Zaznacz stronę

Szybkie i wygodne płatności w sklepie internetowym z bramką płatniczą eService

Wybór płatności do sklepu internetowego nie zawsze jest łatwy. Warto przeanalizować potrzeby Klientów i odpowiednio dostosować integrację. W ostatnim czasie coraz więcej Klientów preferuję wygodną i bezpieczną płatność Blikiem. Oczekiwania Klientów nieustannie rosną. W celu zwiększenia sprzedaży należy oferować odpowiednie rozwiązania. W tym artykule zaprezentujemy Państwu polecaną przez nas bramkę płatniczą, która sprawdzi się nie tylko w e-sklepie opartym o platformę Comarch e-Sklep, ale również Shoper, Shopify, PrestaShop, WooCommerce, Magento i inne. 

 

Co to jest bramka płatnicza online eService?

eService jest największym polskim agentem rozliczeniowym i największym operatorem płatności elektronicznych w Europie Środkowej. Od ponad 20 lat buduje cyfrowy świat, w którym transakcje przebiegają błyskawicznie, są bezpieczne i wygodne. Firma obsługuje klientów w 11 krajach Europy, zapewniając kompleksowe i niezawodne rozwiązania płatnicze.

eService należy do notowanej na NASDAQ spółki EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.

Oferta eService dla sklepów internetowych to nowoczesna bramka płatnicza, bez opłat aktywacyjnych, abonamentowych, bez stałej opłaty od transakcji i opłat za przelewy na konto sklepu.

Rozpoczęcie współpracy i integracja płatności eService ze sklepem Comarch e-Sklep, nie wymaga specjalistycznych prac programistycznych, dodatkowego czasu, ani kosztów.

Dzięki integracji sklepu internetowego opartego o platformę Comarch e-Sklep z bramką płatniczą eService i współpracy CDN-Partner z eService otrzymujesz wszystko, co niezbędne, by przyjmować płatności w sklepie internetowym oraz promocyjne warunki obsługi płatności online.

 

Dlaczego warto wybrać eService?

  1. Integracja płatności dla wszystkich kanałów sprzedaży (Omnichannel / multichannel payments) – eService obsługuje płatności online, płatności na miejscu w terminalach oraz płatności w aplikacji mobilnej.
  2. Atrakcyjna oferta cenowa dla klienta – Warunki promocyjne dla klientów CDN Partner:
    • Płatności online przez 2 m-ce za 0 %, później niska prowizja 1,15%*.
    • Brak opłaty stałej od transakcji.
    • Opłata aktywacyjna: 0 PLN, abonament: 0 PLN.
    • Integracja z bramką płatniczą: 0 PLN.
    • Dostęp do panelu administracyjnego: 0 PLN.
    • Wypłata środków w PLN: 0 PLN, obsługa zwrotów: 0 PLN.
  3. Globalna skala działalności i możliwość sprzedaży na wielu rynkach.
  4. Dzięki integracji eService z Comarch e-Sklep i współpracy eService z CDN Partner, integracja płatności online eService jest szybka i prosta.
  5. Stabilność finansowa, wiarygodność, bezpieczeństwo, silna marka – eService jest największym polskim agentem rozliczeniowym i największym operatorem płatności elektronicznych w Europie Środkowej. Od ponad 20 lat buduje cyfrowy świat, w którym transakcje przebiegają błyskawicznie, są bezpieczne i wygodne. eService należy do notowanej na NASDAQ spółki EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.

* Szczegółowa oferta u operatora eService. Ostateczny poziom opłat i warunki płatności zostaną przedstawione przez eService i obowiązują zgodnie z umową zawartą z eService.

 

Dostępne metody płatności w bramce online 

eService umożliwia realizację płatności internetowych dokonanych za pomocą:

  • Kart płatniczych Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro – w PLN i walucie.
  • Płatności BLIK.
  • Portfeli elektronicznych Google Pay, Apple Pay oraz PayPal.
  • Szybkich przelewów elektronicznych ze wszystkich polskich banków, m.in. PKO BP, Inteligo, mBank, Pekao S.A. i wielu innych.
  • SafeLink – generator linków do płatności.
  • One Click – możliwość zapisu danych przy pierwszej transakcji.
  • Płatności cykliczne, abonamentowe i subskrypcje.
  • SDK – obsługa płatności w aplikacji mobilnej.

 

Oferta dla Twojej firmy

Zachęcamy do wypełnienia poniższego formularza kontaktowego w celu otrzymania oferty specjalnie dla potrzeb Państwa firmy.

Procedura TAX FREE już od 1 stycznia 2022 – jak przygotować firmę?

Od 1 stycznia 2022 roku wprowadzony zostanie elektroniczny obieg TAX FREE na Platformie Usług Elektronicznych Skarbowych i Celnych (PUESC). Aby sprzedawać w systemie TAX FREE poza obiegiem elektronicznym, oprócz obowiązkowej rejestracji na platformie PUESC, niezbędnym stanie się również posiadanie statusu czynnego podatnika VAT oraz co najmniej jednej kasy online. Bez kasy fiskalnej online nie będzie możliwości rejestracji w PUESC.

Jak zautomatyzować marketing w sklepie internetowym?

Na sukces sklepu internetowego wpływa wiele czynników, jednym z nich jest skuteczne zaplanowanie działań marketingowych oraz efektywna realizacja. Dzięki temu zwiększana jest sprzedaż i zyski firmy. Nieustannie rosną oczekiwania Klientów poszukujących coraz lepszych doświadczeń zakupowych, szybkiego czasu realizacji zamówień, ekspresowego kontaktu z obsługą sklepu, spersonalizowanej oferty, a także obsługi posprzedażowej. Z niniejszego artykułu dowiesz się, co to jest marketing automation, jakie możliwości daje dla e-commerce oraz w jaki sposób łatwo wdrożyć to rozwiązanie w Twoim sklepie internetowym. 

Program do optycznego rozpoznawania znaków Comarch OCR przetworzył już ponad 10 milionów dokumentów!

Dziennie dokonywanych jest ponad milion transakcji, a każda z nich zostawia ślad w formie dokumentów księgowych. Większość dokumentów trafia do informatycznych systemów księgowych. Kiedyś dane były wprowadzane ręcznie, co zajmowało dużo czasu. Teraz używana jest technologia optycznego rozpoznawania znaków (OCR), która odczytuje np. dane znajdujące się na fakturach, dzięki czemu proces księgowania jest znacznie szybszy i przyjemniejszy. 

Aplikacja e-Sprawozdania – pytania i odpowiedzi

Czy wymagane jest posiadanie podpisu elektronicznego od wszystkich członków Zarządu, czy wystarczy, że podpis kwalifikowany będzie mieć tylko jedna osoba z Zarządu? e-Sprawozdanie finansowe podpisuje osoba, której powierzono prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz kierownik jednostki (cały zarząd) – kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym.