Zaznacz stronę

Koniec z Skype dla firm Online, czas na Microsoft Teams

Skype dla firm Online będzie aktywny do 31 lipca 2021 roku. Po upływie tego dnia usługa nie będzie już dostępna. W zamian za to dla biznesu została przygotowana usługa Microsoft Teams, która daje szerokie spektrum możliwości i wprowadza pracę zespołową na wyższy poziom. Microsoft Teams jest częścią Office 365 i promuje nowoczesne środowisko pracy. Aplikacja jest dostępna w kilku wersjach: desktopowa, webowa oraz mobilna. 

Jakie funkcjonalności posiada Microsoft Teams?

  • Czat z rozbudowanym edytorem wiadomości tekstowych.
  • Prowadzenie rozmów głosowych oraz video.
  • Opcja dzielenia się ekranem.
  • Możliwość udostępniania plików.
  • Efektywne planowanie w kalendarzu.
  • Intuicyjne i dynamiczne tworzenie zespołów oraz kanałów.
  • Tworzenie ankiet.
  • Opcja pozostawienia wiadomości głosowej. 
  • Planner ułatwiający organizację pracy zespołów, przydzielanie zadań oraz śledzenie postępów.
  • OneNote pozwala na współpracę podczas tworzenia oraz edycji treści cyfrowych.

 Co się stanie ze Skype dla użytkowników indywidualnych?

Klienci produktów Skype w wersji dla użytkowników indywidualnych, dla firm Server i w wersjach lokalnych nie zostaną dotknięci wycofaniem usługi Skype dla firm Online.

Narzędzia IT pomocne w konfiguracji PPK

Przygotowanie organizacyjne firmy do wprowadzenia PPK polega na: aktualizacji posiadanych programów kadrowo-płacowych, opracowaniu potrzebnych procedur, przeszkoleniu personelu kadrowo-księgowego.

Jak działa PPK oraz co powinna zawierać umowa o prowadzenie i umowa o zarządzanie?

Umowę musi zawrzeć każdy pracodawca, który zatrudnia co najmniej jedną osobę. Powinna ona być sporządzona w postaci elektronicznej, która pozwala na zapisanie jej treści na trwałym nośniku. Nie może zawierać warunków mniej korzystnych niż zaprezentowane przez daną instytucję finansową na portalu PPK w dniu zawarcia umowy.

Kasy i drukarki fiskalne a nowe przepisy

W CDN-Partner w Krakowie Sp. z o.o. zajmujemy się wdrażaniem w firmach programów Comarch oraz serwisem drukarek fiskalnych POSNET. Obsługując naszych klientów często spotykamy się z pytaniami, które dotyczą zmian w przepisach odnoszących się do urządzeń fiskalnych. Pokrótce chcemy Państwu przybliżyć najważniejsze aspekty i pomóc w wyborze odpowiedniego urządzenia fiskalnego.

Zwiększ zaufanie Klientów i sprzedaż, dzięki integracji Trusted Shops z Comarch e-Sklep

Najważniejszymi trendami są obecnie doświadczenia użytkownika (tzw. user experience), budowanie świadomości klienta końcowego, sprzedaż w modelu B2B (czyli transakcje pomiędzy firmami) oraz zachęcanie klienta do zakupu droższych produktów, ulepszeń albo innych dodatków w celu generowania większych przychodów (tzw. upsell). Wchodząc w trendy, w poniższym artykule skupimy się na zwiększeniu zaufania Klientów oraz zwiększeniu sprzedaży, dzięki integracji Trusted Shops z Comarch e-Sklep.