Zaznacz stronę

Koniec z Skype dla firm Online, czas na Microsoft Teams

Skype dla firm Online będzie aktywny do 31 lipca 2021 roku. Po upływie tego dnia usługa nie będzie już dostępna. W zamian za to dla biznesu została przygotowana usługa Microsoft Teams, która daje szerokie spektrum możliwości i wprowadza pracę zespołową na wyższy poziom. Microsoft Teams jest częścią Office 365 i promuje nowoczesne środowisko pracy. Aplikacja jest dostępna w kilku wersjach: desktopowa, webowa oraz mobilna. 

Jakie funkcjonalności posiada Microsoft Teams?

  • Czat z rozbudowanym edytorem wiadomości tekstowych.
  • Prowadzenie rozmów głosowych oraz video.
  • Opcja dzielenia się ekranem.
  • Możliwość udostępniania plików.
  • Efektywne planowanie w kalendarzu.
  • Intuicyjne i dynamiczne tworzenie zespołów oraz kanałów.
  • Tworzenie ankiet.
  • Opcja pozostawienia wiadomości głosowej. 
  • Planner ułatwiający organizację pracy zespołów, przydzielanie zadań oraz śledzenie postępów.
  • OneNote pozwala na współpracę podczas tworzenia oraz edycji treści cyfrowych.

 Co się stanie ze Skype dla użytkowników indywidualnych?

Klienci produktów Skype w wersji dla użytkowników indywidualnych, dla firm Server i w wersjach lokalnych nie zostaną dotknięci wycofaniem usługi Skype dla firm Online.

Wdrożenie traceability w systemie Comarch ERP XL

Często w trakcie spotkań z klientami pada pytanie o to, czy system Comarch ERP XL posiada traceability? Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna, gdyż traceability samo w sobie nie jest narzędziem informatycznym. Co to jest traceability? Traceability jest to system kompleksowego śledzenia pochodzenia, czyli zdolność do identyfikacji oraz…

Sztuczna inteligencja w polskich przedsiębiorstwach

Sztuczna inteligencja (AI) znajduje zastosowanie w sektorze przedsiębiorstw oraz przynosi konkretne korzyści finansowe. Skutecznie motywuje klientów do określonych zachowań (cross-selling, up-selling), a także zapobiega odejściom klientów.

Comarch DMS – elektroniczny obieg dokumentów

Korzyści oraz funkcjonalności systemu Comarch DMS to między innymi pełna obsługa korespondencji firmy, zarówno z poziomu systemu, jak i aplikacji dostępnej poprzez WWW, dostęp z aplikacji mobilnej, zapewnione bezpieczeństwo.

Zwiększ zaufanie Klientów i sprzedaż, dzięki integracji Trusted Shops z Comarch e-Sklep

Najważniejszymi trendami są obecnie doświadczenia użytkownika (tzw. user experience), budowanie świadomości klienta końcowego, sprzedaż w modelu B2B (czyli transakcje pomiędzy firmami) oraz zachęcanie klienta do zakupu droższych produktów, ulepszeń albo innych dodatków w celu generowania większych przychodów (tzw. upsell). Wchodząc w trendy, w poniższym artykule skupimy się na zwiększeniu zaufania Klientów oraz zwiększeniu sprzedaży, dzięki integracji Trusted Shops z Comarch e-Sklep.