Zaznacz stronę

Czym się różni Comarch e-Sklep B2B od Comarch B2B?

Polecamy dwa rozwiązania do prowadzenia sprzedaży w modelu B2B. W tym artykule opiszemy rozwiązanie Comarch e-Sklep w wersji B2B oraz Comarch B2B, a także różnice pomiędzy nimi.

 

Comarch e-Sklep w wersji B2B

Platforma współpracuje z systemami Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum. Dostępne są wersje cztery wersje językowe panelu administracyjnego: polski, angielski, niemiecki i francuski. Natomiast prowadzenie sprzedaży jest dostępne aż w 32 językach! Oprócz wcześniej wymienionych należy samodzielnie wprowadzić tłumaczenia. Comarch e-Sklep w wersji B2B umożliwia pracę zarówno jako system B2B, jak i B2C, dzięki czemu poszerza grono klientów danego sklepu internetowego. Dodatkowo narzędzie Comarch e-Sklep Sync umożliwia przesyłanie w czasie rzeczywistym dokumentów sprzedaży, kontroli stanów magazynowych, a także prezentacji limitu kredytowego Klienta.

 

Comarch B2B

Nowoczesna platforma internetowa umożliwiająca zdalną obsługę sieci sprzedaży w modelu Business-to-Business (B2B). Rozwiązanie współpracuje z systemami Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum. Standardowo dostępne w pięciu językach: polski, angielski, niemiecki, francuski i hiszpański. Natomiast sprzedaż można prowadzić 33 językach! Oprócz wcześniej wymienionych należy samodzielnie wprowadzić tłumaczenia. W Comarch B2B dane są pobierane w czasie rzeczywistym z systemów. Nie jest wykonywany proces synchronizacji. 

 

Różnice pomiędzy Comarch e-Sklep w wersji B2B a Comarch B2B

Oprócz wcześniej wspomnianych różnic warto dodać, że środowiskiem pracy w Comarch e-Sklep w wersji B2B jest  chmura Comarch. Natomiast w Comarch B2B jest to infrastruktura Klienta z użyciem klucza wirtualnego.

W zakresie marketingu internetowego większe możliwości daje Comarch e-Sklep w wersji B2B, ponieważ na platformie można korzystać z newslettera, bloga oraz opinii.

W Comarch e-Sklep w wersji B2B w dowolny sposób można modyfikować wygląd strony. Natomiast w Comarch B2B mamy możliwość dowolnej modyfikacji kodu źródłowego platformy pod kątem wyglądu, bazy danych oraz API.

Wszystkie magazyny wskazane w konfiguracji prezentowane są jako jeden wspólny magazyn w Comarch e-Sklep w wersji B2B. Jednak w Comarch B2B jest możliwość prezentacji towarów z wyszczególnieniem magazynów, w których są dostępne.

Jeśli chodzi o integracje zewnętrzne Comarch e-Sklep w wersji B2B posiada liczne integracje z np. serwisami aukcyjnymi (Allegro, eBay, Amazon), systemami płatności (możliwość konfiguracji z ponad 30 dostępnych integracji tj. Dotpay, PayU, Przelewy24,Tpay, Paypal), systemami dostaw (inPost, DHL), porównywarkami cen (CENEO).

 

Gdzie zamówić Comarch e-Sklep w wersji B2B lub Comarch B2B?

Zamówienie można złożyć telefonicznie pod numerem 12 636 42 43 lub mailowo na adres info@cdnpartner.pl

Uruchomienie procedury VAT e-Commerce w Comarch ERP Optima i e-Sklep

Od 1 lipca 2021 weszły w życie nowe przepisy. Pakiet zmian VAT e-commerce nałożył na platformy e-handlu obowiązek rozliczenia VAT z tytułu sprzedaży towarów konsumentom w Unii Europejskiej.

Narzędzia usprawniające pracę zdalną – cz.1

W obecnej sytuacji coraz więcej osób pracuje zdalnie. Firmy poszukują rozwiązań, które ułatwią pracę oraz pozytywnie wpłyną na efektywność. Przedstawiamy listę interesujących rozwiązań od Comarch. 

Najciekawsze nowości na platformie Comarch e-Sklep w wersji 2022

W tym artykule przedstawimy Państwu najciekawsze nowości, które są dostępne na platformie Comarch e-Sklep. Rozwiązanie Comarch e-Sklep pozwala na prowadzenie własnego sklepu internetowego, który jest zintegrowany z wybranym systemem Comarch ERP (XT, Optima lub XL). 

Jak zautomatyzować marketing w sklepie internetowym?

Na sukces sklepu internetowego wpływa wiele czynników, jednym z nich jest skuteczne zaplanowanie działań marketingowych oraz efektywna realizacja. Dzięki temu zwiększana jest sprzedaż i zyski firmy. Nieustannie rosną oczekiwania Klientów poszukujących coraz lepszych doświadczeń zakupowych, szybkiego czasu realizacji zamówień, ekspresowego kontaktu z obsługą sklepu, spersonalizowanej oferty, a także obsługi posprzedażowej. Z niniejszego artykułu dowiesz się, co to jest marketing automation, jakie możliwości daje dla e-commerce oraz w jaki sposób łatwo wdrożyć to rozwiązanie w Twoim sklepie internetowym.