Zaznacz stronę

Jaki program do prowadzenia księgowości online?

Prowadzenie księgowości online to wygoda, oszczędność czasu i pieniędzy. Zwłaszcza w czasie, kiedy sporo osób przestawiło się na pracę zdalną. Nowoczesne systemy informatyczne pozwalają księgowym na bezpieczną pracę z domu. Wybór odpowiedniego systemu to klucz do usprawnienia pracy księgowych w biurze rachunkowym. Rozwiązanie to musi spełniać potrzeby pracowników oraz klientów biura, a także usprawniać codzienną pracę oraz być na bieżąco z przepisami. Ponadto program ten powinien pomóc zwiększyć przewagę konkurencyjną biura na rynku. 

 

Jakie są zalety rozwiązania Comarch BI Point Menadżer?

Klienci korzystający z systemu Comarch ERP Optima mogą skorzystać z BI Point Menadżer. Rozwiązanie to daje możliwość zdalnego przesyłania dokumentów, gwarantuje dostęp do informacji w dowolnym czasie i miejscu oraz zapewnia komunikację z klientem w jednym miejscu. Ponadto pozwala na zintegrowanie się procesów OCR pomiędzy Comarch ERP Optima i BI Point Menadżer. 

 

Co to jest OCR?

OCR to innowacyjna technologia optycznego rozpoznawania znaków, którą można wykorzystać do np. odczytu danych z faktur papierowych i PDF. Obniża koszty wprowadzania dokumentów w biurach rachunkowych, czy też firmach z działem księgowym. Skanowanie faktur to również oszczędność czasu, eliminacja błędów oraz poprawienie jakości pracy księgowych. 

 

W jaki sposób przesyłane są dokumenty do Biura Rachunkowego i co się z nimi dzieje?

Proces przesyłania dokumentów do biura rachunkowego polega na wykonaniu kilku kroków. Z perspektywy klienta wystarczy jedynie dodać plik w odpowiednim miejscu w aplikacji:

Comarch BI Point

Wtedy plik zostaje przesłany do Comarch IBARD na konto określonego biura rachunkowego. Dane z dokumentów są wczytywane przez Comarch ERP Optima z zastosowaniem mechanizmu OCR. Ten proces można przedstawić w następujący sposób:

OCR w BI Point

Biuro rachunkowe przygotowuje raporty dla klienta na podstawie dostępnych danych w Comarch ERP Optima. Comarch BI Point Menadżer to usprawnienie komunikacji z klientami. Istnieje możliwość dodania komentarzy w narzędziu do wybranych zestawień i raportów. Wymiana informacji następuje w jednym miejscu. Każdego dnia do biur rachunkowych spływa wiele dokumentów. Czasami klienci mają problem z dostarczeniem ich w formie papierowej, dlatego warto korzystać z narzędzi, które umożliwiają na zrealizowanie tego procesu zdalnie. 

Wdrożenie systemu ERP a finansowanie – cz. 4 [PORADNIK]

Nawet jeśli rozwiązania ERP nie są tak kosztowne jak kiedyś, wciąż jest to inwestycja dla Twojej firmy. Dostawcy wychodzą naprzeciw oczekiwaniom Klientów i we współpracy z jednostkami finansowymi dają możliwość zakupu oprogramowania np.: w formie leasingu. W niektórych województwach zdarzają się również, choć coraz rzadziej, programy dzięki którym możesz uzyskać dofinansowanie…

Skuteczna sprzedaż internetowa na Allegro i eBay z Comarch e-Sale

Dynamiczny rozwój e-commerce nie zatrzymuje się. Wiele prognoz wskazuje na to, że w 2021 roku zwiększy się sprzedaż w Internecie. Powstanie więcej sklepów internetowych, a także poszerzy się oferta platform sprzedażowych tj. Allegro, eBay, czy Amazon.

Jak wybrać system ERP? – cz. 2 [PORADNIK]

Jak(i) wybrać system ERP? Niezależnie od tego, jaką firmę reprezentujesz: handlową, produkcyjną czy usługową, instytucję publiczną, wielką korporację czy małe przedsiębiorstwo, rynek jest pełen rozwiązań. Jeżeli stanąłeś przed wyborem systemu ERP warto, abyś udzielił sobie odpowiedzi na podstawowe pytania oraz poznał kilka zagadnień…

Rejestracja pracy zdalnej z Comarch TNA

Efektywne zarządzanie czasem pracy to temat nurtujący wiele osób. W czasie, gdy praca zdalna staje się normą, warto zainwestować w rozwiązania, które pomogą zwiększyć produktywność oraz efektywność, zarówno pracodawców, kierowników, jak i pracowników.