Sztuczna inteligencja w polskich przedsiębiorstwach

Sztuczna inteligencja (AI) znajduje zastosowanie w sektorze przedsiębiorstw oraz przynosi konkretne korzyści finansowe. Skutecznie motywuje klientów do określonych zachowań (cross-selling, up-selling), a także zapobiega odejściom klientów poprzez zastosowanie nowoczesnej techniki antychurnowej. Zjawisko churn to tzw. odpływ klientów. 

Dane to paliwo dla sztucznej inteligencji

W sektorze przemysłowym sztuczna inteligencja jest wykorzystywana do identyfikowania treści w zeskanowanym dokumencie, czy też ustalania technologii produkcji. Korzystając z odpowiedniej ilości danych, zgromadzonych na platformach IoT* i w systemach ERP, AI pozwala na przewidywanie prawdopodobnej liczby awarii oraz przestojów maszyn. Im więcej danych, tym wyższe IQ sztucznej inteligencji. Im trafniejsze rezultaty wyszukiwania, tym wyższe szanse rozwiązywania ewentualnych problemów oraz zwiększenie możliwości przewidywania. 

Z systemów Comarch ERP korzysta co trzecie polskie przedsiębiorstwo w sektorze MŚP. Comarch ma dostęp do ogromnej ilości zanonimizowanych danych. Właściwa analiza zebranych danych pomaga w dopasowywaniu systemów ERP do rzeczywistych potrzeb firm, co daje dużą przewagę konkurencyjną. Analiza pozwala również np. na budowanie samouczących się algorytmów upraszczających interfejs dla konkretnego użytkownika.

Optyczne rozpoznawanie znaków

Sztuczna inteligencja stała się niezastąpiona w rozwiązaniach typu OCR, a to właśnie jedno z najciekawszych jej zastosowań w obszarze ERP. Technologia optycznego rozpoznawania znaków wzbudza coraz większe zainteresowanie. Comarch wspomaga OCR algorytmami sztucznej inteligencji, co sprawia, że dostarcza wysoce skuteczne rozwiązania, które współpracują ze wszystkimi systemami Comarch ERP.

*IoT (Internet of Things) to rozszerzenie łączności internetowej na urządzenia fizyczne oraz przedmioty codziennego użytku. Internet Rzeczy to technologia, która zmienia świat. 

Skuteczna sprzedaż internetowa na Allegro i eBay z Comarch e-Sale

Dynamiczny rozwój e-commerce nie zatrzymuje się. Wiele prognoz wskazuje na to, że w 2021 roku zwiększy się sprzedaż w Internecie. Powstanie więcej sklepów internetowych, a także poszerzy się oferta platform sprzedażowych tj. Allegro, eBay, czy Amazon.

Aplikacja e-Sprawozdania – pytania i odpowiedzi

Czy wymagane jest posiadanie podpisu elektronicznego od wszystkich członków Zarządu, czy wystarczy, że podpis kwalifikowany będzie mieć tylko jedna osoba z Zarządu? e-Sprawozdanie finansowe podpisuje osoba, której powierzono prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz kierownik jednostki (cały zarząd) – kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym.

Narzędzia usprawniające pracę zdalną – cz.2

W obecnej sytuacji coraz więcej osób pracuje zdalnie. Firmy poszukują rozwiązań, które ułatwią pracę oraz pozytywnie wpłyną na efektywność. Poniżej przedstawiamy listę interesujących rozwiązań od Comarch.

Szybkie i wygodne płatności w sklepie internetowym z bramką płatniczą eService

Wybór płatności do sklepu internetowego nie zawsze jest łatwy. Warto przeanalizować potrzeby Klientów i odpowiednio dostosować integrację. W ostatnim czasie coraz więcej Klientów preferuję wygodną i bezpieczną płatność Blikiem. Oczekiwania Klientów nieustannie rosną. W celu zwiększenia sprzedaży należy oferować odpowiednie rozwiązania. W tym artykule zaprezentujemy Państwu polecaną przez nas bramkę płatniczą, która sprawdzi się nie tylko w e-sklepie opartym o platformę Comarch e-Sklep, ale również Shoper, Shopify, PrestaShop, WooCommerce, Magento i inne.