Comarch B2B jest nowoczesną platformą internetową, która pozwala na zdalną obsługę sieci sprzedaży w modelu Business-to-Business. System ten jest w pełni zintegrowany z Comarch ERP XL i Comarch ERP Altum, a wszystkie dane dostępne są wprost z systemu ERP. Wybrani przez Ciebie kontrahenci przy pomocy przeglądarki internetowej będą mogli podglądnąć zawsze aktualną ofertę handlową. Ponadto oferta ta może być różnorodna dla każdego z nich. Wszystkie zmiany oraz nowości są widoczne w Comarch ERP Pulpit Kontrahenta od razu, dzięki pracy w trybie online na własnej bazie systemu Comarch ERP. Twoja oferta będzie dostępna z dowolnego miejsca i o dowolnej porze dla Kontrahentów. Comarch B2B jest wirtualnym sprzedawcą, który pracuje za Ciebie 24h na dobę!

Pełna integracja z systemami Comarch ERP

Jednym z największych atutów platformy Comarch ERP Pulpit Kontrahenta jest jej integracja z systemem Comarch ERP Altum i Comarch ERP XL. Dzięki czemu szybko oraz wygodnie przedstawisz swoją ofertę kontrahentom bezpośrednio z własnej bazy danych. Ponadto będziesz mieć możliwość przyjęcia oraz realizacji zamówienia, a także udostępnienia dodatkowych dokumentów tj. skany umów, ulotki promocyjne, czy też katalogi.

Dostosuj wygląd platformy do swoich potrzeb oraz buduj swój wizerunek

Dzięki nowoczesnemu i wchodzącemu w najnowsze trendy interfejsowi aplikacji, Twoi Klienci będą chętnie korzystali z udostępnionego przez Ciebie narzędzia. Elastyczność w budowie platformy Comarch B2B daje możliwość modyfikacji wyglądu systemu oraz dostosowania do potrzeb firmy. Doskonale rozumiemy, że każdy biznes jest inny. W Comarch B2B można w prosty sposób dodać logotyp firmy, dostosować stronę logowania, a także kolorystykę portalu przy użyciu gotowych schematów oraz nadać aplikacji nowego i spersonalizowanego wyglądu. Ponadto istnieje opcja wyboru różnych widoków produktów tj. listy lub kafelki, co uprzyjemni czas spędzony na platformie.

Indywidualizuj swoją ofertę i ułatwiaj kontrahentom współpracę

Nadawaj konkretne uprawnienia wybranym odbiorcom. Personalizuj ofertę produktową oraz promocyjną. Korzystaj z wielu jednostek miar, a także z wysokiej jakości zdjęć w celu uatrakcyjnienia oferty. Zaprojektuj przejrzyste drzewko produktowe spraw, aby poruszanie się użytkowników po Twoich produktach bardziej intuicyjne oraz sprawniejsze. Integracja z systemami Comarch ERP sprawiła, że grupy oraz zorganizowane w nich produkty będą analogicznie wyświetlone w Comarch ERP Pulpit Kontrahenta. Ten system sprawi, że zaoszczędzisz czas oraz nie będzie potrzeby tworzenia od nowa grup produktowych. Skorzystaj z możliwości udostępniania danych kontrahenta (tj. dane adresowe, dane handlowe lub lista pracowników) i dodatkowych dokumentów (np. umowy, dokumentacje, specyfikacje, ulotki promocyjne i katalogi), a także zacieśniaj współpracę biznesową.

Nie ograniczaj się do rynku polskiego, sprzedawaj międzynarodowo

System Comarch B2B ma w standardzie 4 wersje językowe interfejsu oraz pozwala na rozliczanie się w różnych walutach. Twoi kontrahenci bez problemu wybiorą język tuż przed zalogowaniem się do platformy i będą mogli zrobić zakupy w swojej walucie. Sprzedawaj międzynarodowo, nie tylko w Polsce, ale też w Europie i na całym świecie. Powiększ swój zasięg i zdobądź nowych odbiorców.

 

Automatyzacja procesu zamawiania i ofertowania

Comarch B2B jest wirtualnym sprzedawcą, który pracuje dla Ciebie 24 godziny na dobę w Internecie. Dzięki czemu każdy z Twoich partnerów będzie mógł składać zamówienia o każdego dnia i o każdej porze z dowolnego miejsca na świecie. Rozwiązanie Comarch B2B jest to całkowicie bezobsługowe i zdalne narzędzie zaprojektowane z myślą o zwiększeniu ilości sprzedaży bez kosztochłonnej obsługi zamówień.

Specjalnie dla Ciebie wprowadzono funkcjonalność n-koszyków. Klienci dobierając zamówienie, mają możliwość dodawania towarów do n-różnych koszyków (np. wskazując do każdego inny adres wysyłkowy), co znacznie ułatwia zakupy oraz skraca ich czas. Składanie powtarzających się zamówień nigdy nie było tak proste, a jest możliwe za pomocą tylko jednego kliknięcia. Możesz otrzymać zapytania ofertowe, tworzyć oferty oraz przekształcać je w zamówienia i zarabiać.

Pełna historia zamówień, faktur i płatności oraz śledzenie stanu realizacji

Twoi kontrahenci zawsze będą mieli dostęp oraz wgląd do pełnej historii swoich faktur, zamówień, płatności oraz będą mogli je wydrukować w dowolnej chwili, dzięki systemowi Comarch B2B. Platforma automatycznie przypomni kontrahentom o niezapłaconych dokumentach, a także o przeterminowanych płatnościach. Pełna integracja z Comarch ERP sprawia, że system automatycznie pobiera informacje o wszystkich dokumentach księgowych dla każdego odbiorcy. Pozwalaj swoim kontrahentom na wgląd do stanu realizacji zamówień, a także monitorowanie stanu płatności. Dbaj o to, aby zawsze mieli komplet informacji dotyczących waszej współpracy oraz sukcesywnie buduj ich zaufanie.

 

 Efektywny kanał komunikacyjny z kontrahentami

Platforma pozwala na umieszczanie dowolnych informacji, które chcesz w danej chwili przekazać kontrahentom (tj. ważne komunikaty, nowe produkty i promocje, informacje dotyczące dostawy, instrukcje obsługi, regulaminy itd.). Dobra komunikacja z klientami może rozwiązać wiele niepotrzebnych problemów w przyszłości. Sam zdecydujesz o tym, co i komu chcesz zakomunikować bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

 

Wyszukiwarka i zaawansowany mechanizm filtrów

W Comarch B2B istnieje innowacyjna opcja tworzenia filtrów oraz efektywnego filtrowania (wyszukiwania) produktów. Szybka i zoptymalizowana wyszukiwarka umożliwi Twoim kontrahentom sprawne znalezienie to czego w danej chwili potrzebują. Mechanizm tworzenia zaawansowanych filtrów wyszukiwania sprawi, że Klienci oszczędzą swój czas, a także zautomatyzują pracę na platformie. Filtry mogą zostać zapisane i wykorzystane przez użytkowników w dowolnym momencie. Daje to niesamowite możliwości. Przy szerokiej ofercie produktowej bardzo istotne jest sprawne poruszanie się między różnymi typami produktów.

Raporty i analizy dla Twoich odbiorców

Twoi Kontrahenci będą mogli analizować własne zakupy (w czasie czy według grup towarowych), zamówienia, stan zobowiązań oraz uzyskanych rabatów, dzięki systemowi Comarch B2B. Platforma w Twoim imieniu przygotowuje kontrahentom raporty, z których będą mogli wyciągnąć bezcenne wnioski biznesowe dotyczące przyszłej współpracy. Dokładna analiza dostarczanych przez Ciebie raportów pomoże zwiększyć zyski Twojego biznesu i biznesu Twoich kontrahentów.