Aplikacja CDN Automatyczna wysyłka raportów z ERP Optima – najczęściej zdawane pytania i odpowiedzi

Obsługa kadr i płac w firmach lub biurach rachunkowych może być wyzwaniem. Jak sobie z tym poradzić? Stawiamy na rozwiązania Comarch ERP Optima Kadry i Płace, Comarch HRM oraz aplikację CDN Automatyczna wysyłka raportów z ERP Optima. Narzędzia te automatyzują procesy i sprawiają, że praca kadrowo-płacowa staje się łatwa i przyjemna. W niniejszym artykule przedstawiamy listę najczęściej zadawanych pytań oraz odpowiedzi dotyczących naszej autorskiej aplikacji CDN Automatyczna wysyłka raportów z ERP Optima.

 

Pytania i odpowiedzi dot. aplikacji CDN Automatyczna wysyłka raportów z ERP Optima 

1). Czy aplikacja CDN Automatyczna wysyłka raportów z ERP Optima działa z najnowszą wersją programu Comarch ERP Optima? 

Odpowiedź: Tak, aplikacja współpracuje z najnowszą wersją systemu Comarch ERP Optima. 

 

2). Czy aplikacja może wysyłać informacje dotyczące urodzin pracowników? 

Odpowiedź: Podstawowa wersja aplikacji nie posiada takiej funkcjonalności, jednakże mogą Państwo zamówić wersję rozszerzoną, która będzie wysyłać określone dane. 

 

3). Czy po dodaniu do np. 10 firm jednego adresu e-mail otrzymam oddzielną wiadomość lub będzie to informacja zbiorcza? Jak będzie wtedy wyglądał załącznik PDF? 

Odpowiedź: Z każdej firmy będzie wysyłana odrębna wiadomość e-mail z plikiem w formacie PDF.  

 

4). Czy jeżeli nie ma ograniczeń firm, to można dwa razy wpisać tę samą firmę, aby wygenerować raporty do dwóch różnych adresów e-mail lub czy można do danej firmy wpisać od razu dwa e-maile? 

Odpowiedź: Każdej firmie można dopisać więcej niż jeden adres e-mail, na który ma wpływać raport. 

Można też dodać firmę dwa razy i przypisać odrębny adres e-mail – takie rozwiązanie można zastosować w przypadku dwóch różnych raportów np.: 

  • raport kadrowy -> e-mail pracownika działu kadr; e-mail klienta,
  • raport księgowy -> e-mail pracownika działu księgowego. 

 

5). Czy raport tworzy się z każdej bazy osobno lub raport jest łączny dla wszystkich baz? 

Odpowiedź: Raport tworzy się dla każdej bazy osobno. 

 

6). Czy raport z aplikacji CDN Automatyczna wysyłka raportów z ERP Optima generowany jest ręcznie lub automatycznie? 

Odpowiedź: Raport generowany jest automatycznie. Natomiast w razie potrzeby można również wygenerować raport ręcznie. 

 

7). Czy można utworzyć zadanie, aby raport z aplikacji CDN Automatyczna wysyłka raportów z ERP Optima generował się automatycznie co miesiąc? 

Odpowiedź: Tak, ustawia się datę i godzinę wysyłki raportów wykorzystując harmonogram zadań Windows. 

 

8). Ile firm można dodać w aplikacji o raportowaniu? 

Odpowiedź:  Nie ma limitu.  

 

9). Z jakiego poziomu dostępna jest aplikacja CDN Automatyczna wysyłka raportów z ERP Optima? 

Odpowiedź: Aplikacja instalowana jest na jednym stanowisku, gdzie jest konfigurowana. 

 

10). Czy aplikacja CDN Automatyczna wysyłka raportów z ERP Optima to Państwa rozwiązanie dedykowane? 

Odpowiedź: Tak, aplikacja CDN Automatyczna wysyłka raportów z ERP Optima to nasze rozwiązanie dedykowane specjalnie dla Klientów korzystających z modułu Comarch ERP Optima Kadry i Płace. Zauważyliśmy, że dzięki temu nasi Klienci pracują szybciej i wydajniej.  

 

Dodatkowe pytania i odpowiedzi

Zachęcamy Państwa do kontaktu oraz zadawania pytań dotyczących aplikacji na naszą asystę CDN lub jeśli nie są Państwo naszym Klientem to pod adres e-mail: info@cdnpartner.pl

Odkrycie niezwykłego Goldratta. Jak udoskonalić zarządzanie produkcją?

Kim jest Goldratt? Nieżyjący już izraelski fizyk Dr Eliyahu M. Goldratt zastosował podejście naukowe do rozwiązywania problemów, które na co dzień trapiły firmy. Autor licznych bestsellerów, mówca oraz lider biznesu.

PPK w małej i średniej firmie — pytania i odpowiedzi

Gorący okres wdrożeń PPK sprawia, że pojawia się wiele pytań związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi oraz aplikacją Comarch PPK. Poniżej niektóre z nich wraz z odpowiedziami.

Szybkie i wygodne płatności w sklepie internetowym z bramką płatniczą eService

Wybór płatności do sklepu internetowego nie zawsze jest łatwy. Warto przeanalizować potrzeby Klientów i odpowiednio dostosować integrację. W ostatnim czasie coraz więcej Klientów preferuję wygodną i bezpieczną płatność Blikiem. Oczekiwania Klientów nieustannie rosną. W celu zwiększenia sprzedaży należy oferować odpowiednie rozwiązania. W tym artykule zaprezentujemy Państwu polecaną przez nas bramkę płatniczą, która sprawdzi się nie tylko w e-sklepie opartym o platformę Comarch e-Sklep, ale również Shoper, Shopify, PrestaShop, WooCommerce, Magento i inne. 

Jak zwiększyć liczbę pozyskiwanych klientów w Biurze Rachunkowym?

Zastanawiasz się jak zwiększyć liczbę pozyskiwanych klientów, czy też, w jaki sposób usprawnić komunikację pomiędzy Twoim Biurem Rachunkowym a firmą korzystającą z Twoich usług? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz tutaj. Dowiesz się również jak zwiększyć efektywność obsługi swojego klienta i zadbać o bezpieczeństwo jego danych.