Zaznacz stronę

Jak przygotować sklep internetowy na Black Friday i Cyber Monday w 2020 roku?

W branży e-commerce końcówka listopada to gorący okres. Najlepszymi dniami na dokonanie zakupu są Black Friday (Czarny Piątek) i Cyber Monday (Cyfrowy Poniedziałek). W ostatnich latach sklepy stacjonarne przeżywały spore oblężenie w ostatni piątek listopada, kiedy pojawiały się najciekawsze i najkorzystniejsze promocje. Niektóre firmy przedłużyły Black Friday i zorganizowały Black Week, czyli promocje, z których można było skorzystać przez cały tydzień. Natomiast w tym roku przewidywane jest skierowanie uwagi na sklepy internetowe. Niektóre firmy już aktywowały promocje. Zarówno Black Friday, jak i Cyber Monday opierają się na zasadach obopólnej korzyści. Klienci nabywają produkty po niższych cenach. Sklepy mogą wyprzedać towary i zwiększyć sprzedaż.

 

Skąd wzięły się listopadowe akcje sprzedażowe?

Black Friday dotarło do Polski ze Stanów Zjednoczonych, gdzie ostatni piątek listopada rozpoczynał sezon zakupów przedświątecznych. Natomiast Cyber Monday odbywał się w pierwszy poniedziałek po amerykańskim Święcie Dziękczynienia. W Polsce w tym roku Black Friday wypada w dniu 27 listopada, a Cyber Monday 30 listopada. Rabaty od kilku do nawet kilkudziesięciu procent obejmują np. urządzenia elektroniczne, sprzęt AGD i różnego rodzaju gadżety.

 

Black Friday i Cyber Monday w czasach koronawirusa

 

W tym roku ze względu na sytuację epidemiologiczną ten dzień będzie wyglądał inaczej niż w poprzednich latach. Black Friday przypomni bardziej Cyber Monday, czyli Cyfrowy Poniedziałek, który słynie z wyprzedaży oraz promocji oferowanych przez sklepy internetowe. Przewidywany jest rekord odwiedzin i rekord sprzedaży w e-sklepach. Darmowa bezdotykowa dostawa lub dostawa do paczkomatu inPost są coraz częściej wybierane. Polscy klienci mają coraz większe zaufanie do nowoczesnych form płatności tj. szybkie przelewy (Dotpay, PayU, czy też Przelewy24).

Jak przygotować sklep internetowy na Cyber Monday w 2020 roku

Jak najlepiej przygotować sklep internetowy na Black Friday i Cyber Monday w 2020 roku?

  1. Zaplanuj wcześniej, jakie promocje pojawią się w Twoim sklepie internetowym.
  2. Wybierz najlepiej rotujące produkty i/lub te, których chcesz się pozbyć. 
  3. Przygotuj atrakcyjne kupony rabatowe dla swoich Klientów. 
  4. Przygotuj oraz wyślij mailing ze specjalnymi promocjami dla stałych Klientów.
  5. Dodaj spójne informacje o promocjach na stronie internetowej, w sklepie internetowym oraz w social mediach.
  6. W zależności od branży, w której działasz, możesz ustawić reklamy promocji np. w Google Ads i/lub Facebook Ads. Reklamy graficzne są lepiej widoczne niż reklamy tekstowe. Najlepszy efekt dają reklamy wideo. 
  7. Przygotuj się na przypływ zamówień oraz realizacji.

Dotrzyj do właściwych odbiorców we właściwym czasie, aby zwiększyć sprzedaż i osiągnąć sukces.

 

Co zrobić, jeśli nie masz jeszcze sklepu internetowego, a chcesz sprzedawać w sieci?

Poszukaj odpowiedniego oprogramowania, które pomoże Ci zacząć sprzedaż internetową. Jeśli korzystasz z systemu Comarch ERP to możesz wybrać zintegrowane rozwiązanie Comarch e-Sklep. CDN-Partner w Krakowie zajmuje się również wdrożeniami sklepów internetowych. W naszym zespole pracują specjaliści, którzy doradzą Ci także, w zakresie marketingu internetowego, tak aby Twój e-sklep osiągnął jeszcze większy sukces. 

Aplikacja CDN Automatyczna wysyłka raportów z ERP Optima – najczęściej zdawane pytania i odpowiedzi

Obsługa kadr i płac w firmach lub biurach rachunkowych może być wyzwaniem. Jak sobie z tym poradzić? Stawiamy na rozwiązania Comarch ERP Optima Kadry i Płace, Comarch HRM oraz aplikację CDN Automatyczna wysyłka raportów z ERP Optima. Narzędzia te automatyzują procesy i sprawiają, że praca kadrowo-płacowa staje się łatwa i przyjemna. Sprawdź listę najczęściej zadawanych pytań oraz odpowiedzi dotyczących naszej autorskiej aplikacji CDN Automatyczna wysyłka raportów z ERP Optima.

Co to jest data mining i jakie ma zastosowanie w module Business Intelligence?

Najprościej zdefiniować data mining jako proces wykorzystywany do wyodrębnienia użytecznych danych z większego zestawu surowych danych. Wzorce danych analizowane są przy użyciu jednego lub większej liczby programów. Eksploatacja danych (data mining) ma zastosowanie w wielu dziedzinach między innymi w obszarze nauki oraz badań.

Program do optycznego rozpoznawania znaków Comarch OCR przetworzył już ponad 10 milionów dokumentów!

Dziennie dokonywanych jest ponad milion transakcji, a każda z nich zostawia ślad w formie dokumentów księgowych. Większość dokumentów trafia do informatycznych systemów księgowych. Kiedyś dane były wprowadzane ręcznie, co zajmowało dużo czasu. Teraz używana jest technologia optycznego rozpoznawania znaków (OCR), która odczytuje np. dane znajdujące się na fakturach, dzięki czemu proces księgowania jest znacznie szybszy i przyjemniejszy. 

Digitalizacja w firmie – oszczędź czas i pieniądze

Nowoczesne technologie pomagają w rozwoju biznesu. Digitalizacja to nie tylko trend, ale wręcz konieczność dla przedsiębiorstw, które chcą osiągnąć przewagę konkurencyjną lub utrzymać się na rynku. Zaletą wprowadzenia takich rozwiązań jest oszczędność czasu i pieniędzy. Szczególnie w czasach kiedy praca zdalna to już codzienność w niektórych firmach.