Strona główna > Oferta > Rozwiązania Comarch > Comarch Mobile > Comarch Mobile Zakupy

 

Comarch Mobile Zakupy

Comarch Mobile Zakupy jest to aplikacja przygotowana specjalnie dla przedstawicieli handlowych i pracowników mobilnych, którzy zajmują się negocjowaniem najlepszych warunków handlowych u Twoich dostawców, a także rejestrowaniem ofert oraz zamówień zakupu. Sprawdź aplikację mobliną na smartfonie albo tablecie z systemem Android i przekonaj się, jak to wspomaga codzienną pracę przedstawicieli handlowych. Comarch Mobile Zakupy współpracuje z systemami do zarządzania przedsiębiorstwem (Comarch ERP XL i Comarch ERP Altum).

Korzyści

Comarch Mobile Zakupy jest aplikacją oferującą wiele funkcjonalności dla przedstawicieli handlowych oraz wyróżniającą się między innymi:

  • bezpieczeństwem danych aplikacji, dzięki szyfrowaniu bazy mobilnej,
  • ergonomią interfejsu, który jest przystosowany do codziennej pracy przedstawicieli handlowych, co umożliwia szybką rejestrację zamówień zakupu i realizację wizyt u dostawców,
  • elastycznością dopasowania funkcji oraz danych udostępnianych pracownikom mobilnym w zależności do potrzeb określonej branży.

Aplikacja mobilna Comarch Mobile Zakupy gwarantuje dostęp do aktualnych danych i pozwala na pracę offline w terenie.

Ulepszenia wystawiania ofert oraz zamówień zakupu

Intuicyjny interfejs aplikacji usprawnia wystawianie dokumentów, a także:

  • użycie skanera kodów kreskowych albo mobilnej klawiatury, aby dodać towary do koszyka,
  • wgląd do szczegółowych informacji dotyczących produktów,
  • dopełnianie zamawianego towaru do całkowitych jednostek zbiorczych (kartonów, palet, skrzynek),
  • ma opcję automatycznego naliczania zdefiniowanych w centrali warunków handlowych np. promocji,
  • daje możliwość drukowania dokumentów na mobilnych drukarkach termicznych albo z podpisem klienta na drukarkach laserowych,
  • pozwala na wysyłanie wiadomością e-mail wydruków PDF dokumentów (kopii zamówień),
  • umożliwia analizowanie danych z użyciem raportów i pozwala na ich kontekstowe uruchomienie, wydruk, czy też wysłanie w wiadomości e-mail,
  • ma opcję dodania załącznika na pozycji albo nagłówku wystawianego dokumentu (np. specyfikacji, umowy, szczegółowych wymagań dostawcy),
  • użycie różnych typów elementów wizyt, co z kolei daje możliwość zdefiniowania dowolnego wymaganego sposobu postępowania w trakcie wizyty (np. na targach branżowych lub wizycie u dostawcy),
  • rejestrowanie tras przejazdów i skorzystanie z komunikatora do kontaktu z przełożonym, czy też ze współpracownikami.

Aplikacja pozwala na skuteczne planowanie oraz realizację wizyt zakupowych, dzięki wzorcom wizyt, które są zdefiniowane w systemie. Wizyta dostosowana do Twoich potrzeb może składać się z dowolnie wybranych i nazwanych elementów. W trakcie tworzenia wzorca wizyty warto użyć elementów, które pozwalają np. na:

  • dodanie dokumentu z opcją wybrania na wzorcu towarów proponowanych, a także wymaganych,
  • przeprowadzenie ankiety,
  • wykonanie zdjęć (merchandising),
  • przygotowanie raportu obecności towarów własnych, czy też towarów konkurencji w sklepie,
  • rozdawanie materiałów promocyjnych oraz marketingowych,
  • opracowanie notatki ze spotkania.

Ergonomiczny terminarz aplikacji pozwala pracownikowi mobilnemu na:

  • planowanie i zrealizowanie wizyt handlowych z wykorzystaniem dowolnie zdefiniowanych oraz nazwanych wzorców wizyt,
  • tworzenie spisu spotkań oraz kontaktów telefonicznych, co dostarcza pełną informacji do centrali dotyczącą wszystkich działaniach podjętych z dostawcą,
  • użycie zdefiniowanych schematów prowadzenia wizyt u kontrahenta (wzorców) z systemu Comarch ERP, które składają się z wielu elementów, co zwiększa skuteczność kontaktów i dostosowania wizyt do różnych branż, 
  • proste kopiowanie wizyt oraz tygodniowych planów spotkań,
  • zaplanowanie wizyt z dostawcą w oparciu o zdefiniowaną w systemie częstotliwość kontaktów,
  • wykonanie działań zaplanowanych i zleconych przez kierownika w aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie,
  • odrzucenie, przełożenie, czy też wstrzymanie wizyty,
  • przedstawienie materiałów i katalogów produktów, które są załączone do wizyty,
  • weryfikację skuteczności wizyt w oparciu o dostępne raporty.

Aplikacja mobilna Comarch Mobile Zakupy pozwala pracownikom przebywającym w terenie na:

  • rejestrowanie pokonywanych tras do dostawców,
  • automatyczne lub ręcznie określenie zrealizowanych działań (np. wystawienie dokumentu, czy też wykonanie zdjęcia) oraz statusów pracy (np. załadunek, korki),
  • możliwość komunikacji za pomocą aplikacji mobilnej.

Monitorowanie tras przejazdów pracowników mobilnych jest ważne dla osób zarządzających. Istnieje możliwość ustalania działań, dzięki wykorzystaniu informacji o ich położeniu.

Przedstawiciel handlowy ma dostęp do potrzebnych danych o swoich kontrahentach z poziomu aplikacji mobilnej.  Te dane to między innymi:

  • szczegółowe informacji dotyczące klientów (dane teleadresowe, rejestracyjne, preferowane sposoby dostawy, płatności, osoby kontaktowe i decyzyjne),
  • dostęp do weryfikacji online kontrahenta poprzez numer NIP (w bazie GUS, VIES i w systemie Comarch ERP) z opcją szybkiej rejestracji nowego klienta na urządzeniu mobilnym,
  • ergonomiczna książka telefoniczna, która pozwala na szybki kontakt z osobami decyzyjnymi i kontaktowymi kontrahentów,
  • opcja uzupełnienia i edycji danych klienta,
  • historyczne transakcje, również pochodzące z innych kanałów sprzedaży (np. zarejestrowanych w centrali lub e-commerce),
  • zdefiniowane warunki handlowe (np. limity kredytowe, dostępne dla klienta promocje, czy też formy płatności),
  • załączniki przypisane do kontrahenta (między innymi skanu umowy) z opcją dodania nowych załączników,
  • szczegółowe raporty częstości transakcji lub rankingu sprzedanych towarów przez klienta.