Narzędzia usprawniające pracę zdalną – cz.2

W obecnej sytuacji coraz więcej osób pracuje zdalnie. Firmy poszukują rozwiązań, które ułatwią pracę oraz pozytywnie wpłyną na efektywność. Poniżej przedstawiamy listę interesujących rozwiązań od Comarch. 

Narzędzie do odczytywania faktur — Comarch OCR 

5). Narzędzie do odczytywania faktur — Comarch OCR 

Korzyści wynikające z użytkowania programu:

  • Przyspieszenie digitalizacji w firmie. Comarch OCR pozwala błyskawicznie wprowadzić do rejestrów VAT każdą papierową fakturę – potrzebny jest tylko skaner/aparat i połączenie z Internetem.  
  • Chmurowa usługa Comarch OCR kluczowe dane z faktury odczyta i skataloguje za Ciebie. 
  • Przeznaczona do rozpoznawania znaków i całych tekstów w pliku graficznym — PDF, JPG, JPEG, TIFF, PNG.  
  • Rozpoznanie danych (np. kontrahentów, kwoty netto / brutto, VAT oraz numery faktur) przy użyciu tej technologii z zeskanowanych faktur, a następnie przeniesienie rozpoznanych danych do oprogramowania księgowego np. do rejestrów VAT. 
  • Największą korzyścią jest automatyzacja wielu procesów pozwalająca na bardzo znaczącą oszczędność czasu.  
  • Comarch OCR połączony jest systemem ERP, przez co nie ma potrzeby przeprowadzania procesu integracji, czy kosztownego wdrożenia.  
  • Odczytuje faktury i wprowadza je do systemu, przy czym po potrafi rozróżnić następujące pozycje faktury (nawet wielostronicowej): Numer NIP  – po znalezieniu numeru NIP sprzedawcy/nabywcy jest on sprawdzany w rejestrze GUS, po czym na dokument w rejestrze zakupu/sprzedaży VAT przenoszone są dane pobrane z GUS (za pomocą Comarch OCR dodajemy dokumenty zarówno do rejestru VAT zakupu jak i sprzedaży), Numer dokumentu, Data wystawienia i sprzedaży, Forma płatności i termin płatności, Stawki VAT oraz kwoty, Numer rachunku bankowego. 
  • Sprawdzone i skuteczne narzędzie. Ponad 375 850 zeskanowanych faktur ze skutecznością 85%.
  • Prosta obsługa. Wystarczy się zalogować za pomocą ikonki OCR.  
  • Kilka pakietów dostosowanych do firm różnych wielkości.  
  • Obecnie każdy użytkownik, który ma Comarch ERP Optima od wersji 2019.2, Comarch ERP XL od wersji 2018.2.1 po podpisaniu stosownych umów uzyska bezpłatny dostęp do pakietu DEMO50 w ramach którego przez miesiąc może wprowadzić 50 faktur. Natomiast w przypadku Użytkowników Comarch ERP XT jest możliwość wprowadzenia bezpłatnie co miesiąc 20 faktur.
  • Uprawnienie pracy i oszczędność czasu. 
  • Wersja samodzielna, a także wersja kompatybilna z systemami Comarch ERP. Możliwa integracja z innymi systemami przez API. 

Jak działa usługa Comarch OCR przy rozpoznawaniu faktur? 

Poszczególne kroki procesu wyglądają następująco: 

  1. Zeskanowanie lub zrobienie zdjęcia fakturze.
  2. Załadowanie pliku z fakturą do usługi Comarch OCR, która przetwarza fakturę i zwraca dane merytoryczne do systemu ERP.
  3. Sprawdzenie poprawności odczytanych danych.
  4. Zatwierdzenie dokumentu w systemie  ERP.

 

Moduł dla Biur Rachunkowych

6). Moduł dla Biur Rachunkowych 

Korzyści wynikające z użytkowania modułu:

  • Wykorzystanie indywidualnie definiowanych cech/atrybutów, za pomocą których można dokładnie opisać każdego kontrahenta, zgodnie z potrzebami biura. 
  • Wykonanie operacji seryjnych jak np. Obliczanie, wydruk i wysyłka deklaracji do systemu e-deklaracje – dokumenty przygotowane przez pracowników w poszczególnych bazach można obsługiwać seryjnie. 
  • Możliwość wysyłania i odbierania e-maili z wielu kont pocztowych naraz.  
  • Sprawdzenie etapów prac związanych z klientami, np. dostarczeniem czy zaksięgowaniem dokumentów. 
  • Integracja Modułu Biuro Rachunkowe z Modułem Obieg Dokumentów – pozwala na podpięcie wszystkich rodzajów dokumentów do modułu rachunkowego. 
  • Przykładowo: sekretarka ma możliwość bezpośredniego przesłania skanu dokumentu do właściwego księgowego, który wprowadza plik do swojego dziennika księgowego.
  • Rejestrowanie oraz analizowanie czasu pracy poświęconego dla danego klienta. 
  • Przygotowanie wielu raportów dla wskazanych baz klientów. Większość czynności automatycznie wykona za Ciebie Optima. 
  • Dostosowanie programu do zmian w przepisach prawnych oraz wprowadzaniem nowych uaktualnień. 
  • Wykonanie kopii bezpieczeństwa i konwersja baz danych dla wybranych lub wszystkich baz danych Comarch ERP Optima.   
  • Szybkość i wygoda oraz pełna synchronizacja Comarch ERP z programami Klientów. 
  • Dla każdego. Rozliczaj na podstawie Księgi Przychodów i Rozchodów, Księgi Handlowej. 
  • Oprogramowanie jest często aktualizowane, dlatego jest zawsze zgodne z aktualnymi przepisami. 
  • Usprawnienie pracy przez częściową automatyzację mechanicznej części procesów księgowania. 
  • Comarch ERP zawiera w sobie wszystkie niezbędne moduły jak Środki Trwałe,  Kadry i Płace i inne. 
  • Internetowa Wymiana Dokumentów i analizy Business Intelligence pozwolą na dostarczanie zupełnie nowej jakości usług. 
  • Skraca czas podniesienia wersji. 
  • Automatyczne wyliczanie deklaracji. 
  • Ustawienie czasu pracy na danym Kliencie. 
  • Automatyzacja pracy. 

 

Comarch ERP Optima Analizy BI

6). Comarch ERP Optima Analizy BI 

Korzyści wynikające z użytkowania Analiz BI:

  • Idealne rozwiązanie do tworzenia raportów i analiz na bazie danych wprowadzonych do Comarch ERP Optima. 
  • Dwie wersje: podstawowa (dla firm), rozszerzona, o szerokim wachlarzu funkcjonalności (dedykowana biurom rachunkowym).
  • Możliwość tworzenia raportów na wielu bazach jednocześnie (ułatwienie i przyspieszenie pracy).  
  • Raz wygenerowany raport trafia do wszystkich Klientów i zawiera odpowiednie dane dla określonego odbiorcy.  
  • Istnieje możliwość cyklicznego raportowania. Subskrypcja e-mail pozwala w ustalonych okresach odbierać bieżące zestawienia sprzedaży, również na urządzeniach mobilnych.  
  • W wersji rozszerzonej możliwe jest tworzenie raportów na wielu bazach bez konieczności przełączania się pomiędzy nimi.  
  • Wysyłanie raportów można dostosować indywidualnie do potrzeb klienta. 
  • W każdej chwili można również dokonać wszelkich niezbędnych aktualizacji jak: adres, częstotliwość czy rodzaj raportów.  
  • Pełna automatyzacja procesów – oszczędność czasu.  
  • Dostarczane jest ponad 100 raportów dotyczących każdego obszaru prowadzenia firmy.

Ile czasu zajmuje założenie sklepu internetowego i rozpoczęcie sprzedaży?

Statystyki pokazują, że zamawiamy coraz więcej produktów przez Internet. Rozwiązanie to jest wygodne. Dokonujemy zakupu poprzez wykonanie kilku kliknięć, bez wychodzenia z domu. Oszczędzamy czas, a często nawet pieniądze. Przyciąga nas opcja darmowej dostawy lub interesujące oferty specjalne. Właśnie teraz jest idealny czas na założenie własnego sklepu internetowego. Ten artykuł jest dla Ciebie, jeśli zastanawiasz się, ile czasu zajmuje założenie e-sklepu i rozpoczęcie sprzedaży.

Co to jest data mining i jakie ma zastosowanie w module Business Intelligence?

Najprościej zdefiniować data mining jako proces wykorzystywany do wyodrębnienia użytecznych danych z większego zestawu surowych danych. Wzorce danych analizowane są przy użyciu jednego lub większej liczby programów. Eksploatacja danych (data mining) ma zastosowanie w wielu dziedzinach między innymi w obszarze nauki oraz badań.

Jak odnowić podpis elektroniczny bez wychodzenia z domu?

Jak odnowić certyfikat kwalifikowany CERTUM? Dokonaj zakupu odnowienia. Na e-mail otrzymasz kod, który należy aktywować przed końcem ważności posiadanego certyfikatu. Kod aktywacyjny jest ważny przez dwa miesiące od momentu zakupu.

Koniec z Skype dla firm Online, czas na Microsoft Teams

Skype dla firm Online będzie aktywny do 31 lipca 2021 roku. Po upływie tego dnia usługa nie będzie już dostępna. W zamian za to dla biznesu została przygotowana usługa Microsoft Teams, która daje szerokie spektrum możliwości i wprowadza pracę zespołową na wyższy poziom. Microsoft Teams jest częścią Office 365 i promuje nowoczesne środowisko pracy. Aplikacja jest dostępna w kilku wersjach: desktopowa, webowa oraz mobilna.