Strona główna > Oferta > Rozwiązania Comarch > Comarch e-Commerce > Comarch ERP e-Sklep > Różnice pomiędzy wersjami Comarch e-Sklep
Różnice pomiędzy wersjami Comarch e-Sklep
Oprogramowanie Comarch e-Sklep jest dostępne w czterech wersjach: Light, Standard, Enterprise oraz B2B. Wersje te są dostosowane do różnych potrzeb klientów.
Funkcjonalność | STANDARD | ENTERPRISE |
Języki w sklepie Panel Administracyjny, Interfejs Sklepu
|
Obsługa sześciu podstawowych języków |
Możliwość dodania i obsługi dowolnej ilości języków używanych w sklepie |
Edycja języków Panel Administracyjny, Interfejs Sklepu
|
Możliwość edycji treści dla sześciu podstawowych językach |
Edycja wszystkich wyświetlanych treści w sklepie
|
Waluty w sklepie Interfejs sklepu
|
Obsługa jednej waluty systemowej |
Obsługa wielu walut skonfigurowanych i przesłanych z systemu ERP |
Rachunki Bankowe dla walut
Panel Administracyjny
|
Obsługa jednego konta bankowego dla waluty systemowej | Możliwość powiązania wielu kont bankowych ze wszystkimi aktywnymi walutami przesłanymi z systemu ERP |
Powiązanie walut z językami
Panel Administracyjny, Interfejs Sklepu
|
Brak |
Możliwość powiązania walut z językami interfejsu sklepu |
Konta Administratorów Panel Administracyjny
|
Obsługa trzech podstawowych kont administratorów (admin, salesman, webmaster)
|
Możliwość dowolnego definiowania dodatkowych kont administratorów oraz modyfikowania ich uprawnień |
Certyfikat Rapid SSL Panel Administracyjny, Interfejs Sklepu |
Płatny certyfikat Rapid SSL zwiększający bezpieczeństwo przepływu danych klienta w sklepie. Koszt rocznego certyfikatu Rapid SSL wynosi 169 PLN netto
|
Płatny certyfikat Rapid SSL zwiększający bezpieczeństwo przepływu danych klienta w sklepie. Koszt rocznego certyfikatu Rapid SSL wynosi 169 PLN netto/ W wersji B2B bezpłatny |
Ceny w netto-zamówienie Panel Administracyjny, Interfejs Sklepu
|
Brak |
Możliwość wyświetlania asortymentu oraz obsługi zamówień w cenach netto |
Ceny w netto – klient niezalogowany
Interfejs Sklepu
|
Brak
|
Możliwość wyświetlenia asortymentu w cenach netto dla klientów niezalogowanych
|
Ceny po rabacie
Panel Administracyjny, Interfejs Sklepu
|
Brak
|
Możliwość wyświetlania cen po uwzględnieniu rabatów z ERP
|
Indywidualne cenniki
Interfejs Sklepu
|
Brak
|
Możliwość przypisania kontrahentom indywidualnych cenników skonfigurowanych i przesłanych z systemu ERP
|
Sprzedaż zagraniczna
Panel administracyjny, Interfejs Sklepu
|
Brak
|
Obsługa sprzedaży wewnątrz i pozaunijnej
|
Wiele koszyków Panel Administracyjny |
Brak
|
Możliwość tworzenia wielu koszyków i przełączania się między nimi |
Wiele loginów per firma Panel Administracyjny |
Brak
|
Możliwość tworzenia wielu kont dostępowych (dla pracowników) w ramach jednego kontrahenta (firmy) |
Stany magazynowe – partie dostawy Interfejs Sklepu |
Brak |
Wyświetlanie stanów magazynowych z podziałem na cechy towarów (wybrane na dokumencie przychodu w systemie ERP) np. piłka czerwona – 5 szt.
|
Import kontrahentów z systemu ERP
Panel Administracyjny, Interfejs Sklepu
|
Brak
|
Możliwość zaimportowania kontrahentów łącznie z grupami kontrahentów z systemu ERP |
Czym się różni wersja Light od Standard?
Wersja Light posiada takie same funkcjonalności jak Standard, jednakże jest ograniczona o ilość produktów w sklepie internetowym. W wersji Light ilość maksymalna to 50 produktów. Natomiast w wersji Standard oraz wyższych mamy nielimitowaną liczbę produktów.
Czym się różni wersja B2B od Enterprise?
Wersja B2B posiada takie same funkcjonalności jak Enterprise. Różnią się tym, że w wersji B2B został zastosowany mechanizm Comarch e-Sklep Sync. Narzędzie umożliwiające pobieranie danych na żądanie z baz systemów Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL, Comarch ERP Altum. Obecnie usługa umożliwia pobranie danych na temat: faktur, wydań zewnętrznych, zamówień wraz z dokumentami powiązanymi oraz płatności (limit kredytu oraz limit przeterminowanych płatności) z systemów Comarch ERP.