Zaznacz stronę

Zwiększ zaufanie Klientów i sprzedaż, dzięki integracji Trusted Shops z Comarch e-Sklep

Branża e-commerce w Polsce odnotowała rekordowy wzrost w ubiegłym roku. Powstaje coraz więcej sklepów internetowych. Ponad 72% Internautów realizuje zakupy za pośrednictwem internetu według raportu Gemius ,,E-commerce w Polsce 2020″. Najważniejszymi trendami są obecnie doświadczenia użytkownika (tzw. user experience), budowanie świadomości klienta końcowego, sprzedaż w modelu B2B (czyli transakcje pomiędzy firmami) oraz zachęcanie klienta do zakupu droższych produktów, ulepszeń albo innych dodatków w celu generowania większych przychodów (tzw. upsell). Wchodząc w trendy, w poniższym artykule skupimy się na zwiększeniu zaufania Klientów oraz zwiększeniu sprzedaży, dzięki integracji Trusted Shops z Comarch e-Sklep.

 

Co to jest Trusted Shops?

Trusted Shops LogoTrusted Shops to najpopularniejszy europejski znak jakości z ochroną kupującego w branży e-commerce. Podczas certyfikacji sklep internetowy zostaje poddany audytowi, który obejmuje ponad 70 kryteriów oraz uwzględnia wymagania związane z ochroną konsumenta, a także prawo krajowe oraz europejskie.

 

 

Co to jest Comarch e-Sklep?

Comarch e-Sklep to intuicyjne narzędzie do prowadzenia skutecznej sprzedaży w Internecie. Posiada liczne integracje w zakresie sprzedaży oraz marketingu. Najbardziej znanymi integracjami są integracje z płatnościami online (np. DotPay, tpay, PayPal, PayU, BlueMedia), paczkomatami inPost, DPD, Pocztex, DHL, FreshMail, SALESmanago, Google, Allegro, CENEO, Trusted Shops. Comarch e-Sklep sprawdza się w sprzedaży B2C (dla klientów indywidualnych), jak i B2B (dla klientów biznesowych).

Comarch e-Sklep

 

Jakie są główne zalety integracji Trusted Shops z Comarch e-Sklep?

✅ Zwiększenie sprzedaży.
✅ Zwiększenie zaufania Klientów.
✅ Zapewnienie bezpieczeństwa sprzedaży online.
✅ Autentyczne opinie Klientów.
✅ Budowanie długotrwałych relacji z Klientami.
✅ Skuteczna ochrona kupującego.
✅ W przypadku braku dostawy lub zwrotu towaru użytkownik jest chroniony przed utratą pieniędzy – niezależnie od formy płatności.
✅ Bezpłatne zabezpieczenie zamówienia do kwoty 10 000 zł.
✅ Zmniejszenie ilości porzuconych koszyków.

 

W jaki sposób działa integracja Trusted Shops z Comarch e-Sklep? 

Comarch e-Sklep pozwala na integrację z Trusted Shops. Po zarejestrowaniu się w Trusted Shops oraz pozytywnym przejściu audytu, sklep internetowy otrzymuje certyfikat z identyfikatorem. Połączenie Comarch e-Sklep z Trusted Shops jest możliwe z poziomu panelu administracyjnego z zakładki Ustawienia  > Ustawienia sklepu > Trusted Shops. W polu Identyfikator Trusted Shops należy wpisać otrzymany identyfikator oraz zatwierdzić przyciskiem Przyłącz.

 

Integracja Comarch e-Sklep z Trusted Shops

Uwaga! Certyfikat Trusted Shops jest przyznawany sklepom internetowym w obrębie jednego kraju działalności. Jeśli planują Państwo sprzedaż na innych rynkach europejskich, należy uzyskać kolejny certyfikat.

 

Jak aktywować Ochronę Kupującego w Comarch e-Sklep?

W Comarch e-Sklep obsłużono Ochronę Kupującego Trusted Shops w modelu Classic. Model Classic daje klientowi możliwość bezpłatnego zabezpieczenia zamówienia do kwoty 10 000 zł. Opcja ta jest dostępna po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym.

W celu uruchomienia w e-Sklepie opcji Ochrony Kupującego należy dodać w logo Trusted Shops z elementem Trustbadge na stronie Zamówienia. Szczegółową instrukcję można znaleźć na stronie: https://pomoc.comarchesklep.pl/artykul/trusted-shops-jak-dodac-logo-do-sklepu/ . W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z nami pod adresem e-mail: mshelp@cdnpartner.pl z tytułem wiadomości „Integracja Comarch e-Sklep z  Trusted Shops”.

 

Wdrożenie systemu ERP a finansowanie – cz. 4 [PORADNIK]

Nawet jeśli rozwiązania ERP nie są tak kosztowne jak kiedyś, wciąż jest to inwestycja dla Twojej firmy. Dostawcy wychodzą naprzeciw oczekiwaniom Klientów i we współpracy z jednostkami finansowymi dają możliwość zakupu oprogramowania np.: w formie leasingu. W niektórych województwach zdarzają się również, choć coraz rzadziej, programy dzięki którym możesz uzyskać dofinansowanie…

Procedura TAX FREE już od 1 stycznia 2022 – jak przygotować firmę?

Od 1 stycznia 2022 roku wprowadzony zostanie elektroniczny obieg TAX FREE na Platformie Usług Elektronicznych Skarbowych i Celnych (PUESC). Aby sprzedawać w systemie TAX FREE poza obiegiem elektronicznym, oprócz obowiązkowej rejestracji na platformie PUESC, niezbędnym stanie się również posiadanie statusu czynnego podatnika VAT oraz co najmniej jednej kasy online. Bez kasy fiskalnej online nie będzie możliwości rejestracji w PUESC.

Jak przygotować sklep internetowy na Black Friday i Cyber Monday w 2020 roku?

Dotrzyj do właściwych odbiorców we właściwym czasie, aby zwiększyć sprzedaż i osiągnąć sukces.

Jak korzystać z narzędzia Zoom do wideokonferencji?

W ostatnich dniach pojawiła się większa potrzeba prowadzenia spotkań oraz prezentacji przez Internet. Przetestowaliśmy kilka dostępnych rozwiązań do prowadzenia wideokonferencji, aby wybrać najwygodniejsze z nich. Wybraliśmy aplikację Zoom. To intuicyjne narzędzie pozwalające na prowadzenie spotkań online, webinarów oraz wideokonferencji z każdego miejsca na świecie.