Zaznacz stronę

Jaki program do prowadzenia księgowości online?

Prowadzenie księgowości online to wygoda, oszczędność czasu i pieniędzy. Zwłaszcza w czasie, kiedy sporo osób przestawiło się na pracę zdalną. Nowoczesne systemy informatyczne pozwalają księgowym na bezpieczną pracę z domu. Wybór odpowiedniego systemu to klucz do usprawnienia pracy księgowych w biurze rachunkowym. Rozwiązanie to musi spełniać potrzeby pracowników oraz klientów biura, a także usprawniać codzienną pracę oraz być na bieżąco z przepisami. Ponadto program ten powinien pomóc zwiększyć przewagę konkurencyjną biura na rynku. 

 

Jakie są zalety rozwiązania Comarch BI Point Menadżer?

Klienci korzystający z systemu Comarch ERP Optima mogą skorzystać z BI Point Menadżer. Rozwiązanie to daje możliwość zdalnego przesyłania dokumentów, gwarantuje dostęp do informacji w dowolnym czasie i miejscu oraz zapewnia komunikację z klientem w jednym miejscu. Ponadto pozwala na zintegrowanie się procesów OCR pomiędzy Comarch ERP Optima i BI Point Menadżer. 

 

Co to jest OCR?

OCR to innowacyjna technologia optycznego rozpoznawania znaków, którą można wykorzystać do np. odczytu danych z faktur papierowych i PDF. Obniża koszty wprowadzania dokumentów w biurach rachunkowych, czy też firmach z działem księgowym. Skanowanie faktur to również oszczędność czasu, eliminacja błędów oraz poprawienie jakości pracy księgowych. 

 

W jaki sposób przesyłane są dokumenty do Biura Rachunkowego i co się z nimi dzieje?

Proces przesyłania dokumentów do biura rachunkowego polega na wykonaniu kilku kroków. Z perspektywy klienta wystarczy jedynie dodać plik w odpowiednim miejscu w aplikacji:

Comarch BI Point

Wtedy plik zostaje przesłany do Comarch IBARD na konto określonego biura rachunkowego. Dane z dokumentów są wczytywane przez Comarch ERP Optima z zastosowaniem mechanizmu OCR. Ten proces można przedstawić w następujący sposób:

OCR w BI Point

Biuro rachunkowe przygotowuje raporty dla klienta na podstawie dostępnych danych w Comarch ERP Optima. Comarch BI Point Menadżer to usprawnienie komunikacji z klientami. Istnieje możliwość dodania komentarzy w narzędziu do wybranych zestawień i raportów. Wymiana informacji następuje w jednym miejscu. Każdego dnia do biur rachunkowych spływa wiele dokumentów. Czasami klienci mają problem z dostarczeniem ich w formie papierowej, dlatego warto korzystać z narzędzi, które umożliwiają na zrealizowanie tego procesu zdalnie. 

Skuteczna sprzedaż internetowa na Allegro i eBay z Comarch e-Sale

Dynamiczny rozwój e-commerce nie zatrzymuje się. Wiele prognoz wskazuje na to, że w 2021 roku zwiększy się sprzedaż w Internecie. Powstanie więcej sklepów internetowych, a także poszerzy się oferta platform sprzedażowych tj. Allegro, eBay, czy Amazon.

Obieg dokumentów z Comarch DMS i OCR – Pytania i Odpowiedzi

Zapanowanie nad dokumentami i procesami w firmie to wyzwanie, które może spędzić sen z powiek. Jak sobie z tym poradzić? Stawiamy na rozwiązania Comarch DMS i OCR, które wdrażamy. Narzędzia te automatyzują procesy i sprawiają, że praca z dokumentami staje się łatwa i przyjemna.

Ile czasu zajmuje założenie sklepu internetowego i rozpoczęcie sprzedaży?

Statystyki pokazują, że zamawiamy coraz więcej produktów przez Internet. Rozwiązanie to jest wygodne. Dokonujemy zakupu poprzez wykonanie kilku kliknięć, bez wychodzenia z domu. Oszczędzamy czas, a często nawet pieniądze. Przyciąga nas opcja darmowej dostawy lub interesujące oferty specjalne. Właśnie teraz jest idealny czas na założenie własnego sklepu internetowego. Ten artykuł jest dla Ciebie, jeśli zastanawiasz się, ile czasu zajmuje założenie e-sklepu i rozpoczęcie sprzedaży.

Zarządzaj małą firmą z programem Comarch ERP XT – pytania i odpowiedzi

Program dla małych firm Comarch ERP XT jest bardzo intuicyjny oraz prosty w obsłudze. Dzięki niemu wystawisz szybko faktury między innymi przez aplikację mobilną. Jest to również proste narzędzie do sprzedaży w Internecie.