Podsumowanie webinaru dla Biur Rachunkowych

Nowoczesne Biuro Rachunkowe: Jak zwiększyć efektywność pracy w Biurze Rachunkowym?

Wczoraj poprowadziliśmy webinar dedykowany dla Biur Rachunkowych, aby pomóc naszym Klientom oraz innym Biurom Rachunkowym zainteresowanym oprogramowaniem Comarch ERP w zwiększeniu efektywności pracy.

Omówiliśmy tematy tj.:

  • Wyzwania pracowników Biur Rachunkowych i jak sobie z nimi poradzić. 
  • Jak Biura Rachunkowe mogą usprawnić obieg dokumentów z Klientami?
  • Jak oszczędzić czas pracowników Biur Rachunkowych?
  • Jak usprawnić raportowanie w Biurze Rachunkowym?

 

W czasie webinaru zostały przedstawione:

Comarch DMS – narzędzie, które pozwala w prosty sposób modelować różnego typu procesy w zakresie obiegu dokumentów. Zaawansowane możliwości pomogą wdrożyć oraz usprawnić np.: elektroniczny obieg faktur kosztowych, umów,  zgłoszeń, wniosków pracowników i realizację zapotrzebowań czy dokumentacji technicznych.

Comarch OCR –  oprogramowanie umożliwiające rozpoznawanie tekstów w pliku graficznym. Dzięki Comarch OCR, w szybki sposób można wprowadzić do rejestrów VAT każdą papierową fakturę, potrzebny do tego będzie jedynie skaner lub aparat i połączenie z Internetem. Usługa pozwala na przyspieszenie procesu digitalizacji firmy oraz oszczędzenie czasu, ponieważ Comarch OCR odczyta i skataloguje dane z faktur za nas. Usługa Comarch OCR nie pozwala na wprowadzenie kilka razy tego samego dokumentu.

Comarch moduł Optima Biuro Rachunkowe – moduł ten stanowi panel wspierający codzienną pracę operatora  w odniesieniu do wielu lub wszystkich obsługiwanych baz (Klientów). Moduł jest w pełni zintegrowany z programem Comarch ERP Optima, dzięki czemu dane wprowadzane do programu są na bieżąco synchronizowane, a operator może rozpocząć pracę w wybranej bazie Comarch ERP Optima bez konieczności dodatkowego logowania.

Comarch ERP Optima Biuro Rachunkowe umożliwia m.in:

  • wykonania operacji seryjnych jak np. obliczanie deklaracji, wydruki deklaracji,
  • przygotowania wielu analiz w kontekście wskazanych baz klientów,
  • wykonania czynności administracyjnych, takich jak kopie bezpieczeństwa i konwersje baz danych dla wybranych lub wszystkich baz danych Comarch ERP Optima.

Comarch moduł Optima e-Sprawozdania –  narzędzie, które umożliwia przygotowanie i zarządzanie elektronicznymi sprawozdaniami finansowymi zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Finansów, czyli w formie pliku XML. Wersja z integracją z Comarch ERP Optima daje możliwość szybkiego importu zestawień księgowych z systemu, wprost do aplikacji Comarch e-Sprawozdania

iKsiegowosc24 – Społeczność Biur Rachunkowych –  platforma przygotowana przez Comarch dla Biur Rachunkowych, pracujących na Comarch ERP Optima, służąca promocji biura rachunkowego i oferująca  pakiet usług do wymiany danych z klientem.

Autorska aplikacja „CDN Automatyczna wysyłka raportów z ERP Optima Kadry i Płace” – umożliwia comiesięczną, automatyczną wysyłkę  e-mailem raportów przygotowanych na potrzeby klientów z ERP OPTIMA, obecnie z modułu KIP  na  konkretne e-maile, zdefiniowane w aplikacji bez użycia programu pocztowego. W podstawowej wersji są to raporty o kończących się umowach o pracę, badaniach oraz uprawnieniach.

CDN-Partner w Krakowie sp. z o.o.:

  • Oferta Comarch ERP Optima/XL.
  • Usługi wdrożeniowo-szkoleniowe.
  • Podpisy elektroniczne CERTUM (odnowienia i nowe podpisy.
  • Szkolenia tematyczne (grupowe) i platforma szkoleniowa ze szkoleniem z modułu Biuro Rachunkowe.

 

Nowoczesne Biuro Rachunkowe

Kolejne webinary oraz wydarzenia online

Już wkrótce odbędą się kolejne wydarzenia związane z usprawnieniem pracy nie tylko w Biurach Rachunkowych, ale również w różnej wielkości Firmach. Zachęcamy do udziału. Dla uczestników przygotowujemy interesujące tematy i atrakcyjne promocje.