Podsumowanie drugiej edycji webinaru dla Biur Rachunkowych

Dziś odbyła się już druga edycja webinaru dla Biur Rachunkowych. Wydarzenie organizowaliśmy we współpracy z firmą Teleaudyt. Naszym celem jest pomoc technologiczna i usprawnienie pracy w Biurach Rachunkowych.

I edycja odbyła się w ramach naszych cyklicznych spotkań Cafe Optima Online i była dedykowana tylko dla klientów CDN-Partner w Krakowie. II edycja i kolejne edycje są kierowane do Biur Rachunkowych z całej Polski. 

Skupiliśmy się na obszarach tj.:

  • Udoskonalenie efektywności pracy z modułem Optima BR.
  • Usprawnienie wysyłania sprawozdań finansowych.
  • Zautomatyzowanie procesów zbierania dokumentów od klientów.
  • Uefektywnienie obiegu dokumentów. 
  • Podniesienie poziomu komunikacji z klientami i pracownikami Biura Rachunkowego.
  • Poprawienie przepływu i bezpieczeństwa przesyłanych danych.

Prelegenci

Podczas II edycji prelegentami z firmy CDN-Partner w Krakowie byli Joanna Puchała – Menadżer ds. Sprzedaży MSP, Magdalena Słomka – Specjalista ds. Wdrożeń oraz Emil Ozimkiewicz – Specjalista ds. Wdrożeń. 

Podczas spotkania uczestnicy dowiedzieli się o najczęstszych problemach Biur Rachunkowych, zwłaszcza w czasie pandemii oraz poznali sposoby na wyeliminowanie tych problemów. Nie brakowało też ciekawostek i prezentacji na programach w czasie rzeczywistym.

CDN-Partner w Krakowie - Partner Comarch, Partner CERTUM

Weź udział w kolejnej edycji webinaru dla Biur Rachunkowych

Planujemy kolejną edycję webinaru dla Biur Rachunkowych. Zachęcamy Państwa do wypełnienia ankiety, dzięki temu otrzymają Państwo w pierwszej kolejności zaproszenie na kolejną edycję.