Jak zwiększyć liczbę pozyskiwanych klientów w Biurze Rachunkowym?

Zastanawiasz się jak zwiększyć liczbę pozyskiwanych klientów, czy też, w jaki sposób usprawnić komunikację pomiędzy Twoim Biurem Rachunkowym a firmą korzystającą z Twoich usług? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz tutaj. Dowiesz się również jak zwiększyć efektywność obsługi swojego klienta i zadbać o bezpieczeństwo jego danych.

Pomóż klientom odnaleźć Twoje biuro rachunkowe w Internecie

Decyzję o zakupie produktu, czy też usługi podejmujemy na podstawie tego, jakie informacje znajdziemy w sieci. Wyszukiwarki internetowe stanowią obecnie główne źródło informacji oraz decydują o podjęciu decyzji zakupowej. Posiadanie własnej strony internetowej z wartościowymi treściami (content marketing) oraz pozycjonowanie jest kluczowe w dotarciu do nowych Klientów i zwiększa rozpoznawalność Twojej marki.

Wizytówka na portalu dla Biur Rachunkowych z całej Polski

Sprawdzoną alternatywę dla dedykowanej strony internetowej i konieczności jej pozycjonowania stanowi wizytówka na portalu iKsięgowość24, portalu zrzeszającym Biura Rachunkowe z całej Polski. Strona iKsięgowość24 jest pozycjonowana przez specjalistów z dziedziny marketingu internetowego, dzięki czemu po Twojej stronie pozostaje jedynie przygotowanie treści zamieszczonej w swojej wizytówce.

Co potrzebujesz, aby stworzyć wirtualną wizytówkę w iKsięgowość24?

  • Logo Twojego Biura Rachunkowego. Wysokiej jakości grafika w rozmiarze 272×256 pikseli.
  • Dane teleadresowe, aby potencjalny klient mógł łatwo się skontaktować.
  • Unikalny opis działalności. Konkretny tekst ze zrozumiałymi i krótkimi zdaniami. Unikaj błędów ortograficznych oraz literówek. 
  • Wprowadzenie odpowiednich słów kluczowych. Uwzględnij rodzaj świadczonych usług, rodzaj działalności, grupę docelową oraz programy księgowe wykorzystywane w Biurze Rachunkowym. Przykładowe słowa kluczowe:  usługi księgowe Kraków, księgowość małe firmy Kraków, rozliczenia podatkowe Kraków, księgowość Comarch ERP Optima.
  • Opinie oraz referencje. Stanowią potwierdzenie doświadczenia oraz rzetelności Biura. Budują zaufanie. 

Zaproponuj coś więcej, niż oferuje konkurencja

Nowi przedsiębiorcy stoją przed wyborem oprogramowania, w którym będą mogli ewidencjonować dokumenty, a także przed wyborem osoby, której powierzą obsługę księgową. Szukają łatwego w obsłudze rozwiązania, które jest intuicyjne oraz dostępne na urządzeniach mobilnych. 

Zaproponuj coś więcej niż konkurencja

Odpowiadając na te potrzeby możesz zaoferować swojemu klientowi bezpłatnie na okres jednego roku nowoczesne oprogramowanie Comarch ERP XT. Program ten umożliwia w pełni zdalną współpracę z księgową. 

Comarch ERP XT współpracuje z bazą danych Biura Rachunkowego, wykluczając konieczność przekazywania faktur w wersji papierowej oraz ręcznego wprowadzania ich do systemu. Dodatkowo w systemie dostępna jest funkcjonalność Comarch OCR, która umożliwia odczytywanie faktur ze skanów i zdjęć.

Każdy użytkownik, niezależnie od posiadanego modułu, ma możliwość bezpłatnego skanowania 20 dokumentów w miesiącu, co zwiększa szybkość pracy klienta Biura oraz eliminuje błędy wynikające z przepisywania dokumentów.

Zintegrowane rozwiązania automatyzują procesy.  Klient będzie miał poczucie kompleksowej obsługi, a ciężar związany z wyborem systemu do wystawiania faktur i integracji z programem księgowym zostanie rozwiązany.

Automatyzacja pracy Biura Rachunkowego

Na rynku polskim powstaje coraz więcej Biur Rachunkowych. Pozyskiwanie nowych klientów staje się z tego powodu coraz trudniejsze. Jak zatem się wyróżnić?

Internetowa Wymiana Dokumentów

Nowoczesne Biuro Rachunkowe dba, aby współpraca z klientami przebiegała szybko i sprawnie. Automatyzacja pracy księgowej możliwa jest poprzez wykorzystanie do tego odpowiedniego narzędzia. W ofercie iKsięgowość24 dostępna jest funkcja IWD – Internetowa Wymiana Dokumentów, która umożliwia łatwą i szybką komunikację klienta z Biurem. Klient, który korzysta z aplikacji Comarch ERP XT ma możliwość wymiany dokumentów z Biurem, nie fatygując żadnej ze strony o ich fizyczne dostarczenie.

Zadbaj o bezpieczeństwo klientów Twojego Biura Rachunkowego

Każdy z nas słyszał, że powinno się robić często backup (czyli kopię zapasową) istotnych danych. Czy faktycznie wykonujesz regularny backup danych?

Tworzenie kopii zapasowej danych firmowych u bezpiecznego dostawcy przestrzeni w chmurze jest koniecznością. Chroni dane przed atakami hackerskimi, awarią, kradzieżą sprzętu czy też zniszczeniem serwerowni. W praktyce jednak wciąż niewielka liczba użytkowników wykonuje regularnie kopie bezpieczeństwa istotnych danych. Utrata danych w przypadku firmy może mieć znacznie poważniejsze konsekwencje. Tym bardziej, jeśli to my jesteśmy odpowiedzialni za dane innej firmy.

 

Zadbaj o bezpieczeństwo klientów Twojego Biura Rachunkowego

Może wydawać się to kłopotliwe i czasochłonne, aby pamiętać i wykonywać codziennie kopie bezpieczeństwa wszystkich firm, które prowadzisz. Nic bardziej mylnego. W dobie rozwoju technologii na rynku dostępne są narzędzia tworzące automatycznie kopie bezpieczeństwa zgodnie z ustalonym przez Ciebie harmonogramem.

Przystępując do usługi iKsięgowość24 masz możliwość zabezpieczenia swoich danych za pomocą aplikacji Comarch IBARD. Dostęp do aplikacji masz i z każdego urządzenia, dzięki temu możesz dowolnie zarządzać swoimi danymi w bezpiecznej Chmurze Comarch.

Jak korzystać z narzędzia Zoom do wideokonferencji?

W ostatnich dniach pojawiła się większa potrzeba prowadzenia spotkań oraz prezentacji przez Internet. Przetestowaliśmy kilka dostępnych rozwiązań do prowadzenia wideokonferencji, aby wybrać najwygodniejsze z nich. Wybraliśmy aplikację Zoom. To intuicyjne narzędzie pozwalające na prowadzenie spotkań online, webinarów oraz wideokonferencji z każdego miejsca na świecie.

Analiza wpływu Polskiego Ładu na wynagrodzenia netto w 2022 roku z Comarch BI Point

Jak Polski Ład wpłynie na wynagrodzenia w 2022 roku? To pytanie zadawało wiele osób od początku roku. Niektórzy już otrzymali odpowiedź. Wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów, zespół specjalistów Comarch przygotował dashboardy (kokpity menadżerskie) prezentujące, w jaki sposób Polski Ład wpłynie na wynagrodzenia netto poszczególnych pracowników. Analizy dostępne są w ramach narzędzia Comarch BI Point. W poniższym artykule zostały opisane najnowsze funkcjonalności analityczne.

Jak działa PPK oraz co powinna zawierać umowa o prowadzenie i umowa o zarządzanie?

Umowę musi zawrzeć każdy pracodawca, który zatrudnia co najmniej jedną osobę. Powinna ona być sporządzona w postaci elektronicznej, która pozwala na zapisanie jej treści na trwałym nośniku. Nie może zawierać warunków mniej korzystnych niż zaprezentowane przez daną instytucję finansową na portalu PPK w dniu zawarcia umowy.

Podpis elektroniczny w pracy zdalnej

W ostatnim czasie wyraźnie wzrosła świadomość korzyści związanych z posiadaniem podpisu elektronicznego, który jest szczególnie przydatny podczas pracy zdalnej. […] Największą zaletą korzystania z e-podpisu jest oszczędność czasu. Istotne działania można finalizować bez wychodzenia z biura, czy z domu.