Sztuczna inteligencja w polskich przedsiębiorstwach

Sztuczna inteligencja (AI) znajduje zastosowanie w sektorze przedsiębiorstw oraz przynosi konkretne korzyści finansowe. Skutecznie motywuje klientów do określonych zachowań (cross-selling, up-selling), a także zapobiega odejściom klientów poprzez zastosowanie nowoczesnej techniki antychurnowej. Zjawisko churn to tzw. odpływ klientów. 

Dane to paliwo dla sztucznej inteligencji

W sektorze przemysłowym sztuczna inteligencja jest wykorzystywana do identyfikowania treści w zeskanowanym dokumencie, czy też ustalania technologii produkcji. Korzystając z odpowiedniej ilości danych, zgromadzonych na platformach IoT* i w systemach ERP, AI pozwala na przewidywanie prawdopodobnej liczby awarii oraz przestojów maszyn. Im więcej danych, tym wyższe IQ sztucznej inteligencji. Im trafniejsze rezultaty wyszukiwania, tym wyższe szanse rozwiązywania ewentualnych problemów oraz zwiększenie możliwości przewidywania. 

Z systemów Comarch ERP korzysta co trzecie polskie przedsiębiorstwo w sektorze MŚP. Comarch ma dostęp do ogromnej ilości zanonimizowanych danych. Właściwa analiza zebranych danych pomaga w dopasowywaniu systemów ERP do rzeczywistych potrzeb firm, co daje dużą przewagę konkurencyjną. Analiza pozwala również np. na budowanie samouczących się algorytmów upraszczających interfejs dla konkretnego użytkownika.

Optyczne rozpoznawanie znaków

Sztuczna inteligencja stała się niezastąpiona w rozwiązaniach typu OCR, a to właśnie jedno z najciekawszych jej zastosowań w obszarze ERP. Technologia optycznego rozpoznawania znaków wzbudza coraz większe zainteresowanie. Comarch wspomaga OCR algorytmami sztucznej inteligencji, co sprawia, że dostarcza wysoce skuteczne rozwiązania, które współpracują ze wszystkimi systemami Comarch ERP.

*IoT (Internet of Things) to rozszerzenie łączności internetowej na urządzenia fizyczne oraz przedmioty codziennego użytku. Internet Rzeczy to technologia, która zmienia świat. 

Jak przygotować sklep internetowy na Black Friday i Cyber Monday w 2020 roku?

Dotrzyj do właściwych odbiorców we właściwym czasie, aby zwiększyć sprzedaż i osiągnąć sukces.

Co to jest kaizen i jakie ma zastosowanie w firmach?

Kaizen jest ciągłym usprawnianiem każdego z obszarów firmy. Słowo to pochodzi z języka japońskiego i oznacza dobrą zmianę, czy też progres. Kaizen jest podstawą metody zarządzania produkcją, która koncentruje się na minimalizacji strat przy jednoczesnym maksymalizowaniu wydajności (lean manufacturing). Ponadto jest to również strategia biznesowa polegająca na zaangażowaniu wszystkich pracowników danej firmy w ciągłe poszukiwanie pomysłów oraz realizowanie ich, w celu udoskonalenia firmy.

Skuteczna sprzedaż internetowa na Allegro i eBay z Comarch e-Sale

Dynamiczny rozwój e-commerce nie zatrzymuje się. Wiele prognoz wskazuje na to, że w 2021 roku zwiększy się sprzedaż w Internecie. Powstanie więcej sklepów internetowych, a także poszerzy się oferta platform sprzedażowych tj. Allegro, eBay, czy Amazon.

Jak zwiększyć liczbę pozyskiwanych klientów w Biurze Rachunkowym?

Zastanawiasz się jak zwiększyć liczbę pozyskiwanych klientów, czy też, w jaki sposób usprawnić komunikację pomiędzy Twoim Biurem Rachunkowym a firmą korzystającą z Twoich usług? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz tutaj. Dowiesz się również jak zwiększyć efektywność obsługi swojego klienta i zadbać o bezpieczeństwo jego danych.