Zaznacz stronę

Jak przygotować sklep internetowy na Black Friday i Cyber Monday w 2020 roku?

W branży e-commerce końcówka listopada to gorący okres. Najlepszymi dniami na dokonanie zakupu są Black Friday (Czarny Piątek) i Cyber Monday (Cyfrowy Poniedziałek). W ostatnich latach sklepy stacjonarne przeżywały spore oblężenie w ostatni piątek listopada, kiedy pojawiały się najciekawsze i najkorzystniejsze promocje. Niektóre firmy przedłużyły Black Friday i zorganizowały Black Week, czyli promocje, z których można było skorzystać przez cały tydzień. Natomiast w tym roku przewidywane jest skierowanie uwagi na sklepy internetowe. Niektóre firmy już aktywowały promocje. Zarówno Black Friday, jak i Cyber Monday opierają się na zasadach obopólnej korzyści. Klienci nabywają produkty po niższych cenach. Sklepy mogą wyprzedać towary i zwiększyć sprzedaż.

 

Skąd wzięły się listopadowe akcje sprzedażowe?

Black Friday dotarło do Polski ze Stanów Zjednoczonych, gdzie ostatni piątek listopada rozpoczynał sezon zakupów przedświątecznych. Natomiast Cyber Monday odbywał się w pierwszy poniedziałek po amerykańskim Święcie Dziękczynienia. W Polsce w tym roku Black Friday wypada w dniu 27 listopada, a Cyber Monday 30 listopada. Rabaty od kilku do nawet kilkudziesięciu procent obejmują np. urządzenia elektroniczne, sprzęt AGD i różnego rodzaju gadżety.

 

Black Friday i Cyber Monday w czasach koronawirusa

 

W tym roku ze względu na sytuację epidemiologiczną ten dzień będzie wyglądał inaczej niż w poprzednich latach. Black Friday przypomni bardziej Cyber Monday, czyli Cyfrowy Poniedziałek, który słynie z wyprzedaży oraz promocji oferowanych przez sklepy internetowe. Przewidywany jest rekord odwiedzin i rekord sprzedaży w e-sklepach. Darmowa bezdotykowa dostawa lub dostawa do paczkomatu inPost są coraz częściej wybierane. Polscy klienci mają coraz większe zaufanie do nowoczesnych form płatności tj. szybkie przelewy (Dotpay, PayU, czy też Przelewy24).

Jak przygotować sklep internetowy na Cyber Monday w 2020 roku

Jak najlepiej przygotować sklep internetowy na Black Friday i Cyber Monday w 2020 roku?

  1. Zaplanuj wcześniej, jakie promocje pojawią się w Twoim sklepie internetowym.
  2. Wybierz najlepiej rotujące produkty i/lub te, których chcesz się pozbyć. 
  3. Przygotuj atrakcyjne kupony rabatowe dla swoich Klientów. 
  4. Przygotuj oraz wyślij mailing ze specjalnymi promocjami dla stałych Klientów.
  5. Dodaj spójne informacje o promocjach na stronie internetowej, w sklepie internetowym oraz w social mediach.
  6. W zależności od branży, w której działasz, możesz ustawić reklamy promocji np. w Google Ads i/lub Facebook Ads. Reklamy graficzne są lepiej widoczne niż reklamy tekstowe. Najlepszy efekt dają reklamy wideo. 
  7. Przygotuj się na przypływ zamówień oraz realizacji.

Dotrzyj do właściwych odbiorców we właściwym czasie, aby zwiększyć sprzedaż i osiągnąć sukces.

 

Co zrobić, jeśli nie masz jeszcze sklepu internetowego, a chcesz sprzedawać w sieci?

Poszukaj odpowiedniego oprogramowania, które pomoże Ci zacząć sprzedaż internetową. Jeśli korzystasz z systemu Comarch ERP to możesz wybrać zintegrowane rozwiązanie Comarch e-Sklep. CDN-Partner w Krakowie zajmuje się również wdrożeniami sklepów internetowych. W naszym zespole pracują specjaliści, którzy doradzą Ci także, w zakresie marketingu internetowego, tak aby Twój e-sklep osiągnął jeszcze większy sukces. 

Szybkie i wygodne płatności w sklepie internetowym z bramką płatniczą eService

Wybór płatności do sklepu internetowego nie zawsze jest łatwy. Warto przeanalizować potrzeby Klientów i odpowiednio dostosować integrację. W ostatnim czasie coraz więcej Klientów preferuję wygodną i bezpieczną płatność Blikiem. Oczekiwania Klientów nieustannie rosną. W celu zwiększenia sprzedaży należy oferować odpowiednie rozwiązania. W tym artykule zaprezentujemy Państwu polecaną przez nas bramkę płatniczą, która sprawdzi się nie tylko w e-sklepie opartym o platformę Comarch e-Sklep, ale również Shoper, Shopify, PrestaShop, WooCommerce, Magento i inne. 

Jak zintegrować Comarch ERP Optima z platformą Shoper?

Często otrzymujemy zapytania dotyczące możliwości integracji sklepu internetowego opartego o platformę Shoper z systemem Comarch ERP Optima. W tym artykule przybliżymy Państwu zarówno zalety integratora systemu Optima z Shoper, jak i rozwiązanie Comarch e-Sklep.

Sztuczna inteligencja w polskich przedsiębiorstwach

Sztuczna inteligencja (AI) znajduje zastosowanie w sektorze przedsiębiorstw oraz przynosi konkretne korzyści finansowe. Skutecznie motywuje klientów do określonych zachowań (cross-selling, up-selling), a także zapobiega odejściom klientów.

Jak przenieść certyfikat kwalifikowany z karty kryptograficznej na SimplySign?

Prowadząc własną działalność lub zarządzając ludźmi, znajdziesz się w mnóstwie sytuacji, w których trzeba złożyć podpis. Koniec ze stratą czasu na podpisywanie masy dokumentów. Koniec z szukaniem czytnika i myśleniem o tym, że trzeba go wszędzie nosić ze sobą. Postaw na wygodę, oszczędność czasu i pieniędzy. Wystarczy jeden podpis dający wiele możliwości, urządzenie mobilne, dostęp do Internetu i dedykowana aplikacja.