Strona główna > Oferta > Rozwiązania Comarch > Comarch ERP XL > Uporządkuj i zautomatyzuj procesy w firmie
Uporządkuj i zautomatyzuj procesy w firmie
Niezależnie od działalności, każda firma procesuje znaczą ilość pism oraz dokumentów. Archiwizacja oraz praca z dokumentami w formie papierowej bywa uciążliwa, a także wymaga znacznej przestrzeni biurowej. Comarch DMS, czyli Data Management System jest narzędziem pozwalającym w łatwy sposób na modelowanie różnego typu procesów w obszarze obiegu dokumentów oraz informacji w firmie. Zaawansowane możliwości pomogą wdrożyć, a także usprawnić np. elektroniczny obieg faktur kosztowych, zapotrzebowań, pism, czy też dokumentacji technicznej. Dzięki funkcji masowego skanowania można znacznie przyśpieszyć wprowadzanie danych. Proces akceptacji oraz dostępu do dokumentów jest możliwy z poziomu aplikacji mobilnych na Android i iOS albo przez przeglądarkę www. Poza podstawowymi działaniami moduł ten można wykorzystać do uporządkowania i nadzoru przebiegu procesów: kontroli jakości, realizacji projektów czy stopnia realizacji zleceń serwisowych świadczonych przez firmy zewnętrzne.
- Automatyzacja obiegu dokumentów
- Modelowanie procesów biznesowych
- Pełna kontrola przepływu pracy w przedsiębiorstwie
- Praca zdalna za pomocą aplikacji mobilnej
- pełna obsługa korespondencji firmy (z poziomu systemu oraz aplikacji dostępnej poprzez WWW),
- przejrzysta struktura podziału dokumentów – wykaz według rodzajów dokumentów,
- przechowywanie dokumentów w wersji elektronicznej – ochrona przed utratą danych w przypadku zgubienia albo zniszczenia dokumentu papierowego,
- możliwość odwzorowania układu dokumentu papierowego w formie elektronicznej,
- sprawne dodawanie skanów dokumentów do systemu, dzięki automatycznemu importowi,
- szybkie wyszukiwanie dokumentów, dzięki możliwości oznaczania ich kodem EAN,
- redukcja kosztów przez ograniczenie ilości tradycyjnych, papierowych dokumentów.
- przyjazny sposób przygotowywania nowych rodzajów przepływu dokumentów, z graficznym edytorem ich obiegu w organizacji,
- opcja częściowej albo całkowitej automatyzacji zadań rutynowych, niewymagających decyzji ludzkich – stopień zaangażowania pracownika w tego typu procesy jest elastycznie definiowany na etapie tworzenia modelu procesu,
- szybsze wykonywanie procesów przepływu dokumentów przy pomocy automatycznych powiadomień o nowym dokumencie przekazanym w ramach Comarch DMS oraz wysyłanym na skrzynkę mailową pracownika,
- gwarantowanie kontroli oraz przejrzystości działań zachodzących wewnątrz organizacji przy użyciu opcji przygotowania analiz za pomocą wbudowanego kreatora raportów,
- ułatwienie egzekwowania zadań przydzielonych pracownikom przy pomocy automatycznie generowanym przez system przypomnieniom.
- wzrost tempa realizacji zadań przy pomocy precyzyjnemu wskazaniu pracownika odpowiedzialnego za określony etap,
- nadzór nad czasem wykonania działań, dzięki analizom czasu pracy nad dokumentem w zadanym etapie,
- zagwarantowanie ciągłości pracy na dokumentami przy pomocy pracy zdalnej i ustawiania zastępstw za nieobecnych pracowników,
- powiązanie pracowników oraz ich stanowisk z dokumentami w Comarch DMS przy użyciu automatycznego odwzorowania struktury przedsiębiorstwa z systemem Comarch ERP XL.
- możliwość korzystania z aplikacji na systemie operacyjnym Android oraz iOS,
- pełna obsługa dokumentów zgodnie ze zdefiniowanymi procesami,
- wgląd do zawsze aktualnej informacji na temat statusu zarejestrowanego dokumentu,
- opcja pracy z dokumentami z dowolnego miejsca z dostępem do internetu,
- przypomnienia o dokumentach oczekujących na podjęcie decyzji,
- intuicyjność aplikacji, a także prosta obsługa za pomocą gestów na ekranie dotykowym,
- zautomatyzowanie oraz skrócenie czasu pracy z dokumentami elektronicznymi,
- aplikacja jest skierowana dla osób często będących w delegacji, które muszą zatwierdzać ważne dokumenty.