Narzędzia usprawniające pracę zdalną – cz.1

W obecnej sytuacji coraz więcej osób pracuje zdalnie. Firmy poszukują rozwiązań, które ułatwią pracę oraz pozytywnie wpłyną na efektywność. Poniżej przedstawiamy listę interesujących rozwiązań od Comarch. 

Comarch MyPoint

1). Monitorowanie efektywności pracy zdalnej z Comarch MyPoint

Narzędzie analityczne oferuje szybką oraz przejrzystą weryfikację pracy użytkowników Comarch ERP Optima i Comarch ERP XL. Posiada wiele zalet:

  • Wizualizacja danych dotyczących wystawianych dokumentów w postaci statystyk oraz wyników pracy użytkownika.  
  • Kontrola efektywności realizowanych procesów, a zatem monitorowanie działalności firmy.  
  • Monitorowanie trendu produktywności w danym okresie oraz operatorów w biurach rachunkowych.  
  • Przełączanie się między bazami firmowymi. 
  • Trzy pulpity menadżera, które prezentują obszary: „Moja praca”, „Statystyki dokumentów” i „Praca użytkowników”.
  • Przedstawienie danych w klarowny, przystępny, graficzny sposób.  
  • MyPoint pozwala również zaobserwować, z jakim rodzajem dokumentów pracownik ma największe trudności poprzez rejestrację czasu pracy i operacji na plikach.  
  • Statystyki dokumentów dostarczają obraz efektywności firmy w poszczególnych obszarach, takich jak: kadry, księgowość, płatności, rejestr VAT itd. 
  • Prezentacja wyników w formie wykresu sprawia, że dane są czytelne, a zestawienie pozwala łatwo porównywać informacje.  
  • Bieżące monitorowanie procesów pozwala na dostrzeżenie ewentualnych spadków wydajności i szybką reakcję.  
  • Pulpit „Praca użytkowników” umożliwiają weryfikację czasu pracy w systemie, efektywności w określonych godzinach i średnich wyników produktywności operatorów. 
  • Dostępne zestawienia pozwalają zaobserwować między innymi godziny szczytowej wydajności. 
  • Dostępna jest wersja demonstracyjna Comarch MyPoint, pozwalająca przetestować działanie narzędzia, które w obecnej sytuacji może się okazać bardzo przydatne. 

 

Wielowymiarowe analizy w chmurze

2). Wielowymiarowe analizy w chmurze, dzięki Comarch BI Point 

Analizy dla każdego, w dowolnym miejscu i o dowolnym czasie. Główne zalety Comarch BI Point:

  • Kompleksowe i wielowymiarowe analizy w chmurze. 
  • Funkcja raportowania ad hoc, wsparcie podejmowania świadomych decyzji.  
  • Interaktywne dashboardy, które ułatwiają analizę, umożliwiają zaawansowane wizualizacje, wykorzystanie wykresów, map i innych wskaźników efektywności. 
  • Możliwość monitorowania zachowania użytkowników na social media, co pozwala wychodzić naprzeciw oczekiwaniom.  
  • Mobilność, możliwość analizy danych również na urządzeniach takich jak telefon czy smartphoneAplikacja stworzona została w taki sposób, by dostosowywać swój format, widok do urządzenia, na jakim z niej korzystamy.  
  • Dane przechowywane i zabezpieczane są na bieżąco.  
  • W celu zapewnienia stałego dostępu do raportów i analiz na bieżąco tworzone są kopie bezpieczeństwa.  
  • Wieloźródłowość, możliwość analizy z różnych obszarów (sprzedażowe, marketingowe, społecznościowe itd.) w jednym miejscu. 

 

Elektroniczny Obieg Dokumentów

3). Elektroniczny obieg dokumentów z Comarch DMS

Narzędzie to pozwala w łatwy sposób modelować różnego typu procesy w zakresie obiegu dokumentów. Ponadto posiada liczne zalety:

  • Pozwala na stacjonarne i mobilne zarządzanie procesami.
  • Rejestracja i obieg wewnętrzny dokumentów, a jednocześnie powiązanie ich ze ściśle określonymi procedurami. Usprawnienie przepływu procesów w firmie.  
  • Zaawansowane możliwości pozwalają wdrożyć i usprawnić wiele przepisów np. elektroniczny obieg faktur kosztowych, umów, wniosków itd. 
  • Pełna obsługa korespondencji firmy (z poziomu systemu jak i aplikacji przez WWW).
  • Ochrona przed utratą danych ze względu na przechowywanie dokumentów w formie elektronicznej.
  • Automatyczny import skanów.
  • Redukcja kosztów — ograniczenie ilości papierowych dokumentów.  
  • Usprawnienie i automatyzacja procesów.
  • Kontrola czasu realizacji zadań i dostęp do aktualnego statusu zarejestrowanego dokumentu. 
  • Możliwość pracy z dowolnego miejsca wyłącznie pod warunkiem posiadania dostępu do Internetu.
  • Przypomnienia o dokumentach oczekujących na podjęcie decyzji. 
  • Pełna integracja z systemem COMARCH ERP (np. w zakresie wiązania dokumentów).
  • Modelowanie procesów za pomocą intuicyjnego edytora – z kolejnych etapów wprowadzonych powstaje diagram złożony z bloków połączonych strzałkami, który obrazuje kierunek przepływu pracy i informacji. 
  • Możliwość nadawania różnego poziomu uprawnień pracownikom.  
  • Opcja pracy w trybie wielofirmowym.  
  • Możliwość obsługi zgłoszeń wynikających z obowiązujących w firmie procedur systemu zarządzania jakością (ISO). 
  • Umożliwienie stworzenia repozytorium dokumentów prezentujących procedury  
  • Dostęp do kluczowych informacji na temat realizowanych dokumentów.  
  • Współpraca z programem Comarch OCR oraz innymi systemami OCR, a nawet korzystanie z kilku różnych jednocześnie. 
  • Praca z programem na komputerze i urządzeniach mobilnych.  
  • Analiza realizowanych procesów i ich robotyzacja.  

 

CRM

4). Zarządzanie relacjami z aktualnymi oraz z potencjalnymi klientami z modułem CRM

Narzędzie do zarządzania relacjami z klientami, a także do planowania pracy działu obsługi klienta.

  • Pulpit nawigacyjny dla menedżerów. 
  • Kontrola wydajności oddziałów w czasie rzeczywistym, możliwość śledzenia postępów i najnowszych osiągnięć zespołu.  
  • Możliwość pracy zdalnej, dzięki specjalnie dostosowanej aplikacji. 
  • Płynna integracja. Możliwość łatwego połączenia Comarch CRM Front Office z istniejącymi systemami i zwiększenia potencjał całego środowiska IT.
  • Centrum produktów. Interaktywny i łatwy w obsłudze katalog wszystkich produktów bankowych. Intuicyjność i szybkość przetwarzania danych. 
  • Dedykowane pulpity nawigacyjne. Ekran wyświetlany, gdy pracownik loguje się do systemu, przedstawia informacje specjalnie dostosowane do jego stanowiska, obowiązków i zadań. 
  • Wyraźnie zauważalny wzrost wydajności.  
  • Możliwość administrowania bazą danych klientów, tworzenia i realizowania planów sprzedaży, kontrolowania wydajności doradców i konsultantów. 
  • Obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych oraz kas fiskalnych. Jednoczesna automatyczna kontrola zdefiniowanych limitów. Automatyzacja i usprawnienie procesów. 
  • Zaawansowane algorytmy personalizacji.  
  • Raporty wydajności i statystyki. Moduł generuje ważne raporty i statystyki dotyczące każdego pracownika. 
  • Szeroka gama narzędzi umożliwia menedżerom przydzielanie i rozdzielanie zadań między pracownikami, przygotowanie harmonogramu pracy lub prognozy sprzedaży na następny miesiąc. 
  • Profil pracownika. Profil zawiera niezbędne informacje o danym pracowniku: od zdjęcia i harmonogramu urlopu, przez relacje z innymi pracownikami, podsumowanie umiejętności lub raporty z wyników sprzedaży. 
  • Gamifikacja. Polega na zastosowaniu typowych elementów rozgrywki — punktacji, rywalizacji z innymi w celu zwiększenia zaangażowania użytkowników, produktywności organizacyjnej i innych.  Nagrody w formie punktów bonusowych, specjalnych odznak i tytułów, na podstawie których tworzy się rankingi. 

Więcej przydatnych rozwiązań

W kolejnej części zostany przedstawione korzyści rozwiązań tj.: Comarch OCR, moduł dla Biur Rachunkowych oraz Comarch ERP Optima Analizy BI.

Rejestracja pracy zdalnej z Comarch TNA

Efektywne zarządzanie czasem pracy to temat nurtujący wiele osób. W czasie, gdy praca zdalna staje się normą, warto zainwestować w rozwiązania, które pomogą zwiększyć produktywność oraz efektywność, zarówno pracodawców, kierowników, jak i pracowników. 

Kasy i drukarki fiskalne a nowe przepisy

W CDN-Partner w Krakowie Sp. z o.o. zajmujemy się wdrażaniem w firmach programów Comarch oraz serwisem drukarek fiskalnych POSNET. Obsługując naszych klientów często spotykamy się z pytaniami, które dotyczą zmian w przepisach odnoszących się do urządzeń fiskalnych. Pokrótce chcemy Państwu przybliżyć najważniejsze aspekty i pomóc w wyborze odpowiedniego urządzenia fiskalnego.

Program do optycznego rozpoznawania znaków Comarch OCR przetworzył już ponad 10 milionów dokumentów!

Dziennie dokonywanych jest ponad milion transakcji, a każda z nich zostawia ślad w formie dokumentów księgowych. Większość dokumentów trafia do informatycznych systemów księgowych. Kiedyś dane były wprowadzane ręcznie, co zajmowało dużo czasu. Teraz używana jest technologia optycznego rozpoznawania znaków (OCR), która odczytuje np. dane znajdujące się na fakturach, dzięki czemu proces księgowania jest znacznie szybszy i przyjemniejszy. 

Jakie jest zastosowanie bezpiecznego podpisu elektronicznego?

Bezpieczny podpis elektroniczny jest to e-podpis potwierdzony certyfikatem kwalifikowanym. Dokumenty, deklaracje oraz faktury, które zostały opatrzone podpisem elektronicznym z perspektywy prawnej, posiadają taką samą moc, jak dokumenty podpisane własnoręcznie.