Czym się różni Comarch e-Sklep B2B od Comarch B2B?

Polecamy dwa rozwiązania do prowadzenia sprzedaży w modelu B2B. W tym artykule opiszemy rozwiązanie Comarch e-Sklep w wersji B2B oraz Comarch B2B, a także różnice pomiędzy nimi.

 

Comarch e-Sklep w wersji B2B

Platforma współpracuje z systemami Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum. Dostępne są wersje cztery wersje językowe panelu administracyjnego: polski, angielski, niemiecki i francuski. Natomiast prowadzenie sprzedaży jest dostępne aż w 32 językach! Oprócz wcześniej wymienionych należy samodzielnie wprowadzić tłumaczenia. Comarch e-Sklep w wersji B2B umożliwia pracę zarówno jako system B2B, jak i B2C, dzięki czemu poszerza grono klientów danego sklepu internetowego. Dodatkowo narzędzie Comarch e-Sklep Sync umożliwia przesyłanie w czasie rzeczywistym dokumentów sprzedaży, kontroli stanów magazynowych, a także prezentacji limitu kredytowego Klienta.

 

Comarch B2B

Nowoczesna platforma internetowa umożliwiająca zdalną obsługę sieci sprzedaży w modelu Business-to-Business (B2B). Rozwiązanie współpracuje z systemami Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum. Standardowo dostępne w pięciu językach: polski, angielski, niemiecki, francuski i hiszpański. Natomiast sprzedaż można prowadzić 33 językach! Oprócz wcześniej wymienionych należy samodzielnie wprowadzić tłumaczenia. W Comarch B2B dane są pobierane w czasie rzeczywistym z systemów. Nie jest wykonywany proces synchronizacji. 

 

Różnice pomiędzy Comarch e-Sklep w wersji B2B a Comarch B2B

Oprócz wcześniej wspomnianych różnic warto dodać, że środowiskiem pracy w Comarch e-Sklep w wersji B2B jest  chmura Comarch. Natomiast w Comarch B2B jest to infrastruktura Klienta z użyciem klucza wirtualnego.

W zakresie marketingu internetowego większe możliwości daje Comarch e-Sklep w wersji B2B, ponieważ na platformie można korzystać z newslettera, bloga oraz opinii.

W Comarch e-Sklep w wersji B2B w dowolny sposób można modyfikować wygląd strony. Natomiast w Comarch B2B mamy możliwość dowolnej modyfikacji kodu źródłowego platformy pod kątem wyglądu, bazy danych oraz API.

Wszystkie magazyny wskazane w konfiguracji prezentowane są jako jeden wspólny magazyn w Comarch e-Sklep w wersji B2B. Jednak w Comarch B2B jest możliwość prezentacji towarów z wyszczególnieniem magazynów, w których są dostępne.

Jeśli chodzi o integracje zewnętrzne Comarch e-Sklep w wersji B2B posiada liczne integracje z np. serwisami aukcyjnymi (Allegro, eBay, Amazon), systemami płatności (możliwość konfiguracji z ponad 30 dostępnych integracji tj. Dotpay, PayU, Przelewy24,Tpay, Paypal), systemami dostaw (inPost, DHL), porównywarkami cen (CENEO).

 

Gdzie zamówić Comarch e-Sklep w wersji B2B lub Comarch B2B?

Zamówienie można złożyć telefonicznie pod numerem 12 636 42 43 lub mailowo na adres info@cdnpartner.pl

Europejski Dzień Ochrony Danych Osobowych – Jakie są skuteczne sposoby na ochronę danych osobowych oraz firmowych?

Dziś, czyli w dniu 28 stycznia 2022 roku obchodzimy Europejski Dzień Ochrony Danych Osobowych, zainicjowany po raz pierwszy 16 lat temu przez Radę Europy. Z tej okazji prowadzone są działania mające na celu podnoszenie świadomości o prawach do ochrony danych osobowych i prywatności. Obecnie dane osobowe narażone są na ,,wypłynięcie”, jak nigdy wcześniej. Postępująca digitalizacja sprawia, że dane osobowe znajdują się w licznych bazach i przetwarzane są na różne sposoby. Najprostszym sposobem na uniknięcie kłopotów jest chronienie swoich danych. Sprawdź skuteczne sposoby na ochronę danych osobowych oraz danych firmowych. 

Aplikacja e-Sprawozdania – pytania i odpowiedzi

Czy wymagane jest posiadanie podpisu elektronicznego od wszystkich członków Zarządu, czy wystarczy, że podpis kwalifikowany będzie mieć tylko jedna osoba z Zarządu? e-Sprawozdanie finansowe podpisuje osoba, której powierzono prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz kierownik jednostki (cały zarząd) – kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym.

Jak odnowić podpis elektroniczny bez wychodzenia z domu?

Jak odnowić certyfikat kwalifikowany CERTUM? Dokonaj zakupu odnowienia. Na e-mail otrzymasz kod, który należy aktywować przed końcem ważności posiadanego certyfikatu. Kod aktywacyjny jest ważny przez dwa miesiące od momentu zakupu.

Szybkie i wygodne płatności w sklepie internetowym z bramką płatniczą eService

Wybór płatności do sklepu internetowego nie zawsze jest łatwy. Warto przeanalizować potrzeby Klientów i odpowiednio dostosować integrację. W ostatnim czasie coraz więcej Klientów preferuję wygodną i bezpieczną płatność Blikiem. Oczekiwania Klientów nieustannie rosną. W celu zwiększenia sprzedaży należy oferować odpowiednie rozwiązania. W tym artykule zaprezentujemy Państwu polecaną przez nas bramkę płatniczą, która sprawdzi się nie tylko w e-sklepie opartym o platformę Comarch e-Sklep, ale również Shoper, Shopify, PrestaShop, WooCommerce, Magento i inne.