Strona główna > Referencje > Referencje od firmy AMZ Sp. z o.o. – wdrożenie systemu Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy PLUS

 

Referencje od firmy AMZ Sp. z o.o. – wdrożenie systemu Comarch ERP

Optima Doradca Podatkowy PLUS

AMZ Sp. z o.o. jest niezależną firmą audytorsko-księgową oferującą najwyższy standard świadczonych usług. Firma powstała na bazie doświadczeń zdobytych przez lata pracy zarówno w międzynarodowych korporacjach zajmujących się audytem i doradztwem gospodarczym, jak i w polskich spółkach audytorskich. Naszym atutem jest również posiadanie wieloletniego doświadczenia ,,biznesowego” zdobytego, dzięki pracy w departamentach finansowo-księgowych firm różnych sektorów gospodarczych. Korzystając z tych doświadczeń pragniemy skoncetrować się na wspieraniu naszych Klientów i wspólnym rozwiązywaniu ich problemów, opierając się na gruntowej wiedzy i partnerskim dialogu. Stawiamy na profesjonalizm, który rozumiemy jako dążenie do znalezienia unikalnego, uszytego specjalnie na miarę, rozwiązania problemu, nierzadko rezygnując z powszechnych schematów. 

Jedną z pierwszych decyzji po zarejestrowaniu działalności, był zakup systemu informatycznego służącego do prowadzenia własnej firmy i obsługi księgowej klientów. W maju 2012 roku zakupiliśmy PAKIET DORADCA PODATKOWY PLUS systemu Comarch ERP Optima w wersji dla Biur Rachunkowych. O wyborze oprogramowania zadecydowały dobre opinie o systemie Comarch ERP Optima, a wśród nich: bogata funkcjonalność  systemy, budowa modułowa, wersja dla biur rachunkowych, nowoczesność rozwiązań informatycznych (praca w środowisku Windows, MS SQL Server) i posada ważną cechę — jest na bieżąco aktualizowany w stosunku do zmieniających się przepisów, co pozwala na prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości. 

Zakup programu Comarch ERP Optima zrealizowaliśmy w maju ubiegłego roku i w miarę rozwoju prowadzonej działalności rozszerzyliśmy swoją instalację o kolejne stanowiska. Dzięki programowi możemy w łatwy sposób prowadzić księgowość naszych klientów — zarówno uproszczoną, jak i pełną księgowość. Naliczanie wynagrodzeń w programie jest proste i intuicyjne. Wystawianie wszelkiego rodzaju dokumentów, również nie sprawia trudności, co więcej dzięki jednej zsynchronizowanej  bazie danych ktokolwiek wprowadzi do systemu jakieś informacje, od razu są one widoczne dla całej reszty użytkowników.

Przydatną funkcją z poziomu administratora jest możliwość przypisywania konkretnych ustawień dla użytkowników, nadawanie im odpowiednich uprawnień bądź ich blokowanie.

Dzięki starannie zaprojektowanym funkcjonalnościom, praca na programie jest zautomatyzowana, co eliminuje niebezpieczeństwo pojawiania się błędów podczas operacji, a wszystkie czynności są wykonywane w krótszym czasie.

Na dostawcę programu Comarch ERP Optima wybraliśmy firmę CDN-Partner w Krakowie sp. z o.o., która poleciła nam dedykowaną linię pakietów promocyjnych Comarch ERP Optima — Doradca Podatkowy PLUS. Pakiet zawiera wszystkie moduły potrzebne do obsługi klientów i prowadzenia Biura oraz dodatkowo zawiera pakiet iKsięgowość24, z możliwością promowania naszego biura na portalu społeczności Biur Rachunkowych Comarch.

Korzystając z konsultacji z wdrożeniowcami CDN-Partner w Krakowie wdrożyliśmy program Comarch ERP Optima, a po jego zakończeniu nadal możemy liczyć na profesjonalną pomoc merytoryczną i fachowe wsparcie, umożliwiające nam lepsze wykorzystanie systemu.

Polecam program Comarch ERP Optima jako sprawdzone narzędzie do obsługi biura rachunkowego oraz firmę CDN-Partner w Krakowie sp. z o.o. jako rzetelnego partnera w biznesie.