Jak przenieść certyfikat kwalifikowany z karty kryptograficznej na SimplySign?

Prowadząc własną działalność lub zarządzając ludźmi, znajdziesz się w mnóstwie sytuacji, w których trzeba złożyć podpis. Koniec ze stratą czasu na podpisywanie masy dokumentów. Koniec z szukaniem czytnika i myśleniem o tym, że trzeba go wszędzie nosić ze sobą. Postaw na wygodę, oszczędność czasu i pieniędzy. Wystarczy jeden podpis dający wiele możliwości, urządzenie mobilne, dostęp do Internetu i dedykowana aplikacja. 

 

Co to jest SimplySign?

SimplySign jest kwalifikowanym podpisem elektronicznym dostępnym w aplikacji mobilnej. Pozwala na podpisywanie e-dokumentów w dowolnym czasie oraz miejscu. Podpis zatwierdzisz kodem na swoim telefonie, tablecie, laptopie czy też komputerze. Teraz niezbędne formalności załatwisz bez karty i czytnika. 

Przenieś certyfikat kwalifikowany 
z karty kryptograficznej na SimplySign

Dlaczego warto przenieść certyfikat kwalifikowany z karty fizycznej na chmurę?

  • SimplySign to innowacyjne rozwiązanie i pierwszy w Polsce mobilny podpis elektroniczny.
  • Szybka wymiana korespondencji z partnerem biznesowym, urzędem albo ZUS-em. 
  • Szybko i łatwo podpiszesz ważne upoważnienie lub umowę.
  • Będziesz mógł prosto zastrzec prawo własności intelektualnej do treści publikowanych w Internecie. 
  • Podpiszesz ważne dokumenty np. jadąc taksówką, w pociągu, a nawet tuż przed odlotem samolotu, czy też podczas porannej kawy w hotelu.
  • Podpiszesz e-deklaracje.
  • Wybierzesz czas ważności certyfikatu (rok, dwa lub trzy lata).
  • Procedurę przeniesienia certyfikatu kwalifikowanego przejdziesz bez wychodzenia z domu.
  • Będziesz mógł całkowicie zrezygnować z fizycznej karty i czytnika do kart. 
  • Aplikacja SimplySign Desktop pozwoli Ci korzystać z podpisu na komputerze, po zalogowaniu się do usługi, bez podłączania dodatkowych komponentów.
  • Nie musisz przechodzić przez proces weryfikacji tożsamości. Wystarczy wykorzystać Twój ważny certyfikat kwalifikowany wydany przez Certum. 
  • Aplikacja działa z poziomu smartfona, tabletu i komputera, które pracują na systemach operacyjnych Windows, macOS, AndroidOS oraz iOS. 
  • Mobilny podpis elektroniczny to podpis kwalifikowany, czyli działa identycznie jak własnoręczna sygnatura.
  • SimplySign działa w zgodzie ze wszystkimi kluczowymi usługami na rynku.
  • SimplySign jest akceptowany w Polsce i w całej Europie.

Gdzie kupić kod aktywacyjny?

Kod aktywacyjny możesz zakupić w naszym sklepie internetowym, również bez wychodzenia z domu 😉

 

Jak aktywować przeniesienie certyfikatu?

  • Przygotuj urządzenie mobilne.
  • Zainstaluj darmową aplikację SimplySign, która jest dostępna w sklepie Play na Android lub w App Store na iOS.
  • Zarejestruj konto na urządzeniu mobilnym poprzez podanie adresu e-mail oraz wpisanie kodu aktywacyjnego.
  • Złóż wniosek o przeniesienie certyfikatu kwalifikowanego na Twoim komputerze (przy podłączeniu certyfikatu z karty kryptograficznej) na stronie Certum.
  • Po otrzymaniu informacji od Certum o wydanym certyfikacie, pobierz oraz zainstaluj certyfikat.

 

Podstawowe wymagania techniczne na urządzeniach mobilnych

Dostęp do Internetu. Smartfon lub tablet z systemem operacyjnym Android od v6.0 i wyżej lub iOS od v11.0 i wyżej (SimplySign wersja 4.0).

 

Jak podpisać dokument w aplikacji SimplySign?

Podpisywanie dokumentu z SimplySign

1). Otwórz aplikację SimplySign na urządzeniu mobilnym i dodaj jeden lub kilka dokumentów do podpisu.

2). Po wybraniu dokumentów do podpisu kliknij przycisk Podpisz.

3). Wybierz certyfikat, którym podpiszesz dokument.

4). Podaj kod pin do karty.

5). Poczekaj chwilkę na weryfikację.

6). Gotowe! 🙂 

Aplikacja e-Sprawozdania – pytania i odpowiedzi

Czy wymagane jest posiadanie podpisu elektronicznego od wszystkich członków Zarządu, czy wystarczy, że podpis kwalifikowany będzie mieć tylko jedna osoba z Zarządu? e-Sprawozdanie finansowe podpisuje osoba, której powierzono prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz kierownik jednostki (cały zarząd) – kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym.

Obieg dokumentów z Comarch DMS i OCR – Pytania i Odpowiedzi

Zapanowanie nad dokumentami i procesami w firmie to wyzwanie, które może spędzić sen z powiek. Jak sobie z tym poradzić? Stawiamy na rozwiązania Comarch DMS i OCR, które wdrażamy. Narzędzia te automatyzują procesy i sprawiają, że praca z dokumentami staje się łatwa i przyjemna.

Przepływ środków pieniężnych w firmie z programem Comarch ERP Optima Kasa Bank

Monitorowanie kondycji finansowej przedsiębiorstwa jest kluczowe do osiągnięcia sukcesu. Program Comarch ERP Optima Kasa Bank pozwala na łatwe zarządzanie finansami, daje dostęp do aktualnych informacji, raportów finansowych, a także analiz planowanych wpływów i wydatków.

Bezpieczne dane z dyskiem w chmurze dla firm – Comarch IBARD

Dziś obchodzimy Światowy Dzień Backupu! Digitalizacja to kluczowy element w strategii przetrwania w dobie pandemii. Warto pamiętać, że wraz z cyfrową transformacją mogą pojawić się zagrożenia. Cyberbezpieczeństwo powinno być priorytetem zwłaszcza dla firm, które prowadzą działalność przez Internet. Jak zapewnić bezpieczeństwo danych firmy?