Czym się różni Comarch e-Sklep B2B od Comarch B2B?

Polecamy dwa rozwiązania do prowadzenia sprzedaży w modelu B2B. W tym artykule opiszemy rozwiązanie Comarch e-Sklep w wersji B2B oraz Comarch B2B, a także różnice pomiędzy nimi.

 

Comarch e-Sklep w wersji B2B

Platforma współpracuje z systemami Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum. Dostępne są wersje cztery wersje językowe panelu administracyjnego: polski, angielski, niemiecki i francuski. Natomiast prowadzenie sprzedaży jest dostępne aż w 32 językach! Oprócz wcześniej wymienionych należy samodzielnie wprowadzić tłumaczenia. Comarch e-Sklep w wersji B2B umożliwia pracę zarówno jako system B2B, jak i B2C, dzięki czemu poszerza grono klientów danego sklepu internetowego. Dodatkowo narzędzie Comarch e-Sklep Sync umożliwia przesyłanie w czasie rzeczywistym dokumentów sprzedaży, kontroli stanów magazynowych, a także prezentacji limitu kredytowego Klienta.

 

Comarch B2B

Nowoczesna platforma internetowa umożliwiająca zdalną obsługę sieci sprzedaży w modelu Business-to-Business (B2B). Rozwiązanie współpracuje z systemami Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum. Standardowo dostępne w pięciu językach: polski, angielski, niemiecki, francuski i hiszpański. Natomiast sprzedaż można prowadzić 33 językach! Oprócz wcześniej wymienionych należy samodzielnie wprowadzić tłumaczenia. W Comarch B2B dane są pobierane w czasie rzeczywistym z systemów. Nie jest wykonywany proces synchronizacji. 

 

Różnice pomiędzy Comarch e-Sklep w wersji B2B a Comarch B2B

Oprócz wcześniej wspomnianych różnic warto dodać, że środowiskiem pracy w Comarch e-Sklep w wersji B2B jest  chmura Comarch. Natomiast w Comarch B2B jest to infrastruktura Klienta z użyciem klucza wirtualnego.

W zakresie marketingu internetowego większe możliwości daje Comarch e-Sklep w wersji B2B, ponieważ na platformie można korzystać z newslettera, bloga oraz opinii.

W Comarch e-Sklep w wersji B2B w dowolny sposób można modyfikować wygląd strony. Natomiast w Comarch B2B mamy możliwość dowolnej modyfikacji kodu źródłowego platformy pod kątem wyglądu, bazy danych oraz API.

Wszystkie magazyny wskazane w konfiguracji prezentowane są jako jeden wspólny magazyn w Comarch e-Sklep w wersji B2B. Jednak w Comarch B2B jest możliwość prezentacji towarów z wyszczególnieniem magazynów, w których są dostępne.

Jeśli chodzi o integracje zewnętrzne Comarch e-Sklep w wersji B2B posiada liczne integracje z np. serwisami aukcyjnymi (Allegro, eBay, Amazon), systemami płatności (możliwość konfiguracji z ponad 30 dostępnych integracji tj. Dotpay, PayU, Przelewy24,Tpay, Paypal), systemami dostaw (inPost, DHL), porównywarkami cen (CENEO).

 

Gdzie zamówić Comarch e-Sklep w wersji B2B lub Comarch B2B?

Zamówienie można złożyć telefonicznie pod numerem 12 636 42 43 lub mailowo na adres info@cdnpartner.pl

Co jest największym ograniczeniem Twojej firmy produkcyjnej i dlaczego musisz to wiedzieć?

Organicznie to coś więcej niż „wąskie gardło”. Innowacyjny i inteligentny IPOsystem zwiększa zyski w firmach we współpracy z systemem Comarch ERP XL. IPOsystem to pierwszy na świecie inteligentny system samodzielnie sterujący praca na halach produkcyjnych.

Szansa dla e-commerce? Warunkiem odpowiednia technologia

Zmienia się oblicze poszczególnych dziedzin gospodarki, głównie handlu. Przymusowa digitalizacja tego obszaru wymaga od przedsiębiorców zmian w zakresie funkcjonowania ich działalności. Rosnące zapotrzebowanie na zakupy dokonywane przez Internet prowadzi do konieczności zastosowania nowych rozwiązań takich jak np. sklep internetowy.

Ile czasu zajmuje założenie sklepu internetowego i rozpoczęcie sprzedaży?

Statystyki pokazują, że zamawiamy coraz więcej produktów przez Internet. Rozwiązanie to jest wygodne. Dokonujemy zakupu poprzez wykonanie kilku kliknięć, bez wychodzenia z domu. Oszczędzamy czas, a często nawet pieniądze. Przyciąga nas opcja darmowej dostawy lub interesujące oferty specjalne. Właśnie teraz jest idealny czas na założenie własnego sklepu internetowego. Ten artykuł jest dla Ciebie, jeśli zastanawiasz się, ile czasu zajmuje założenie e-sklepu i rozpoczęcie sprzedaży.

Światowy Dzień Hasła: Jak chronić dane prywatne oraz dane firmowe w sieci?

Każdego roku na pierwszy czwartek maja przypada Światowy Dzień Hasła. Dzień ten promuje dobre nawyki związane z bezpieczeństwem w sieci i bezpieczeństwem danych. Warto zastanowić się i sprawdzić, czy Twoje hasła są wystarczająco mocne oraz zagwarantują odpowiednią ochronę Tobie i Twojej firmie.