Jakie jest zastosowanie bezpiecznego podpisu elektronicznego?

Bezpieczny podpis elektroniczny jest to e-podpis potwierdzony certyfikatem kwalifikowanym. Dokumenty, deklaracje oraz faktury, które zostały opatrzone podpisem elektronicznym z perspektywy prawnej, posiadają taką samą moc, jak dokumenty podpisane własnoręcznie.

 

Jakie jest zastosowanie podpisu elektronicznego z certyfikatem kwalifikowanym?

  • Urzędy wykorzystują e-podpis podczas przesyłania dokumentów.
  • Składanie e-deklaracji ZUS i e-deklaracji podatkowych.
  • Używany do podpisywania umów oraz faktur elektronicznych.
  • Wykorzystywany do składania ofert podczas przetargów.
  • Stosowany w trakcie składania dokumentów do urzędów (KRS, GIODO, CEIDG i inne).

 

W jaki sposób uzyskać lub odnowić certyfikat kwalifikowany?

Jesteśmy Autoryzowanym Punktem Potwierdzania Tożsamości CERTUM PCC. Oferujemy wraz z kompleksem usług certyfikat kwalifikowany (podpis elektroniczny) wystawiony przez CERTUM PCC (CERTUM Powszechne Centrum Certyfikacji – jednostka organizacyjna Unizeto Technologies SA świadcząca usługi certyfikacyjne związane z podpisem elektronicznym). Ponadto w naszym sklepie internetowym możesz szybko i bez wychodzenia z domu odnowić certyfikat kwalifikowany CERTUM nawet na kolejne 3 lata.

Aplikacja e-Sprawozdania – pytania i odpowiedzi

Czy wymagane jest posiadanie podpisu elektronicznego od wszystkich członków Zarządu, czy wystarczy, że podpis kwalifikowany będzie mieć tylko jedna osoba z Zarządu? e-Sprawozdanie finansowe podpisuje osoba, której powierzono prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz kierownik jednostki (cały zarząd) – kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym.

Jakie są korzyści 100% polskiej chmury dla firm?

Chmura Comarch pozwala na zarządzanie firmą z każdego urządzenia, o każdej porze oraz z dowolnego miejsca na świecie, które ma dostęp do Internetu. Comarch jako jedna z pierwszych firm informatycznych w Polsce wprowadziła usługi w modelu cloud, a dziś jest ich największym dostawcą.

Jak zwiększyć liczbę pozyskiwanych klientów w Biurze Rachunkowym?

Zastanawiasz się jak zwiększyć liczbę pozyskiwanych klientów, czy też, w jaki sposób usprawnić komunikację pomiędzy Twoim Biurem Rachunkowym a firmą korzystającą z Twoich usług? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz tutaj. Dowiesz się również jak zwiększyć efektywność obsługi swojego klienta i zadbać o bezpieczeństwo jego danych. 

Sprawne zarządzanie czasem pracy z Comarch TNA – pytania i odpowiedzi

Comarch TNA jest nowoczesnym systemem do rejestracji czasu pracy, dzięki któremu poprawisz dyscyplinę w miejscu pracy oraz znacznie zwiększysz efektywność. Zgłaszanie delegacji, urlopów, obecności, a także nieobecności stanie się szybkie, proste i wygodne.