Z przyjemnością informujemy, że firma CDN-Partner w Krakowie stworzyła kolejne rozwiązanie dedykowane, aby ułatwić Klientom pracę w ramach systemu Comarch ERP XL. Już dziś zapraszamy Państwa do kontaktu z naszymi przedstawicielami, aby dowiedzieć się więcej na temat naszej aplikacji i skorzystać z aktualnej oferty i wsparcia naszych specjalistów.

Rozwiązanie zostało stworzone z myślą o użytkownikach programu Comarch ERP XL. Pozwoli zautomatyzować wysyłanie potwierdzeń sald do kontrahentów powiązanych z kontami figurującymi na planie kont w systemie.   

W systemie ERP XL, w module księgowość z poziomu listy zapisów księgowych jest dostępny standardowy wydruk „potwierdzenie salda”. Wydruk ten jest wykazem niezapłaconych na dany dzień zobowiązań i należności.  Wydruk jest generowany w formie jednego dokumentu dla wszystkich kontrahentów powiązanych z kontami wskazanymi w parametrach z zadanego zakresu bez podziału na odcinki A i B. Przekazanie informacji o saldzie wiąże się zatem z podziałem gotowego PDF-a oraz ręcznym przesyłaniem wiadomości E-mail do pojedynczych klientów.   

W odpowiedzi na potrzebę poprawy ergonomii pracy pracowników w tym zakresie, przygotowaliśmy rozwiązanie, przy pomocy którego można wygenerować automatycznie wiadomości e-mail do kontrahentów z wydzielonymi dla każdego załącznikami PDF, które będą zawierać uzupełniony wydruk potwierdzenia salda z podziałem na odcinek A i B.   

Operator może również opcjonalnie zapisać wygenerowane potwierdzenia sald we wskazanej przez siebie lokalizacji na dysku. Aplikacja przewiduje możliwość wysyłki potwierdzenia w dwóch wersjach językowych – polski i angielski.   

Zachęcamy Państwa do zapoznania się z naszą ofertą oraz skorzystania z wiedzy i wieloletniego doświadczenia naszych specjalistów!

Nie tylko pomożemy Państwu w pełni wykorzystywać możliwości posiadanego przez Państwa systemu, ale także rozwijać go wykorzystując potencjał rozwiązań Comarch oraz tworząc rozwiązania dedykowane do Państwa potrzeb.