Jak zintegrować Comarch ERP Optima z platformą Shoper?

 

Często otrzymujemy zapytania dotyczące możliwości integracji sklepu internetowego opartego o platformę Shoper z systemem Comarch ERP Optima. W tym artykule przybliżymy Państwu zarówno zalety integratora systemu Optima z Shoper, jak i rozwiązanie Comarch e-Sklep.

 

Postaw na skuteczną sprzedaż internetową z platformą Comarch e-Sklep

Comarch e-Sklep

Jeśli nie posiadają Państwo jeszcze własnego sklepu internetowego, ale korzystają z systemu Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL lub Comarch ERP XT, polecamy rozwiązanie Comarch e-Sklep, ponieważ nie tylko daje ono najwięcej możliwości, ale także najlepiej integruje się z systemami Comarch ERP.

W przypadku, gdy dysponują Państwo jednak własnym sklepem internetowym opartym o platformę Shoper, a jednocześnie korzystają z rozwiązania Comarch ERP Optima, zalecamy rozważenie przeniesienia się na Comarch e-Sklep.

Jako firma CDN-Partner w Krakowie specjalizujemy się we wdrożeniach e-commerce w zakresie rozwiązań Comarch i pomagamy krok po kroku osiągnąć naszym Klientom wyznaczone przez nich cele.

Dlaczego Comarch e-Sklep?

Sklep internetowy oparty o Comarch e-Sklep jest nieustannie udoskonalany i zawsze zgodny ze zmieniającymi się przepisami. Rozwiązanie zostało przygotowane przez polskiego producenta — firmę Comarch, dzięki czemu zapewniona jest gwarancja jakości i bezpieczeństwa. Rozwiązanie Comarch e-Sklep posiada liczne integracje np. z paczkomatami InPost, kurierami, płatnościami online, Allegro, eBay, Amazon, FreshMail, Trusted Shops, CENEO, Google Shopping i wiele innych.

Wiemy, że rozpoczęcie sprzedaży w Internecie może wydawać się skomplikowane. Jednak z pomocą specjalistów, dowiedzą się Państwo krok po kroku, w jaki sposób wejść w e-commerce. Doradzimy Państwu także, jak zwiększyć sprzedaż, rozwijać relacje z obecnymi Klientami, a także jak pozyskać nowych. Dzięki temu proces wdrożenia w Państwa firmie rozwiązań e-commerce stanie się łatwy i wygodny.

Comarch e-Sklep pozwala na skuteczne rozpoczęcie sprzedaży w Internecie, a dzięki licznym integracjom oraz nieustannemu rozwojowi, pomaga firmom osiągnąć wysoką pozycję na rynku e-commerce. Już wkrótce Klienci Comarch e-Sklep będą mogli bezpłatnie promować swoje produkty na platformie wszystko.pl.

Jeśli są Państwo zainteresowani prezentacją rozwiązania Comarch e-Sklep dla B2C lub B2B zachęcamy do kontaktu pod adresem e-mail info@cdnpartner.pl z tytułem wiadomości „Prezentacja Comarch e-Sklep„. Pomagamy w całym procesie uruchomienia sprzedaży na platformie e-commerce.

 

Wolisz Shoper? Postaw na dedykowany Integrator Comarch ERP Optima z Shoper

Integracja ze sklepem internetowym ShoperJeśli jednak chcą Państwo nadal korzystać z rozwiązania Shoper, polecamy dedykowany integrator Comarch ERP Optima z Shoper. Aplikacja jest prosta w obsłudze. Zaletą jest również jej kompatybilność z najnowszymi wersjami zarówno systemu, jak i platformy Shoper.

Jak działa integrator z Shoper?

Z systemu Comarch ERP Optima pobierane są dane tj. nazwa i opis produktu, kod towaru, atrybuty, warianty, cena i stawka VAT, zdjęcia, producent, PKWiU, dostępna ilość, które następnie przekazywane są do platformy Shoper za pośrednictwem pliku CSV.

 

Jakie są podstawowe funkcjonalności integratora Optima z Shoper?

  • Integracja produktów, stanów magazynowych, zamówień, kart towarowych oraz cen.
  • Powiązanie towarów z Comarch ERP Optima (po kodzie towaru, EAN albo numerze katalogowym).
  • Synchronizacja kontrahentów oraz dodawanie nowych kontrahentów.
  • Import zamówień z Shoper do Comarch ERP Optima na listę Rezerwacji odbiorcy.
  • Oferty z Shoper są pobierane, a następnie do Comarch ERP Optima dodawane są dokumenty tj. faktura albo paragon.
  • Płatność przypisana do dokumentu na podstawie wcześniej skonfigurowanej tabeli płatności.
  • Oznaczanie ofert pobranych z Shoper.
  • Dostęp do raportu błędów.

 

Czy można rozszerzyć integrator Comarch ERP Optima z Shoper o dodatkowe funkcjonalności?

Istnieje możliwość rozszerzenia zakresu integracji Comarch ERP Optima z Shoper w zależności od potrzeb Państwa firmy. Zachęcamy do kontaktu z nami, w celu omówienia Państwa potrzeb i ustalenia szczegółów.

 

Gdzie uzyskać dodatkowe informacje i w jaki sposób zamówić dodatek?

 

Jak odnowić podpis elektroniczny bez wychodzenia z domu?

Jak odnowić certyfikat kwalifikowany CERTUM? Dokonaj zakupu odnowienia. Na e-mail otrzymasz kod, który należy aktywować przed końcem ważności posiadanego certyfikatu. Kod aktywacyjny jest ważny przez dwa miesiące od momentu zakupu.

Co wybrać do sprzedaży w Internecie? Comarch e-Sklep, czy Comarch e-Sale?

Chcesz rozpocząć sprzedaż w Internecie, ale nie wiesz jakie rozwiązanie/oprogramowanie/platforma e-commerce będzie najlepsza dla Twojej firmy? Posiadasz system Comarch ERP lub planujesz zacząć korzystać z Comarch ERP XT, Comarch ERP Optima lub Comarch ERP XL? Szukasz zintegrowanego rozwiązania do sprzedaży w Internecie? Jeśli na jedno z tych pytań, znalazłeś twierdząca odpowiedź, ten artykuł jest dla Ciebie. 

Rejestracja pracy zdalnej z Comarch TNA

Efektywne zarządzanie czasem pracy to temat nurtujący wiele osób. W czasie, gdy praca zdalna staje się normą, warto zainwestować w rozwiązania, które pomogą zwiększyć produktywność oraz efektywność, zarówno pracodawców, kierowników, jak i pracowników. 

Wdrożenie systemu ERP

Firmy decydują się na modernizację lub zastąpienie systemu ERP średnio co kilka lat. Wdrożenie systemu ERP jest inwestycją długoterminową, która przynosi wiele korzyści.