Zaznacz stronę

Koniec z Skype dla firm Online, czas na Microsoft Teams

Skype dla firm Online będzie aktywny do 31 lipca 2021 roku. Po upływie tego dnia usługa nie będzie już dostępna. W zamian za to dla biznesu została przygotowana usługa Microsoft Teams, która daje szerokie spektrum możliwości i wprowadza pracę zespołową na wyższy poziom. Microsoft Teams jest częścią Office 365 i promuje nowoczesne środowisko pracy. Aplikacja jest dostępna w kilku wersjach: desktopowa, webowa oraz mobilna. 

Jakie funkcjonalności posiada Microsoft Teams?

  • Czat z rozbudowanym edytorem wiadomości tekstowych.
  • Prowadzenie rozmów głosowych oraz video.
  • Opcja dzielenia się ekranem.
  • Możliwość udostępniania plików.
  • Efektywne planowanie w kalendarzu.
  • Intuicyjne i dynamiczne tworzenie zespołów oraz kanałów.
  • Tworzenie ankiet.
  • Opcja pozostawienia wiadomości głosowej. 
  • Planner ułatwiający organizację pracy zespołów, przydzielanie zadań oraz śledzenie postępów.
  • OneNote pozwala na współpracę podczas tworzenia oraz edycji treści cyfrowych.

 Co się stanie ze Skype dla użytkowników indywidualnych?

Klienci produktów Skype w wersji dla użytkowników indywidualnych, dla firm Server i w wersjach lokalnych nie zostaną dotknięci wycofaniem usługi Skype dla firm Online.

Pracownicze Plany Kapitałowe – Obowiązki i odpowiedzialność pracodawców

Obowiązki pracodawcy: Prawidłowe i terminowe naliczanie oraz przekazywanie wpłat do PPK do wybranej instytucji finansowej (za pośrednictwem agenta transferowego).

Program do optycznego rozpoznawania znaków Comarch OCR przetworzył już ponad 10 milionów dokumentów!

Dziennie dokonywanych jest ponad milion transakcji, a każda z nich zostawia ślad w formie dokumentów księgowych. Większość dokumentów trafia do informatycznych systemów księgowych. Kiedyś dane były wprowadzane ręcznie, co zajmowało dużo czasu. Teraz używana jest technologia optycznego rozpoznawania znaków (OCR), która odczytuje np. dane znajdujące się na fakturach, dzięki czemu proces księgowania jest znacznie szybszy i przyjemniejszy. 

Zwiększ zaufanie Klientów i sprzedaż, dzięki integracji Trusted Shops z Comarch e-Sklep

Najważniejszymi trendami są obecnie doświadczenia użytkownika (tzw. user experience), budowanie świadomości klienta końcowego, sprzedaż w modelu B2B (czyli transakcje pomiędzy firmami) oraz zachęcanie klienta do zakupu droższych produktów, ulepszeń albo innych dodatków w celu generowania większych przychodów (tzw. upsell). Wchodząc w trendy, w poniższym artykule skupimy się na zwiększeniu zaufania Klientów oraz zwiększeniu sprzedaży, dzięki integracji Trusted Shops z Comarch e-Sklep.

Rejestracja pracy zdalnej z Comarch TNA

Efektywne zarządzanie czasem pracy to temat nurtujący wiele osób. W czasie, gdy praca zdalna staje się normą, warto zainwestować w rozwiązania, które pomogą zwiększyć produktywność oraz efektywność, zarówno pracodawców, kierowników, jak i pracowników.