Jak zintegrować Comarch ERP Optima z platformą Shoper?

 

Często otrzymujemy zapytania dotyczące możliwości integracji sklepu internetowego opartego o platformę Shoper z systemem Comarch ERP Optima. W tym artykule przybliżymy Państwu zarówno zalety integratora systemu Optima z Shoper, jak i rozwiązanie Comarch e-Sklep.

 

Postaw na skuteczną sprzedaż internetową z platformą Comarch e-Sklep

Comarch e-Sklep

Jeśli nie posiadają Państwo jeszcze własnego sklepu internetowego, ale korzystają z systemu Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL lub Comarch ERP XT, polecamy rozwiązanie Comarch e-Sklep, ponieważ nie tylko daje ono najwięcej możliwości, ale także najlepiej integruje się z systemami Comarch ERP.

W przypadku, gdy dysponują Państwo jednak własnym sklepem internetowym opartym o platformę Shoper, a jednocześnie korzystają z rozwiązania Comarch ERP Optima, zalecamy rozważenie przeniesienia się na Comarch e-Sklep.

Jako firma CDN-Partner w Krakowie specjalizujemy się we wdrożeniach e-commerce w zakresie rozwiązań Comarch i pomagamy krok po kroku osiągnąć naszym Klientom wyznaczone przez nich cele.

Dlaczego Comarch e-Sklep?

Sklep internetowy oparty o Comarch e-Sklep jest nieustannie udoskonalany i zawsze zgodny ze zmieniającymi się przepisami. Rozwiązanie zostało przygotowane przez polskiego producenta — firmę Comarch, dzięki czemu zapewniona jest gwarancja jakości i bezpieczeństwa. Rozwiązanie Comarch e-Sklep posiada liczne integracje np. z paczkomatami InPost, kurierami, płatnościami online, Allegro, eBay, Amazon, FreshMail, Trusted Shops, CENEO, Google Shopping i wiele innych.

Wiemy, że rozpoczęcie sprzedaży w Internecie może wydawać się skomplikowane. Jednak z pomocą specjalistów, dowiedzą się Państwo krok po kroku, w jaki sposób wejść w e-commerce. Doradzimy Państwu także, jak zwiększyć sprzedaż, rozwijać relacje z obecnymi Klientami, a także jak pozyskać nowych. Dzięki temu proces wdrożenia w Państwa firmie rozwiązań e-commerce stanie się łatwy i wygodny.

Comarch e-Sklep pozwala na skuteczne rozpoczęcie sprzedaży w Internecie, a dzięki licznym integracjom oraz nieustannemu rozwojowi, pomaga firmom osiągnąć wysoką pozycję na rynku e-commerce. Już wkrótce Klienci Comarch e-Sklep będą mogli bezpłatnie promować swoje produkty na platformie wszystko.pl.

Jeśli są Państwo zainteresowani prezentacją rozwiązania Comarch e-Sklep dla B2C lub B2B zachęcamy do kontaktu pod adresem e-mail info@cdnpartner.pl z tytułem wiadomości „Prezentacja Comarch e-Sklep„. Pomagamy w całym procesie uruchomienia sprzedaży na platformie e-commerce.

 

Wolisz Shoper? Postaw na dedykowany Integrator Comarch ERP Optima z Shoper

Integracja ze sklepem internetowym ShoperJeśli jednak chcą Państwo nadal korzystać z rozwiązania Shoper, polecamy dedykowany integrator Comarch ERP Optima z Shoper. Aplikacja jest prosta w obsłudze. Zaletą jest również jej kompatybilność z najnowszymi wersjami zarówno systemu, jak i platformy Shoper.

Jak działa integrator z Shoper?

Z systemu Comarch ERP Optima pobierane są dane tj. nazwa i opis produktu, kod towaru, atrybuty, warianty, cena i stawka VAT, zdjęcia, producent, PKWiU, dostępna ilość, które następnie przekazywane są do platformy Shoper za pośrednictwem pliku CSV.

 

Jakie są podstawowe funkcjonalności integratora Optima z Shoper?

  • Integracja produktów, stanów magazynowych, zamówień, kart towarowych oraz cen.
  • Powiązanie towarów z Comarch ERP Optima (po kodzie towaru, EAN albo numerze katalogowym).
  • Synchronizacja kontrahentów oraz dodawanie nowych kontrahentów.
  • Import zamówień z Shoper do Comarch ERP Optima na listę Rezerwacji odbiorcy.
  • Oferty z Shoper są pobierane, a następnie do Comarch ERP Optima dodawane są dokumenty tj. faktura albo paragon.
  • Płatność przypisana do dokumentu na podstawie wcześniej skonfigurowanej tabeli płatności.
  • Oznaczanie ofert pobranych z Shoper.
  • Dostęp do raportu błędów.

 

Czy można rozszerzyć integrator Comarch ERP Optima z Shoper o dodatkowe funkcjonalności?

Istnieje możliwość rozszerzenia zakresu integracji Comarch ERP Optima z Shoper w zależności od potrzeb Państwa firmy. Zachęcamy do kontaktu z nami, w celu omówienia Państwa potrzeb i ustalenia szczegółów.

 

Gdzie uzyskać dodatkowe informacje i w jaki sposób zamówić dodatek?

 

Jak korzystać z narzędzia Zoom do wideokonferencji?

W ostatnich dniach pojawiła się większa potrzeba prowadzenia spotkań oraz prezentacji przez Internet. Przetestowaliśmy kilka dostępnych rozwiązań do prowadzenia wideokonferencji, aby wybrać najwygodniejsze z nich. Wybraliśmy aplikację Zoom. To intuicyjne narzędzie pozwalające na prowadzenie spotkań online, webinarów oraz wideokonferencji z każdego miejsca na świecie.

Co to jest kaizen i jakie ma zastosowanie w firmach?

Kaizen jest ciągłym usprawnianiem każdego z obszarów firmy. Słowo to pochodzi z języka japońskiego i oznacza dobrą zmianę, czy też progres. Kaizen jest podstawą metody zarządzania produkcją, która koncentruje się na minimalizacji strat przy jednoczesnym maksymalizowaniu wydajności (lean manufacturing). Ponadto jest to również strategia biznesowa polegająca na zaangażowaniu wszystkich pracowników danej firmy w ciągłe poszukiwanie pomysłów oraz realizowanie ich, w celu udoskonalenia firmy.

Kasy i drukarki fiskalne a nowe przepisy

W CDN-Partner w Krakowie Sp. z o.o. zajmujemy się wdrażaniem w firmach programów Comarch oraz serwisem drukarek fiskalnych POSNET. Obsługując naszych klientów często spotykamy się z pytaniami, które dotyczą zmian w przepisach odnoszących się do urządzeń fiskalnych. Pokrótce chcemy Państwu przybliżyć najważniejsze aspekty i pomóc w wyborze odpowiedniego urządzenia fiskalnego.

Jak szybko przygotować i złożyć sprawozdanie finansowe za 2020 rok?

Ministerstwo Finansów wydłużyło termin związany między innymi ze sporządzeniem oraz zatwierdzeniem rocznych sprawozdań finansowych za 2020 rok. Obecnie dla jednostek, których rok obrotowy zakończył się 31 grudnia 2020 r., ostateczny termin zamknięcia ksiąg rachunkowych, sporządzenia sprawozdania finansowego za 2020 r., oraz podpisania sprawozdania trwa do 30 czerwca 2021 r.