Podpis elektroniczny CERTUM do podpisywania sprawozdań do KRS

Nowelizacja dotycząca składania dokumentów finansowych do e-KRS, czyli Krajowego Rejestru Sądowego weszła w życie z dniem 15 marca 2018 r. Obowiązek przygotowania takiego sprawozdania finansowego mają między innymi spółki handlowe, spółki cywilne, czy też inne osoby prawne. Istnieje możliwość elektronicznego składania dokumentów oraz wykorzystania kwalifikowanego podpisu elektronicznego przy użyciu systemu teleinformatycznego.

Podpis elektroniczny umożliwi Tobie zrealizowanie ważnych zadań, a także przedsięwzięć bez potrzeby wychodzenia z biura. Podpis elektroniczny ma szerokie zastosowanie w relacjach z administracją i urzędami (np. ZUS), ośrodkach szkolenia kierowców, e-zdrowiu, kontaktach biznesowych z klientami, relacjach biznesowych i wiele więcej. CDN-Partner w Krakowie sp. z o. o. jest autoryzowanym punktem potwierdzania tożsamości CERTUM PCC. Oferujemy wraz z kompleksem usług certyfikat kwalifikowany (podpis elektroniczny), który jest wystawiony przez CERTUM Powszechne Centrum Certyfikacji. Jesteśmy partnerem Asseco, firmą świadczącą usługi certyfikacyjne związane z podpisem elektronicznym. Dowiedz się więcej, sprawdź jak przebiega wydanie certyfikatu oraz zobacz nasz cennik:

TUTAJ

Skontaktuj się z naszym Działem Handlowym, dzwoniąc pod numer +48 12 636 42 43 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30. Doradzimy Tobie jaki zestaw CERTUM wybrać, pomożemy uzyskać certyfikat kwalifikowany CERTUM oraz odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.