Zaznacz stronę

Zwiększ zaufanie Klientów i sprzedaż, dzięki integracji Trusted Shops z Comarch e-Sklep

Branża e-commerce w Polsce odnotowała rekordowy wzrost w ubiegłym roku. Powstaje coraz więcej sklepów internetowych. Ponad 72% Internautów realizuje zakupy za pośrednictwem internetu według raportu Gemius ,,E-commerce w Polsce 2020″. Najważniejszymi trendami są obecnie doświadczenia użytkownika (tzw. user experience), budowanie świadomości klienta końcowego, sprzedaż w modelu B2B (czyli transakcje pomiędzy firmami) oraz zachęcanie klienta do zakupu droższych produktów, ulepszeń albo innych dodatków w celu generowania większych przychodów (tzw. upsell). Wchodząc w trendy, w poniższym artykule skupimy się na zwiększeniu zaufania Klientów oraz zwiększeniu sprzedaży, dzięki integracji Trusted Shops z Comarch e-Sklep.

 

Co to jest Trusted Shops?

Trusted Shops LogoTrusted Shops to najpopularniejszy europejski znak jakości z ochroną kupującego w branży e-commerce. Podczas certyfikacji sklep internetowy zostaje poddany audytowi, który obejmuje ponad 70 kryteriów oraz uwzględnia wymagania związane z ochroną konsumenta, a także prawo krajowe oraz europejskie.

 

 

Co to jest Comarch e-Sklep?

Comarch e-Sklep to intuicyjne narzędzie do prowadzenia skutecznej sprzedaży w Internecie. Posiada liczne integracje w zakresie sprzedaży oraz marketingu. Najbardziej znanymi integracjami są integracje z płatnościami online (np. DotPay, tpay, PayPal, PayU, BlueMedia), paczkomatami inPost, DPD, Pocztex, DHL, FreshMail, SALESmanago, Google, Allegro, CENEO, Trusted Shops. Comarch e-Sklep sprawdza się w sprzedaży B2C (dla klientów indywidualnych), jak i B2B (dla klientów biznesowych).

Comarch e-Sklep

 

Jakie są główne zalety integracji Trusted Shops z Comarch e-Sklep?

✅ Zwiększenie sprzedaży.
✅ Zwiększenie zaufania Klientów.
✅ Zapewnienie bezpieczeństwa sprzedaży online.
✅ Autentyczne opinie Klientów.
✅ Budowanie długotrwałych relacji z Klientami.
✅ Skuteczna ochrona kupującego.
✅ W przypadku braku dostawy lub zwrotu towaru użytkownik jest chroniony przed utratą pieniędzy – niezależnie od formy płatności.
✅ Bezpłatne zabezpieczenie zamówienia do kwoty 10 000 zł.
✅ Zmniejszenie ilości porzuconych koszyków.

 

W jaki sposób działa integracja Trusted Shops z Comarch e-Sklep? 

Comarch e-Sklep pozwala na integrację z Trusted Shops. Po zarejestrowaniu się w Trusted Shops oraz pozytywnym przejściu audytu, sklep internetowy otrzymuje certyfikat z identyfikatorem. Połączenie Comarch e-Sklep z Trusted Shops jest możliwe z poziomu panelu administracyjnego z zakładki Ustawienia  > Ustawienia sklepu > Trusted Shops. W polu Identyfikator Trusted Shops należy wpisać otrzymany identyfikator oraz zatwierdzić przyciskiem Przyłącz.

 

Integracja Comarch e-Sklep z Trusted Shops

Uwaga! Certyfikat Trusted Shops jest przyznawany sklepom internetowym w obrębie jednego kraju działalności. Jeśli planują Państwo sprzedaż na innych rynkach europejskich, należy uzyskać kolejny certyfikat.

 

Jak aktywować Ochronę Kupującego w Comarch e-Sklep?

W Comarch e-Sklep obsłużono Ochronę Kupującego Trusted Shops w modelu Classic. Model Classic daje klientowi możliwość bezpłatnego zabezpieczenia zamówienia do kwoty 10 000 zł. Opcja ta jest dostępna po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym.

W celu uruchomienia w e-Sklepie opcji Ochrony Kupującego należy dodać w logo Trusted Shops z elementem Trustbadge na stronie Zamówienia. Szczegółową instrukcję można znaleźć na stronie: https://pomoc.comarchesklep.pl/artykul/trusted-shops-jak-dodac-logo-do-sklepu/ . W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z nami pod adresem e-mail: mshelp@cdnpartner.pl z tytułem wiadomości „Integracja Comarch e-Sklep z  Trusted Shops”.

 

Jak działa PPK oraz co powinna zawierać umowa o prowadzenie i umowa o zarządzanie?

Umowę musi zawrzeć każdy pracodawca, który zatrudnia co najmniej jedną osobę. Powinna ona być sporządzona w postaci elektronicznej, która pozwala na zapisanie jej treści na trwałym nośniku. Nie może zawierać warunków mniej korzystnych niż zaprezentowane przez daną instytucję finansową na portalu PPK w dniu zawarcia umowy.

Jak przenieść certyfikat kwalifikowany z karty kryptograficznej na SimplySign?

Prowadząc własną działalność lub zarządzając ludźmi, znajdziesz się w mnóstwie sytuacji, w których trzeba złożyć podpis. Koniec ze stratą czasu na podpisywanie masy dokumentów. Koniec z szukaniem czytnika i myśleniem o tym, że trzeba go wszędzie nosić ze sobą. Postaw na wygodę, oszczędność czasu i pieniędzy. Wystarczy jeden podpis dający wiele możliwości, urządzenie mobilne, dostęp do Internetu i dedykowana aplikacja. 

Co to jest kaizen i jakie ma zastosowanie w firmach?

Kaizen jest ciągłym usprawnianiem każdego z obszarów firmy. Słowo to pochodzi z języka japońskiego i oznacza dobrą zmianę, czy też progres. Kaizen jest podstawą metody zarządzania produkcją, która koncentruje się na minimalizacji strat przy jednoczesnym maksymalizowaniu wydajności (lean manufacturing). Ponadto jest to również strategia biznesowa polegająca na zaangażowaniu wszystkich pracowników danej firmy w ciągłe poszukiwanie pomysłów oraz realizowanie ich, w celu udoskonalenia firmy.

Czym jest Industry 4.0 i co to dla Ciebie oznacza?

Rozwój technologiczny napędza zmiany w każdym z obszarów społeczeństwa. Rozwiązania te są używane przez nas na każdym kroku, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Miejsca pracy zmieniają się poprzez implementacje nowych technologii. Zmiana ta jest nazywana czwartą rewolucją przemysłową, czy też Industry 4.0 lub Przemysł 4.0.