Zaznacz stronę

Jak odnowić podpis elektroniczny bez wychodzenia z domu?

Podpis kwalifikowany to podpis elektroniczny. Zwany jest również e-podpisem. Służy do podpisywania dokumentów w formie elektronicznej i jest odpowiednikiem tradycyjnego podpisu. Pozwala na załatwienie wszystkich formalności urzędowych online np. ZUS, US, JPK, założenie firmy lub wysłanie sprawozdania finansowego do KRS. 

Dlaczego warto zainwestować w e-podpis?

Dlaczego warto zainwestować w e-podpis

  • Zaoszczędzisz cenny czas i podpiszesz elektroniczne dokumenty, które będą miały moc prawną.
  • e-Podpis jest automatycznie rozpoznawany w oprogramowaniu Adobe (w fakturach, umowach w PDF, które podpisujesz).
  • Otrzymasz 5000 kwalifikowanych znaczników czasu miesięcznie.
  • Odnowienie wykonasz szybko, przez Internet, bez wychodzenia z domu. 
  • Usługa jest gotowa do aktywacji zaraz po zamówieniu (nie czekasz na przesyłkę).

Zastosowanie podpisu kwalifikowanego umożliwia:

  • Kontakt drogą elektroniczną z ZUS-em, podpisanie wniosku o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne, podpisanie deklaracji.
  • Składanie wniosków i pozyskiwanie wypisów do KRS-u.
  • Składanie e-deklaracji podatkowych.
  • Składanie e-deklaracji do UFG (Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny).
  • Podpisywanie raportów do GIIF (Generalny Inspektor Informacji Finansowej).
  • Korespondencję z urzędami administracji publicznej.
  • Zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej.
  • Podpisywanie faktur elektronicznych.
  • Uwierzytelnianie transakcji w Banku.

Jak odnowić certyfikat kwalifikowany CERTUM?

Ważne jest, aby pamiętać o odnowieniu podpisu elektronicznego, ponieważ ma on datę ważności. W naszym sklepie internetowym oferujemy przedłużenie ważności podpisu elektronicznego na rok, dwa lub trzy lata. Odnowienie możesz zrealizować bez wychodzenia z domu. Ponadto przypominamy naszym Klientom o ponownym odnowieniu, dzięki czemu nie muszą się oni martwić utratą ważności certyfikatu, jeśli chcą z niego korzystać znacznie dłużej. 

Odnowić można tylko te certyfikaty kwalifikowane, które są jeszcze ważne. Proces odnowienia najlepiej rozpocząć co najmniej 14 dni przed jego wygaśnięciem. Pozwoli to uniknąć dodatkowych kosztów związanych z wydaniem nowego certyfikatu kwalifikowanego.

Jak wygląda proces odnowienia przez nasz sklep internetowy? 

  1. Wybierz rodzaj odnowienia np. „Odnowienie e-podpisu CERTUM na 3 lata – szybko i wygodnie„.
  2. Kliknij „Dodaj do koszyka” i „Przejdź do koszyka”.
  3. Możesz wybrać więcej niż jedno odnowienie np. dla kilku osób z Twojej firmy, wtedy zwiększ ilość. 
  4. Automatycznie ustawiona jest darmowa dostawa online. Możesz wybrać sposób płatności np. Dotpay lub Przedpłata. 
  5. Jeśli nie masz konta to wybierz opcję „Zarejestruj się”. 
  6. Po utworzeniu konta możesz kontynuować zakupy i opłacić odnowienie.
  7. Na e-mail otrzymasz kod, który należy aktywować przed końcem ważności posiadanego certyfikatu. Kod aktywacyjny jest ważny przez dwa miesiące od momentu zakupu.

W razie dodatkowych pytań możesz skorzystać z naszego czatu.

Nie posiadasz jeszcze kwalifikowanego podpisu elektronicznego?

Certum

Oferujemy również usługę wydania nowego certyfikatu. Przygotowujemy umowę, potwierdzamy tożsamość, zajmujemy się kompletacją dokumentów oraz wysyłką. Pomagamy odnowić podpis elektroniczny na miejscu lub w siedzibie Klienta. CDN-Partner w Krakowie jest autoryzowanym punktem potwierdzania tożsamości CERTUM PCC. 

Zakup systemu ERP. Co to znaczy? – cz. 3 [PORADNIK]

Producenci systemów ERP zazwyczaj sprzedają swoje rozwiązania przez sieć wyspecjalizowanych partnerów wdrożeniowych. System ERP nie jest prostym programem, który po zakupie możemy zainstalować i po prostu zacząć używać. ERP to nie tylko oprogramowanie. Wraz z zakupem licencji systemu ERP prawdopodobnie będziesz musiał kupić usługi wdrożeniowe i szkolenia dla przyszłych użytkowników systemu…

Poznaj zasady właściwego wyboru systemu ERP i wyznacz kurs na sukces – cz.1 [PORADNIK]

Z przyjemnością przedstawiamy pierwszą część naszego poradnika „Poznaj zasady właściwego wyboru systemu ERP i wyznacz kurs na sukces”. W pierwszej części naszego poradnika krótko wyjaśnimy Państwu co to jest system ERP, określimy cztery podstawowe cechy, które charakteryzują systemy ERP…

Ile czasu zajmuje założenie sklepu internetowego i rozpoczęcie sprzedaży?

Statystyki pokazują, że zamawiamy coraz więcej produktów przez Internet. Rozwiązanie to jest wygodne. Dokonujemy zakupu poprzez wykonanie kilku kliknięć, bez wychodzenia z domu. Oszczędzamy czas, a często nawet pieniądze. Przyciąga nas opcja darmowej dostawy lub interesujące oferty specjalne. Właśnie teraz jest idealny czas na założenie własnego sklepu internetowego. Ten artykuł jest dla Ciebie, jeśli zastanawiasz się, ile czasu zajmuje założenie e-sklepu i rozpoczęcie sprzedaży.

Aplikacja e-Sprawozdania – pytania i odpowiedzi

Czy wymagane jest posiadanie podpisu elektronicznego od wszystkich członków Zarządu, czy wystarczy, że podpis kwalifikowany będzie mieć tylko jedna osoba z Zarządu? e-Sprawozdanie finansowe podpisuje osoba, której powierzono prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz kierownik jednostki (cały zarząd) – kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym.