Zaznacz stronę

Czym się różni Comarch e-Sklep B2B od Comarch B2B?

Polecamy dwa rozwiązania do prowadzenia sprzedaży w modelu B2B. W tym artykule opiszemy rozwiązanie Comarch e-Sklep w wersji B2B oraz Comarch B2B, a także różnice pomiędzy nimi.

 

Comarch e-Sklep w wersji B2B

Platforma współpracuje z systemami Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum. Dostępne są wersje cztery wersje językowe panelu administracyjnego: polski, angielski, niemiecki i francuski. Natomiast prowadzenie sprzedaży jest dostępne aż w 32 językach! Oprócz wcześniej wymienionych należy samodzielnie wprowadzić tłumaczenia. Comarch e-Sklep w wersji B2B umożliwia pracę zarówno jako system B2B, jak i B2C, dzięki czemu poszerza grono klientów danego sklepu internetowego. Dodatkowo narzędzie Comarch e-Sklep Sync umożliwia przesyłanie w czasie rzeczywistym dokumentów sprzedaży, kontroli stanów magazynowych, a także prezentacji limitu kredytowego Klienta.

 

Comarch B2B

Nowoczesna platforma internetowa umożliwiająca zdalną obsługę sieci sprzedaży w modelu Business-to-Business (B2B). Rozwiązanie współpracuje z systemami Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum. Standardowo dostępne w pięciu językach: polski, angielski, niemiecki, francuski i hiszpański. Natomiast sprzedaż można prowadzić 33 językach! Oprócz wcześniej wymienionych należy samodzielnie wprowadzić tłumaczenia. W Comarch B2B dane są pobierane w czasie rzeczywistym z systemów. Nie jest wykonywany proces synchronizacji. 

 

Różnice pomiędzy Comarch e-Sklep w wersji B2B a Comarch B2B

Oprócz wcześniej wspomnianych różnic warto dodać, że środowiskiem pracy w Comarch e-Sklep w wersji B2B jest  chmura Comarch. Natomiast w Comarch B2B jest to infrastruktura Klienta z użyciem klucza wirtualnego.

W zakresie marketingu internetowego większe możliwości daje Comarch e-Sklep w wersji B2B, ponieważ na platformie można korzystać z newslettera, bloga oraz opinii.

W Comarch e-Sklep w wersji B2B w dowolny sposób można modyfikować wygląd strony. Natomiast w Comarch B2B mamy możliwość dowolnej modyfikacji kodu źródłowego platformy pod kątem wyglądu, bazy danych oraz API.

Wszystkie magazyny wskazane w konfiguracji prezentowane są jako jeden wspólny magazyn w Comarch e-Sklep w wersji B2B. Jednak w Comarch B2B jest możliwość prezentacji towarów z wyszczególnieniem magazynów, w których są dostępne.

Jeśli chodzi o integracje zewnętrzne Comarch e-Sklep w wersji B2B posiada liczne integracje z np. serwisami aukcyjnymi (Allegro, eBay, Amazon), systemami płatności (możliwość konfiguracji z ponad 30 dostępnych integracji tj. Dotpay, PayU, Przelewy24,Tpay, Paypal), systemami dostaw (inPost, DHL), porównywarkami cen (CENEO).

 

Gdzie zamówić Comarch e-Sklep w wersji B2B lub Comarch B2B?

Zamówienie można złożyć telefonicznie pod numerem 12 636 42 43 lub mailowo na adres info@cdnpartner.pl

Analiza wpływu Polskiego Ładu na wynagrodzenia netto w 2022 roku z Comarch BI Point

Jak Polski Ład wpłynie na wynagrodzenia w 2022 roku? To pytanie zadawało wiele osób od początku roku. Niektórzy już otrzymali odpowiedź. Wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów, zespół specjalistów Comarch przygotował dashboardy (kokpity menadżerskie) prezentujące, w jaki sposób Polski Ład wpłynie na wynagrodzenia netto poszczególnych pracowników. Analizy dostępne są w ramach narzędzia Comarch BI Point. W poniższym artykule zostały opisane najnowsze funkcjonalności analityczne.

PPK w małej i średniej firmie — pytania i odpowiedzi

Gorący okres wdrożeń PPK sprawia, że pojawia się wiele pytań związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi oraz aplikacją Comarch PPK. Poniżej niektóre z nich wraz z odpowiedziami.

Jak wybrać system ERP? – cz. 2 [PORADNIK]

Jak(i) wybrać system ERP? Niezależnie od tego, jaką firmę reprezentujesz: handlową, produkcyjną czy usługową, instytucję publiczną, wielką korporację czy małe przedsiębiorstwo, rynek jest pełen rozwiązań. Jeżeli stanąłeś przed wyborem systemu ERP warto, abyś udzielił sobie odpowiedzi na podstawowe pytania oraz poznał kilka zagadnień…

Dotacje na inwestycje IT dla firm

W ostatnich miesiącach nastąpiło spowolnienie gospodarcze spowodowane pandemią koronawirusa. Środki unijne zostały przesunięte w kierunku utrzymania miejsc pracy, konkurencyjności firm oraz pobudzania inwestycji. Pojawiły się również nowe działania i znane konkursy na uproszczonych zasadach, dzięki czemu przedsiębiorcy mogą zainwestować w obszarze digitalizacji firm.