Co wybrać do sprzedaży w Internecie? Comarch e-Sklep, czy Comarch e-Sale?

Chcesz rozpocząć sprzedaż w Internecie, ale nie wiesz jakie rozwiązanie/oprogramowanie/platforma e-commerce będzie najlepsza dla Twojej firmy? Posiadasz system Comarch ERP lub planujesz zacząć korzystać z Comarch ERP XT, Comarch ERP Optima lub Comarch ERP XL? Szukasz zintegrowanego rozwiązania do sprzedaży w Internecie? Jeśli na jedno z tych pytań, znalazłeś twierdzącą odpowiedź, ten artykuł jest dla Ciebie. 

 

Aplikacja na START, czyli Comarch e-Sale

Wyobraź sobie, że jedna aplikacja wystarczy, aby wystawiać produkty w serwisach aukcyjnych. Takim rozwiązaniem jest Comarch e-Sale. Produkty dodawane są w systemie Comarch ERP, a następnie synchronizowane z Comarch e-Sale, które posiada integracje z m. in. Allegro i eBay, a już wkrótce również z Amazonem. Rozwiązanie to jest polecane dla firm, które stawiają pierwsze kroki w handlu internetowym, a także dla doświadczonych sprzedawców z branży e-commerce. 

Zalety Comarch e-Sale:

  • Wystawianie nieograniczonej ilości ofert na Allegro.
  • Automatyzacja procesów np. automatyczne generowanie zamówień.
  • Możliwość uruchomienia sprzedaży zagranicznej na eBay.
  • Zintegrowane rozwiązanie.
  • Oszczędność czasu i pieniędzy.  

Panel administracyjny - Comarch e-Sale

 

Własny sklep internetowy z intuicyjną aplikacją

Poznaj platformę łącząca dwa nierozłączne elementy, czyli system Comarch ERP (XT, Optima, XL lub Altum) oraz aplikację Comarch e-Sklep. 

Comarch e-Sklep składa się z panelu administracyjnego i ze strony internetowej. W panelu administracyjnym można konfigurować wszystkie ustawienia sklepu internetowego i prowadzić komunikacje z klientem. Natomiast sklep internetowy, pozwala na dostęp dla klientów oraz stanowi ofertę sprzedażową przedsiębiorcy.

Comarch e-Sklep

  • Rozwiązanie Comarch e-Sklep posiada darmowe szablony, które można modyfikować do potrzeb firmy.
  • Towarami, stanami magazynowymi i innymi udostępnionymi treściami zarządza obsługa sklepu.
  • Wszystkie zamówienia złożone w sklepie przechowywane są w panelu administracyjnym. Następnie w procesie synchronizacji przenoszone są do systemu ERP, w którym dochodzi do realizacji.
  • Liczba zintegrowanych sklepów w ramach jednego systemu ERP oraz platformy e-Sklep jest dowolna. Wyjątek stanowi system Comarch ERP XT, dla którego istnieje możliwość integracji z jednym kontem aplikacji Comarch e-Sklep lub Comarch e-Sale.
  • Każdy ze sklepów może posiadać odrębną bazę towarową, a także odrębny wygląd oraz rodzaj wyświetlanych treści. Dodatkowo sprzedaż może zostać poszerzona o serwisy aukcyjne, takie jak Allegro, eBay, a wkrótce także Amazon. Comarch e-Sklep umożliwia prowadzenie sprzedaży w modelu wielokanałowym, przy wykorzystaniu jednego centralnego systemu zarządzania.
  • Comarch e-Sklep jest dostępny w wersjach: Light, Standard, B2B i Enterprise. 

Comarch e-Sale, czy Comarch e-Sklep? Co wybrać?

Najpierw określ potrzeby Twoich klientów oraz Twojej firmy. Odpowiedz na poniższe pytania, aby proces decyzyjny stał się łatwiejszy.

  • Kim są/będą Twoi klienci (określ tzw. grupę docelową)?
  • Gdzie najczęściej robią zakupy? Czy są to serwisy aukcyjne lub sklepy internetowe? 
  • Jakie rodzaje płatności i dostaw preferują? 
  • Określ budżet i czas na rozpoczęcie sprzedaży w Internecie. 
  • Kto będzie obsługiwał zamówienia w Twojej firmie?

 

Różnice pomiędzy Comarch e-Sale a Comarch e-Sklep

  Comarch e-Sale Comarch e-Sklep
Sposób działania Wymiana danych na podstawie synchronizacji pomiędzy bazą e-Sale a bazą systemu ERP Wymiana danych na podstawie synchronizacji pomiędzy bazą e-Sklep a bazą systemu ERP
Współpraca z Comarch ERP Współpraca z systemami: XT, Optima, XL i Altum Współpraca z systemami: XT, Optima, XL i Altum
Środowisko pracy Chmura Comarch z gwarancją bezpieczeństwa Chmura Comarch z gwarancją bezpieczeństwa
Funkcjonalność marketingowa Brak E-mail marketing  np. newsletter, Blog, Opinie, Tagi, Pozycjonowanie
Własne modyfikacje Korzysta z interfejsu serwisów  aukcyjnych Dowolna modyfikacja wyglądu strony
Integracje zewnętrzne Serwisy aukcyjne Serwisy aukcyjne, systemy płatności (np. płatności online tj. PayPal, DotPay, BlueMedia, PayU, Przelewy24, eCard, czy też standardowe tj. gotówka, przelew lub systemy ratalne, leasing), porównywarki cen, dostawcy (paczkomaty inPost, przesyłka kurierska, przesyłka pocztowa, odbiór osobisty, dostawa online), integracje z hurtowniami. 
Kanały sprzedaży Serwisy aukcyjne (m.in. Allegro, eBay, wkrótce Amazon) Sklep internetowy + Serwisy aukcyjne (m.in. Allegro, eBay, wkrótce Amazon) + Ceneo Kup Teraz

Comarch e-Sale pozwala na sprzedaż jedynie w zewnętrznych serwisach aukcyjnych (m.in. Allegro, eBay). Natomiast Comarch e-Sklep stanowi odrębną platformę, która oprócz sprzedaży standardowej w sklepie online może poszerzyć swoją działalność o sprzedaż w serwisach aukcyjnych (takich samych, jak w Comarch e-Sale).

 

Wersja demonstracyjna i prezentacja rozwiązania e-commerce

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o rozwiązaniu Comarch e-Sklep lub Comarch e-Sale oraz umówić się na bezpłatną prezentację ze specjalistą, wypełnij i wyślij poniższy formularz. 

Jak działa PPK oraz co powinna zawierać umowa o prowadzenie i umowa o zarządzanie?

Umowę musi zawrzeć każdy pracodawca, który zatrudnia co najmniej jedną osobę. Powinna ona być sporządzona w postaci elektronicznej, która pozwala na zapisanie jej treści na trwałym nośniku. Nie może zawierać warunków mniej korzystnych niż zaprezentowane przez daną instytucję finansową na portalu PPK w dniu zawarcia umowy.

Aplikacja e-Sprawozdania – pytania i odpowiedzi

Czy wymagane jest posiadanie podpisu elektronicznego od wszystkich członków Zarządu, czy wystarczy, że podpis kwalifikowany będzie mieć tylko jedna osoba z Zarządu? e-Sprawozdanie finansowe podpisuje osoba, której powierzono prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz kierownik jednostki (cały zarząd) – kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym.

Koniec z Skype dla firm Online, czas na Microsoft Teams

Skype dla firm Online będzie aktywny do 31 lipca 2021 roku. Po upływie tego dnia usługa nie będzie już dostępna. W zamian za to dla biznesu została przygotowana usługa Microsoft Teams, która daje szerokie spektrum możliwości i wprowadza pracę zespołową na wyższy poziom. Microsoft Teams jest częścią Office 365 i promuje nowoczesne środowisko pracy. Aplikacja jest dostępna w kilku wersjach: desktopowa, webowa oraz mobilna. 

Kasy i drukarki fiskalne a nowe przepisy

W CDN-Partner w Krakowie Sp. z o.o. zajmujemy się wdrażaniem w firmach programów Comarch oraz serwisem drukarek fiskalnych POSNET. Obsługując naszych klientów często spotykamy się z pytaniami, które dotyczą zmian w przepisach odnoszących się do urządzeń fiskalnych. Pokrótce chcemy Państwu przybliżyć najważniejsze aspekty i pomóc w wyborze odpowiedniego urządzenia fiskalnego.