Jaki program do prowadzenia księgowości online?

Prowadzenie księgowości online to wygoda, oszczędność czasu i pieniędzy. Zwłaszcza w czasie, kiedy sporo osób przestawiło się na pracę zdalną. Nowoczesne systemy informatyczne pozwalają księgowym na bezpieczną pracę z domu. Wybór odpowiedniego systemu to klucz do usprawnienia pracy księgowych w biurze rachunkowym. Rozwiązanie to musi spełniać potrzeby pracowników oraz klientów biura, a także usprawniać codzienną pracę oraz być na bieżąco z przepisami. Ponadto program ten powinien pomóc zwiększyć przewagę konkurencyjną biura na rynku. 

 

Jakie są zalety rozwiązania Comarch BI Point Menadżer?

Klienci korzystający z systemu Comarch ERP Optima mogą skorzystać z BI Point Menadżer. Rozwiązanie to daje możliwość zdalnego przesyłania dokumentów, gwarantuje dostęp do informacji w dowolnym czasie i miejscu oraz zapewnia komunikację z klientem w jednym miejscu. Ponadto pozwala na zintegrowanie się procesów OCR pomiędzy Comarch ERP Optima i BI Point Menadżer. 

 

Co to jest OCR?

OCR to innowacyjna technologia optycznego rozpoznawania znaków, którą można wykorzystać do np. odczytu danych z faktur papierowych i PDF. Obniża koszty wprowadzania dokumentów w biurach rachunkowych, czy też firmach z działem księgowym. Skanowanie faktur to również oszczędność czasu, eliminacja błędów oraz poprawienie jakości pracy księgowych. 

 

W jaki sposób przesyłane są dokumenty do Biura Rachunkowego i co się z nimi dzieje?

Proces przesyłania dokumentów do biura rachunkowego polega na wykonaniu kilku kroków. Z perspektywy klienta wystarczy jedynie dodać plik w odpowiednim miejscu w aplikacji:

Comarch BI Point

Wtedy plik zostaje przesłany do Comarch IBARD na konto określonego biura rachunkowego. Dane z dokumentów są wczytywane przez Comarch ERP Optima z zastosowaniem mechanizmu OCR. Ten proces można przedstawić w następujący sposób:

OCR w BI Point

Biuro rachunkowe przygotowuje raporty dla klienta na podstawie dostępnych danych w Comarch ERP Optima. Comarch BI Point Menadżer to usprawnienie komunikacji z klientami. Istnieje możliwość dodania komentarzy w narzędziu do wybranych zestawień i raportów. Wymiana informacji następuje w jednym miejscu. Każdego dnia do biur rachunkowych spływa wiele dokumentów. Czasami klienci mają problem z dostarczeniem ich w formie papierowej, dlatego warto korzystać z narzędzi, które umożliwiają na zrealizowanie tego procesu zdalnie. 

Jak zautomatyzować marketing w sklepie internetowym?

Na sukces sklepu internetowego wpływa wiele czynników, jednym z nich jest skuteczne zaplanowanie działań marketingowych oraz efektywna realizacja. Dzięki temu zwiększana jest sprzedaż i zyski firmy. Nieustannie rosną oczekiwania Klientów poszukujących coraz lepszych doświadczeń zakupowych, szybkiego czasu realizacji zamówień, ekspresowego kontaktu z obsługą sklepu, spersonalizowanej oferty, a także obsługi posprzedażowej. Z niniejszego artykułu dowiesz się, co to jest marketing automation, jakie możliwości daje dla e-commerce oraz w jaki sposób łatwo wdrożyć to rozwiązanie w Twoim sklepie internetowym. 

Przepływ środków pieniężnych w firmie z programem Comarch ERP Optima Kasa Bank

Monitorowanie kondycji finansowej przedsiębiorstwa jest kluczowe do osiągnięcia sukcesu. Program Comarch ERP Optima Kasa Bank pozwala na łatwe zarządzanie finansami, daje dostęp do aktualnych informacji, raportów finansowych, a także analiz planowanych wpływów i wydatków.

Narzędzia IT pomocne w konfiguracji PPK

Przygotowanie organizacyjne firmy do wprowadzenia PPK polega na: aktualizacji posiadanych programów kadrowo-płacowych, opracowaniu potrzebnych procedur, przeszkoleniu personelu kadrowo-księgowego.

Dotacje na inwestycje IT dla firm

W ostatnich miesiącach nastąpiło spowolnienie gospodarcze spowodowane pandemią koronawirusa. Środki unijne zostały przesunięte w kierunku utrzymania miejsc pracy, konkurencyjności firm oraz pobudzania inwestycji. Pojawiły się również nowe działania i znane konkursy na uproszczonych zasadach, dzięki czemu przedsiębiorcy mogą zainwestować w obszarze digitalizacji firm.