Skuteczna sprzedaż internetowa na Allegro i eBay z Comarch e-Sale

Dynamiczny rozwój e-commerce nie zatrzymuje się. Wiele prognoz wskazuje na to, że w 2021 roku zwiększy się sprzedaż w Internecie. Powstanie więcej sklepów internetowych, a także poszerzy się oferta platform sprzedażowych tj. Allegro, eBay, czy Amazon.

Firmy korzystające z systemów Comarch ERP zaczęły korzystać z rozwiązania Comarch e-Sklep. Pozwoliło im to na przeniesienie działalności do Internetu. Sklepy internetowe przyniosły zyski i zautomatyzowały procesy.

Nie wszystkie firmy decydują się jednak na swój własny e-sklep. Zamiast tego wybierają integrację systemu ERP z Allegro i eBay. Specjalnie dla takich firm, Comarch przygotował rozwiązanie e-Sale. 

Jakie są zalety rozwiązania Comarch e-Sale?

  1. Możliwość integracji z serwisami Allegro i eBay (eBay.pl, eBay.de, eBay.fr, eBay.it oraz eBay.es).
  2. Wkrótce będzie dostępna możliwość integracji z Amazon.
  3. Łatwe i szybkie dodawanie produktów.
  4. Zarządzanie wieloma aukcjami albo ofertami wystawionymi w różnych serwisach aukcyjnych w jednym miejscu.
  5. Możliwość korzystania z szablonów aukcji, co ułatwia i przyspiesza proces wystawiania aukcji w serwisie aukcyjnym.
  6. Kontrolowanie stanów produktów na aukcji.
  7. Automatyczne pobieranie transakcji z serwisu aukcyjnego, które następnie są przekształcane do zamówień.
  8. Pobieranie statusów realizacji zamówień z systemu ERP oraz wysyłanie ich do serwisu aukcyjnego.
  9. Możliwość realizacji zamówień z Allegro za pomocą Paczkomatów InPost.
  10. Utrzymywanie statusu Super Sprzedawcy w serwisie Allegro, dzięki przesłaniu listu przewozowego.

 

Intuicyjne rozwiązanie na 2021 rok

Comarch e-Sale ma intuicyjny interfejs, który jest dostępny z poziomu przeglądarki internetowej. Obecnie w zakładce Sprzedaż znajdują się Zamówienia oraz możliwość integracji z paczkomatami InPost. Lista towarów jest widoczna w zakładce Towary. W zakładce Allegro znajdują się Aukcje, Transakcje oraz Szablony aukcji. Natomiast w zakładce eBay są Aukcje i Transakcje. Ponadto w panelu są widoczni Kontrahenci. W Ustawieniach można zarządzać szablonami wiadomości tj. ,,Zmiana statusu zamówienia”, ,,Zamówienie zrealizowane”, ,,Dodanie listu przewozowego”. Z poziomu profilu można również połączyć się z Comarch IBARD i wykonać kopię bazy danych, dzięki czemu zwiększymy poziom bezpieczeństwa danych. 

Panel administracyjny Comarch e-Sale z poziomu przeglądarki internetowej

Po zalogowaniu się do panelu administracyjnego zostają wyświetlone statystyki sprzedaży i kontrahentów z ostatnich 24 godzin, 3 lub 7 dni. 

Panel administracyjny - Comarch e-Sale

 

Jak skutecznie sprzedawać z pomocą Comarch e-Sale na Allegro i eBay?

  • Jednym z kluczy do sukcesu jest dobrze przygotowany opis produktu. Warto zastosować język korzyści. Jakie zalety ma produkt z perspektywy klienta? Jak może ułatwić życie potencjalnemu klientowi? Dlaczego warto z niego korzystać?
  • Ponadto pamiętaj o dodaniu wysokiej jakości zdjęć. Ważne, aby produkt był przejrzysty. Zaprezentuj produkt z różnych perspektyw. 
  • Sprawdź, jak swoje produkty prezentuje konkurencja. 
  • Zastanów się, jak możesz się wyróżnić. 
  • Sprawdź, czy wszystkie informacje są poprawne np. cena, opis, dodatkowe cechy produktu. 
  • Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić i udoskonalić opis. 
  • Monitoruj sprzedaż przez Comarch e-Sale. 

PPK w małej i średniej firmie — pytania i odpowiedzi

Gorący okres wdrożeń PPK sprawia, że pojawia się wiele pytań związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi oraz aplikacją Comarch PPK. Poniżej niektóre z nich wraz z odpowiedziami.

Program do optycznego rozpoznawania znaków Comarch OCR przetworzył już ponad 10 milionów dokumentów!

Dziennie dokonywanych jest ponad milion transakcji, a każda z nich zostawia ślad w formie dokumentów księgowych. Większość dokumentów trafia do informatycznych systemów księgowych. Kiedyś dane były wprowadzane ręcznie, co zajmowało dużo czasu. Teraz używana jest technologia optycznego rozpoznawania znaków (OCR), która odczytuje np. dane znajdujące się na fakturach, dzięki czemu proces księgowania jest znacznie szybszy i przyjemniejszy. 

Jak przenieść certyfikat kwalifikowany z karty kryptograficznej na SimplySign?

Prowadząc własną działalność lub zarządzając ludźmi, znajdziesz się w mnóstwie sytuacji, w których trzeba złożyć podpis. Koniec ze stratą czasu na podpisywanie masy dokumentów. Koniec z szukaniem czytnika i myśleniem o tym, że trzeba go wszędzie nosić ze sobą. Postaw na wygodę, oszczędność czasu i pieniędzy. Wystarczy jeden podpis dający wiele możliwości, urządzenie mobilne, dostęp do Internetu i dedykowana aplikacja. 

Jaki program do prowadzenia księgowości online?

Prowadzenie księgowości online to wygoda, oszczędność czasu i pieniędzy. Zwłaszcza w czasie, kiedy sporo osób przestawiło się na pracę zdalną. Nowoczesne systemy informatyczne pozwalają księgowym na bezpieczną pracę z domu.