Zaznacz stronę

Jak przenieść certyfikat kwalifikowany z karty kryptograficznej na SimplySign?

Prowadząc własną działalność lub zarządzając ludźmi, znajdziesz się w mnóstwie sytuacji, w których trzeba złożyć podpis. Koniec ze stratą czasu na podpisywanie masy dokumentów. Koniec z szukaniem czytnika i myśleniem o tym, że trzeba go wszędzie nosić ze sobą. Postaw na wygodę, oszczędność czasu i pieniędzy. Wystarczy jeden podpis dający wiele możliwości, urządzenie mobilne, dostęp do Internetu i dedykowana aplikacja. 

 

Co to jest SimplySign?

SimplySign jest kwalifikowanym podpisem elektronicznym dostępnym w aplikacji mobilnej. Pozwala na podpisywanie e-dokumentów w dowolnym czasie oraz miejscu. Podpis zatwierdzisz kodem na swoim telefonie, tablecie, laptopie czy też komputerze. Teraz niezbędne formalności załatwisz bez karty i czytnika. 

Przenieś certyfikat kwalifikowany 
z karty kryptograficznej na SimplySign

Dlaczego warto przenieść certyfikat kwalifikowany z karty fizycznej na chmurę?

  • SimplySign to innowacyjne rozwiązanie i pierwszy w Polsce mobilny podpis elektroniczny.
  • Szybka wymiana korespondencji z partnerem biznesowym, urzędem albo ZUS-em. 
  • Szybko i łatwo podpiszesz ważne upoważnienie lub umowę.
  • Będziesz mógł prosto zastrzec prawo własności intelektualnej do treści publikowanych w Internecie. 
  • Podpiszesz ważne dokumenty np. jadąc taksówką, w pociągu, a nawet tuż przed odlotem samolotu, czy też podczas porannej kawy w hotelu.
  • Podpiszesz e-deklaracje.
  • Wybierzesz czas ważności certyfikatu (rok, dwa lub trzy lata).
  • Procedurę przeniesienia certyfikatu kwalifikowanego przejdziesz bez wychodzenia z domu.
  • Będziesz mógł całkowicie zrezygnować z fizycznej karty i czytnika do kart. 
  • Aplikacja SimplySign Desktop pozwoli Ci korzystać z podpisu na komputerze, po zalogowaniu się do usługi, bez podłączania dodatkowych komponentów.
  • Nie musisz przechodzić przez proces weryfikacji tożsamości. Wystarczy wykorzystać Twój ważny certyfikat kwalifikowany wydany przez Certum. 
  • Aplikacja działa z poziomu smartfona, tabletu i komputera, które pracują na systemach operacyjnych Windows, macOS, AndroidOS oraz iOS. 
  • Mobilny podpis elektroniczny to podpis kwalifikowany, czyli działa identycznie jak własnoręczna sygnatura.
  • SimplySign działa w zgodzie ze wszystkimi kluczowymi usługami na rynku.
  • SimplySign jest akceptowany w Polsce i w całej Europie.

Gdzie kupić kod aktywacyjny?

Kod aktywacyjny możesz zakupić w naszym sklepie internetowym, również bez wychodzenia z domu 😉

 

Jak aktywować przeniesienie certyfikatu?

  • Przygotuj urządzenie mobilne.
  • Zainstaluj darmową aplikację SimplySign, która jest dostępna w sklepie Play na Android lub w App Store na iOS.
  • Zarejestruj konto na urządzeniu mobilnym poprzez podanie adresu e-mail oraz wpisanie kodu aktywacyjnego.
  • Złóż wniosek o przeniesienie certyfikatu kwalifikowanego na Twoim komputerze (przy podłączeniu certyfikatu z karty kryptograficznej) na stronie Certum.
  • Po otrzymaniu informacji od Certum o wydanym certyfikacie, pobierz oraz zainstaluj certyfikat.

 

Podstawowe wymagania techniczne na urządzeniach mobilnych

Dostęp do Internetu. Smartfon lub tablet z systemem operacyjnym Android od v6.0 i wyżej lub iOS od v11.0 i wyżej (SimplySign wersja 4.0).

 

Jak podpisać dokument w aplikacji SimplySign?

Podpisywanie dokumentu z SimplySign

1). Otwórz aplikację SimplySign na urządzeniu mobilnym i dodaj jeden lub kilka dokumentów do podpisu.

2). Po wybraniu dokumentów do podpisu kliknij przycisk Podpisz.

3). Wybierz certyfikat, którym podpiszesz dokument.

4). Podaj kod pin do karty.

5). Poczekaj chwilkę na weryfikację.

6). Gotowe! 🙂 

Co to jest data mining i jakie ma zastosowanie w module Business Intelligence?

Najprościej zdefiniować data mining jako proces wykorzystywany do wyodrębnienia użytecznych danych z większego zestawu surowych danych. Wzorce danych analizowane są przy użyciu jednego lub większej liczby programów. Eksploatacja danych (data mining) ma zastosowanie w wielu dziedzinach między innymi w obszarze nauki oraz badań.

Szybkie i wygodne płatności w sklepie internetowym z bramką płatniczą eService

Wybór płatności do sklepu internetowego nie zawsze jest łatwy. Warto przeanalizować potrzeby Klientów i odpowiednio dostosować integrację. W ostatnim czasie coraz więcej Klientów preferuję wygodną i bezpieczną płatność Blikiem. Oczekiwania Klientów nieustannie rosną. W celu zwiększenia sprzedaży należy oferować odpowiednie rozwiązania. W tym artykule zaprezentujemy Państwu polecaną przez nas bramkę płatniczą, która sprawdzi się nie tylko w e-sklepie opartym o platformę Comarch e-Sklep, ale również Shoper, Shopify, PrestaShop, WooCommerce, Magento i inne. 

Drukarka czy kasa fiskalna – co wybrać?

Nowi przedsiębiorcy i firmy, które zajmują się sprzedażą produktów i usług osobom fizycznym nieprowadzącym działalności gospodarczej, w określonym momencie muszą spełnić obowiązek posiadania urządzenia fiskalnego i ewidencji obrotu. Bardzo często pojawia się pytanie: Co kupić? Kasę czy drukarkę fiskalną? Wskazując różnice, podajemy krótki opis obu urządzeń…

Jak wybrać system ERP? – cz. 2 [PORADNIK]

Jak(i) wybrać system ERP? Niezależnie od tego, jaką firmę reprezentujesz: handlową, produkcyjną czy usługową, instytucję publiczną, wielką korporację czy małe przedsiębiorstwo, rynek jest pełen rozwiązań. Jeżeli stanąłeś przed wyborem systemu ERP warto, abyś udzielił sobie odpowiedzi na podstawowe pytania oraz poznał kilka zagadnień…