferujemy również usługę wydania nowego certyfikatu. Przygotowujemy umowę, potwierdzamy tożsamość, zajmujemy się kompletacją dokumentów oraz wysyłką. Pomagamy odnowić podpis elektroniczny na miejscu lub w siedzibie Klienta. CDN-Partner w Krakowie jest autoryzowanym punktem potwierdzania tożsamości CERTUM PCC. 

Wybierz Comarch ERP Optima, czyli nowoczesny program dla małych i średnich firm oraz biur rachunkowych

Comarch ERP Optima to nowoczesny i zintegrowany program dla małych lub średnich firm oraz biur rachunkowych. Ponad 60 000 firm, z różnych branż oraz sektorów rynku korzysta z Comarch ERP Optima. Zalety wdrożenia systemu Comarch ERP Optima w Twoim przedsiębiorstwie to między innymi…

Jak przygotować sklep internetowy na Black Friday i Cyber Monday w 2020 roku?

Dotrzyj do właściwych odbiorców we właściwym czasie, aby zwiększyć sprzedaż i osiągnąć sukces.

Jak działa PPK oraz co powinna zawierać umowa o prowadzenie i umowa o zarządzanie?

Umowę musi zawrzeć każdy pracodawca, który zatrudnia co najmniej jedną osobę. Powinna ona być sporządzona w postaci elektronicznej, która pozwala na zapisanie jej treści na trwałym nośniku. Nie może zawierać warunków mniej korzystnych niż zaprezentowane przez daną instytucję finansową na portalu PPK w dniu zawarcia umowy.

Rejestracja pracy zdalnej z Comarch TNA

Efektywne zarządzanie czasem pracy to temat nurtujący wiele osób. W czasie, gdy praca zdalna staje się normą, warto zainwestować w rozwiązania, które pomogą zwiększyć produktywność oraz efektywność, zarówno pracodawców, kierowników, jak i pracowników.