Nowoczesne Biuro Rachunkowe: Jak zwiększyć efektywność pracy w Biurze Rachunkowym?

Nowoczesne Biuro Rachunkowe: Jak zwiększyć efektywność pracy w Biurze Rachunkowym?

Serdecznie zapraszamy Państwa na bezpłatny webinar dedykowany dla właścicieli i pracowników Biur Rachunkowych. 

W trakcie spotkania odbędą się panele, w trakcie których odpowiemy na szereg nurtujących Państwa zagadnień i przedstawimy przydatne narzędzia do pracy.

 

Dlaczego warto?

  1. Wzrost efektywności i automatyzacja
    • Przedstawimy skuteczne sposoby na zwiększenie efektywności pracy oraz automatyzację obiegu dokumentów w Biurze Rachunkowym.
  2. Odpowiedzi na wyzwania
    • Przeanalizujemy najczęstsze problemy Biur Rachunkowych oraz zaprezentujemy realne i wydajne sposoby ich rozwiązania.
  3. Nowoczesne narzędzia
    • Omówimy intuicyjne narzędzia (zawsze zgodne z przepisami), w tym rozwiązania do wygodnego raportowania na potrzeby własne i Państwa Klientów.

 

Kiedy? 

📅 Termin: 12 maja 2022 r. (czwartek) od godziny 11:00 do 12:30.

Zachęcamy do zapisania się na bezpłatne wydarzenie online. Ilość miejsc jest ograniczona.