Rejestracja pracy zdalnej z Comarch TNA

Efektywne zarządzanie czasem pracy to temat nurtujący wiele osób. W czasie, gdy praca zdalna staje się normą, warto zainwestować w rozwiązania, które pomogą zwiększyć produktywność oraz efektywność, zarówno pracodawców, kierowników, jak i pracowników. 

Rejestracja czasu pracy może być łatwa

Zarejestrowanie czasu pracy w firmie może stać się łatwe z odpowiednim narzędziem. Comarch TNA to innowacyjny system do rejestracji oraz zarządzania czasem pracy, delegacjami, urlopami, a także innymi procesami skupionymi wokół pracownika w firmie.

Z perspektywy pracownika wystarczy zainstalować darmową aplikację na system Android lub iOS oraz zalogować się do Comarch TNA. Po przyjściu do pracy należy przyłożyć telefon do urządzania Comarch Gateway, wtedy automatycznie rozpocznie się naliczanie czasu pracy, jeśli pracownik pracuje w biurze. Należy pamiętać, aby powtórzyć czynność przyłożenia smartfonu do urządzenia Gateway, aby dzień pracy został zamknięty. Tym samym godziny się sumują i pracownik widzi, ile godzin pracował w danym dniu. Ponadto w zakładce Raport obecności, pracownik zobaczy podsumowanie czasu pracy w danym miesiącu.

Jak zarejestrować pracę zdalną w Comarch TNA z poziomu przeglądarki internetowej?

Pracownik może zarejestrować pracę zdalną w Comarch TNA z poziomu przeglądarki internetowej, aby to zrobić, należy zalogować się do panelu. Po zalogowaniu dostępny jest widok kalendarza. Automatycznie pokazuje się aktualna data. Można też wybrać dowolny dzień, miesiąc lub rok. 

Po wybraniu dnia należy kliknąć zielony przycisk Zgłoś, który znajduje się w prawym górnym rogu.

Zgłoś pracę zdalną

 

Następnie wybrać przycisk Praca zdalna, a potem Zgłoś. W ten sam sposób zostanie zgłoszone wejście do pracy. Należy powtórzyć tę samą czynność w momencie zakończenia pracy. Dzień pracy zostanie zamknięty. Ręcznie można zarejestrować również obecność, urlop, zwolnienie chorobowe, delegacje oraz szkolenie. 

Jak zarejestrować pracę zdalną w Comarch TNA z poziomu aplikacji mobilnej?

Pracownik może również zainstalować aplikację Comarch TNA na system iOS lub Android. Po zainstalowaniu i zalogowaniu się do aplikacji wystarczy kliknąć zielony przycisk ,,+”, który znajduje się w prawym dolnym rogu. Następnie wybrać Praca zdalna i zarejestrować wejście. Po skończonej pracy należy zarejestrować wyjście.

Rejestracja pracy zdalnej w Comarch TNA z poziomu aplikacji mobilnej Rejestracja pracy zdalnej w Comarch TNA z aplikacją mobilną

Dlaczego warto rejestrować czas pracy w Comarch TNA?

Korzystanie z Comarch TNA jest wygodne, intuicyjne i łatwe. Już w kilka sekund można zarejestrować wejście i wyjście z pracy. Przynosi to zalety zarówno dla pracodawcy, kierownika, jak i dla pracownika. Ponadto:

  • Oszczędzasz czas związany z prowadzeniem rejestracji czasu pracy.
  • Zwiększasz efektywność pracy i dyscypliny pracowników.
  • Oszczędzasz pieniądze poprzez zmniejszenie kosztów obsługi pracowników.
  • Redukujesz błędy.
  • Masz dostęp do raportów.
  • Pozytywnie wpływasz na zachowanie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym tzw. work-life balance. Zwłaszcza w czasach, gdy większość z nas pracuje zdalnie. 

Wygoda i zgodność z polskim Kodeksem Pracy

Rozwiązanie Comarch TNA pozwala na wygodną rejestrację czasu pracy, czytelne raportowanie, zgłaszanie delegacji, czy też proste zarządzanie urlopami. Ponadto jest to intuicyjny kanał komunikacji pracownika z pracodawcą. Kierownik może stworzyć grafik w pełni dopasowany do potrzeb swojego zespołu, dzięki elastycznym regułom planowania. Aplikacja dba o zgodność tworzonego grafiku z wymogami polskiego Kodeksu Pracy. 

Jak zautomatyzować marketing w sklepie internetowym?

Na sukces sklepu internetowego wpływa wiele czynników, jednym z nich jest skuteczne zaplanowanie działań marketingowych oraz efektywna realizacja. Dzięki temu zwiększana jest sprzedaż i zyski firmy. Nieustannie rosną oczekiwania Klientów poszukujących coraz lepszych doświadczeń zakupowych, szybkiego czasu realizacji zamówień, ekspresowego kontaktu z obsługą sklepu, spersonalizowanej oferty, a także obsługi posprzedażowej. Z niniejszego artykułu dowiesz się, co to jest marketing automation, jakie możliwości daje dla e-commerce oraz w jaki sposób łatwo wdrożyć to rozwiązanie w Twoim sklepie internetowym. 

Co to jest data mining i jakie ma zastosowanie w module Business Intelligence?

Najprościej zdefiniować data mining jako proces wykorzystywany do wyodrębnienia użytecznych danych z większego zestawu surowych danych. Wzorce danych analizowane są przy użyciu jednego lub większej liczby programów. Eksploatacja danych (data mining) ma zastosowanie w wielu dziedzinach między innymi w obszarze nauki oraz badań.

Jak działa PPK oraz co powinna zawierać umowa o prowadzenie i umowa o zarządzanie?

Umowę musi zawrzeć każdy pracodawca, który zatrudnia co najmniej jedną osobę. Powinna ona być sporządzona w postaci elektronicznej, która pozwala na zapisanie jej treści na trwałym nośniku. Nie może zawierać warunków mniej korzystnych niż zaprezentowane przez daną instytucję finansową na portalu PPK w dniu zawarcia umowy.

Wybierz Comarch ERP XL, czyli zintegrowany system ERP dla średnich i dużych firm

Comarch ERP XL jest to zintegrowany system ERP stworzony z myślą o średnich i dużych przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych oraz usługowych. Charakteryzuje się elastyczną budową modułową. Zalety wdrożenia systemu Comarch ERP XL w Twoim przedsiębiorstwie to między innymi…