Comarch B2B w wersji 2019.3

W nowej wersji Comarch B2B 2019.3 pojawiło się wiele nowych funkcjonalności oraz optymalizacji. Ciekawymi nowościami są: np. lista zleceń serwisowych, sumowanie pozycji w koszyku, stronicowanie (pager) listy produktów, a także procesy optymalizujące działanie aplikacji Comarch B2B. 

Na szczególną uwagę w Comarch B2B 2019.3 zasługują następujące nowości i zmiany:

  • Lista zleceń serwisowych w profilu Klienta, która wyświetla zdefiniowane oraz udostępnione dla Klienta dokumenty np. zlecenie serwisowe. 
  • Szczegóły zlecenia serwisowego w profilu Klienta wraz z informacją o użytych częściach, czynnościach i kontaktami do serwisantów.
  • Stronicowanie listy produktów i listy dokumentów w Profilu Klienta. Usprawnienie korzystania z systemu i zwiększenie jakości pracy. Stronicowanie nie obciąża listy produktów, dzięki czemu użytkownicy nie odczuwają spadku wydajności ładowania listy produktów.
  • Sumowanie ilości produktów w koszyku w przypadku, gdy użytkownik dodał dwa jednakowe produkty.
  • Zmiany w obsłudze ofert sprzedaży. Proces obsługi stał się bardziej ergonomiczny oraz zabezpieczony przed nadużyciami np. użytkownik może skorzystać tylko raz z oferty promocyjnej. 
  • Usprawnienia działających już funkcji np. obsługa cenników brutto, kontrahentów, a także języków tj. czeski i słowacki.
  • Przygotowano aplikację do pracy z użyciem Angular 8.2.1.

Comarch B2B w wersji 2019.3 współpracuje z: Comarch ERP XL 2019.2, Comarch ERP XL 2019.1, Comarch ERP XL 2019, Comarch ERP Altum 2019, Comarch ERP Altum 2019.5.